{Deň matiek} Tipy na darčeky & Giveaway


Zapojte sa do giveaway s Notino.sk a potešte svoju maminu parfémom aj vy

Krásny jarný deň želám. Ani som sa nenazdala a mesiac apríl preletel ako nič. Ani poriadne neviem, čo som celý mesiac robila, kde som celý mesiac bola. Tak rýchlo to všetko prešlo. Jediné, čo s istotou viem je to, že skúškové obdobie sa neúprosne blíži a ja mám čo robiť, aby som si poriadne spísala všetky poznámky a dané učivá sa aj naučila. Mesiac máj sa však nenesie iba v duchu skúškového obdobia. V máji totiž oslavujeme niekoľko významných sviatkov, avšak iba jeden, ktorý sa týka tých, ktorých milujeme najviac. Našich mamičiek

Pre každú z nás je tá naša mamina tá najlepšia na svete ♥ Tá, ktorá sa o nás celý život stará a bude starať, a to i napriek tomu, že sme už dávno dovŕšili svoj osemnásty rok života alebo sme sa už dávno z nášho "rodného hniezda" odsťahovali. Mamina je niekto, kto pri vás bude stáť v dobrom aj v zlom, nech už sa deje čokoľvek. Pre ňu ste jej najväčším pokladom vy.

Moja mamča je mi nielen najlepšou maminou, ale od útleho detstva aj tou najlepšou priateľkou, akú mi nik iný v živote nenahradí. Až na pár nejasností, ktoré má napokon každá dcéra s maminou spoločné, si rozumieme dokonale. Máme podobný vkus takmer vo všetkom, máme rovnaký sarkastický a ironický humor. Obe sa rozprávame na prahu hlasu, ktorý by niekto mohol nazvať aj hádaním sa, avšak to je pre nás úplne normálne. Vždy musí lamentovať, že: ,,Legíny sa v koši na prádlo nepretáčajú naopak!", a nezabudne dodať, že už mi to povedala najmenej niekoľko stotisíckrát, haha. V tomto som však nepoučiteľná, že mami? Moja mamina mi počas celého života dala toho toľko, že už teraz viem, že jej to pravdepodobne nikdy nebudem schopná vrátiť. Mohla by som toho napísať oveľa viac, ale ja jej to radšej poviem osobne. A vy by ste mali tiež. A možno práve v sprievode toho, keď jej budete podávať darček, ktorý ste si pre ňu na Deň matiek pripravili :)


Givenchy Ange ou Démon parfémovaná voda pre ženyLancome La Vie Est Belle darčeková sada

Givenchy Ange ou Démon parfémovaná voda pre ženy
Lancome La Vie Est Belle darčeková sada

Estée Lauder Sumptuous Extreme kozmetická sada V.Lancome Genifique kozmetická sada IX.

Estée Lauder Sumptuous Extreme kozmetická sada V.
Lancome Genifique kozmetická sada IX.

Vichy Idéalia vyhladzujúca a rojasňujúca starostlivosť pre suchú pleťShiseido Concentrate výživný pleťový krém

Vichy Idéalia vyhladzujúca a rojasňujúca starostlivosť pre suchú pleť
Shiseido Concentrate výživný pleťový krém

Soaphoria Chocolate Heaven telové sufléRYOR Ryamar kozmetická sada I.

Soaphoria Chocolate Heaven telové suflé
RYOR Ryamar kozmetická sada I.

Nenašli ste to pravé? Prezrite si inšpiráciu na darčeky ku Dňu matiek, ktorú si pre vás pripravil e-shop Notino.sk


                                 ♥ G I V E A W A Y ♥                                 
O čo súťažíme? O toaletnú vodu pre ženy Cerruti 1881 pour Femme.

↓ Zloženie ↓
Hlava: mimóza, kosatec, jazmín, bergamot, fialka, ruža, ľalia.
Srdce: koriander, narcis, pakost, pomaranč, kosatec, jazmín, tuberóza.
Základ: santalové drevo, ambra, céder, pižmo, vanilka.

Cerruti 1881 pour Femme toaletná voda pre ženy

↓ Podmienky ↓
• sledujte tento blog cez GFC (pod názvom Licorniatka) + napíšte meno, pod ktorým sledujete
• dajte "páči sa mi to" môjmu blogu na Facebooku + napíšte meno, pod ktorým sledujete
• dajte "páči sa mi to" Notino.sk na Facebooku
• odpovedzte na otázku: Ktorú kozmetiku vás vaša mamina naučila používať ako prvú? Respektíve ktorú značku, produkt a podobne :)
• napíšte svoj e-mail

↓ Bonusy ↓
• sledujte ma na Instagrame + napíšte meno, pod ktorým sledujete
• sledujte tento blog cez Bloglovin + napíšte meno, pod ktorým sledujete
• 

Výhercu vyhlásim 9. mája :)

10 comments:

  1. Tereza Blog04:39

    Ahoj, moc pěkný článek a moc pěkná soutěž, nedá mi se nezúčastnit, z dětství si pamatuji hlavně sprcháče Dove, a myslím, že tenkrát dost frčel Avon, takže jsme doma měli krémy , pěny do koupele, šampony , sprcháče i něco málo z dekorativky, mamka teda používala jen rtěnku , ale mě kupovala řasenky , stíny , a rtěnku.... :-)
    Sleduji přes GFC jako Tereza Blog
    FB Tereza Hradecká
    IG terezablog0

    ReplyDelete
  2. FTCF Blog19:07

    Ahoj,
    Přes GFC tě sleduji jako FTCF Blog.
    Přes facebook jsem dala like na obě stránky jako Ft Cf
    Můj email: ftcf009@gmail.com
    Moje mamka jako první začala požívat sprchové gely Dove. Nebo alespoň říkala, že je to první značka, na kterou si pamatuje. Pak si ještě vzpomíná na Avon
    Bonusy:
    Sleduji přes Instagram jako ftcf_blog

    ReplyDelete
  3. Lenka11:03

    GFC: lilylienka
    FB: Lenka Fedor ...
    Odpoveď: Jednoznačne Nivea! Tú sme mali doma vždy :)
    e-mail: lilylienka@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Soňa Lazoriková15:55

    GFC: Soňa Lazoriková
    FB: Soňa Lazoriková
    Ako prvý bol produkt Marína krém, to si dobre pamätám. :)
    Email: s.lazorik@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Miruska Petrova19:09

    GFC: Miruska Petrova
    FB: Miroslava Fedor...
    Odpoveď: Pamätám sa na Nivea a ešte vtedy bol tuším krém Marína alebo tak nejako :)
    e-mail: miruska.fedorcakova@gmail.com

    ReplyDelete
  6. hezkakytka19:53

    Krásné! :) Mamka mě kdysi naučila na norkový krém, ten byl maximálně specifický.
    Sleduji GFC i FB: Ivana Ratajová (hezkakytka).
    Přeji pěkné jarní dny! :)
    hezkakytka@seznam.cz

    ReplyDelete
  7. Martina Sabolová21:34

    GFC: Martina Sabolová
    FB, bohužiaľ, nemám...
    Ak si dobre spomínam, tak to bol nejaký parfem z Oriflame :)
    Mail: sabolova.martina@icloud.com
    Instagram: martina155

    ReplyDelete
  8. Klaudy B15:08

    Cez GFC sledujem ako Klaudy's enjoyment
    FB: Klaudia Bruckova
    Ktorú kozmetiku ma mamina naučila používať ako prvú si už poriadne nepamätám, ale viem, že som stále chcela začať používať make-up a brala som mamine make-up v tyčinke od Max Factor :)
    klaudysenjoyment@gmail.com
    Sledujem aj tvoj insta ako klaudysenjoyment

    ReplyDelete
  9. Caroline Cor01:23

    GFC Caroline Cor
    like done :) už dávno
    druhý like tiež done :)
    tak to vôbec netuším :DDD ako prvé mi ale napadla Nivea, tak možno že aj tá, haha
    carroline.wrr@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Caroline Cor01:23

    Instagram caroline_cor :) a bloglovin bohužiaľ nepoužívam no asi aj tam som dala like/odber ešte pred 100 rokmi :DDDD

    ReplyDelete