Bioruža.sk Olive oil of Greece


Krásny piatok želám. Ako ste na tom s olivovou kozmetikou? Máte s ňou už nejaké skúsenosti alebo nie? Za seba môžem povedať, že kozmetiku s olivovým extraktom alebo olejom som už vyskúšala. Už to bolo niekoľko produktov od rôznych značiek. Naposledy sa mi do rúk dostal zjemňujúci sprchový gél a telové mlieko - v oboch produktoch by sa mal vyskytnúť už spomínaný olivový olej. Produkty mi boli poskytnuté na recenziu e-shopom Bioruža.sk. Poďme sa teda pozrieť na to, ako u mňa obstáli :)

Olive oil of Greece je kozmetický rad, ktorý obsahuje prírodný organický olivový olej určený špeciálne pre suchú a citlivú pokožku. To ale neznamená, že nie sú vhodné aj pre normálnu až mastnú pokožku. Práve naopak! Extra panenský za studena lisovaný olivový olej je bohatým zdrojom mnohých cenných, zdraviu prospešných, látok, akými sú napríklad nenasýtené mastné kyseliny a vitamíny A, D, E a K, ktoré zabraňujú predčasnému starnutiu pleti a tvorbe vrások. Olivový olej je taktiež vhodný na ošetrenie pokožky postihnutej ekzémom. Kožu výborne premastí, vyživuje a zároveň aj hydratuje, čím udržiava jej elasticitu a mladistvý vzhľad.

* poskytnuté na recenziu

Oba produkty sa nachádzajú v pekných jednoduchých nádobkách zelenej farby. Nie sú ničím zbytočne prečačkané. Zjemňujúci sprchový gél s olivovým olejom má mierne transparentnú perleťovú farbu. Čo sa týka vône oboch produktov, nad tou som rozmýšľala niekoľko týždňov. Veľmi mi evokuje vôňu z detstva, avšak neviem ju presne identifikovať a zaradiť. Je taká stredne silná, jemne sladká, parfémovaná. Mamka osobne cíti aj jemne olivový nádych.

Sprchový gél výborne pení a poskytuje aj relaxačný osviežujúci zážitok. Pravidelným používaním mierne zjemňuje pokožku a jemne ju hydratuje. Niekedy som totiž lenivá sa po sprchovaní natrieť telovým mliekom. Samozrejme, neposkytuje jej takú hydratáciu, ako telové mlieko. To od sprchového gélu ani nemôžete čakať :) Moje hodnotenie: 3/5.


Telové mlieko s olivovým olejom má stredne vodnatú konzistenciu a bielu farbu. Jeho vôňa je úplne identická s prvým produktom. Po tele sa rozotiera s veľkou ľahkosťou a prináša mu, rovnako ako prvý produkt, okamžitý pocit osvieženia. Do pokožky sa vpije do niekoľkých sekúnd a nezanecháva na nej nepríjemný mastný film. Pravidelným používaním spoločne so zjemňujúcim sprchovým gélom poskytne vašej pokožke neodolateľnú jemnosť a hebkosť a niekoľkohodinovú hydratáciu spolu s lahodnou vôňou. Moje hodnotenie: 4/5.

V kolekcii Olive Oil of Greece nájdete nielen produkty určené na starostlivosť o telo, ale aj produkty určené na starostlivosť o vlasy a pleť. Sú ponúkané jednotlivo, čo je dobré v prípade, ak chcete sebe, alebo niekomu inému, vystavať vlastný balíček :)

6 comments:

  1. olive oil is so nice for moisturizing!

    ReplyDelete
  2. Lili 9317:10

    vôňa olivového oleja je trochu zvláštne pre mňa, je fakt, že majú hydratačný účinok, takže v prípade olivového oleja nasadzujú masky na vlasy
    pozdravy
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ďakujem za komentár / Thanks for the comment :)

    ReplyDelete
  4. Katarína Sládečková09:47

    Tak toto vyzerá naozaj zaujímavo. Vôňu olív síce nemám rada, no v kozmetike ju mam strašne rada

    ReplyDelete
  5. Ja olivy nemám rada vôbec. V kozmetike, to už je o inom :)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
If you want to follow each other, follow me and lemme know. I will follow you asap :)

Love you all ♥
Have a nice day ! ;)