AVON last beauty buys


Krásny piatok vám želám ♥ Už je to niekoľko rokov, kedy som si poslednýkrát objednala niečo z Avon katalógu. Avšak produkty som si aj naďalej objednávala prostredníctvom rôznych e-shopov, kde boli produkty značky dostupné. Predsa len to bolo oveľa viac výhodnejšie - hlavne časovo a mali ste to takmer "po ruke". Pred zhruba mesiacom som si však opäť pripomenula pocit, aké je to listovať stranami katalógu, priamo na ich oficiálnej stránke, Avon.sk. Vďaka spolupráci, ktorá mi bola umožnená, som si vybrala niekoľko produktov, ktoré by som vám teraz rada ukázala a zároveň o nich napísala aj pár slov :)

What a lovely Friday we have today ♥ It´s been a few years since I made my last order via Avon catalogue. But it doesn´t mean I wasn´t using them. I order them through another different e-shops where are the Avon products available too. Well, for me it´s more convenient to order them like this. But a month ago I remind myself how it is like to list throught the catalogue pages again. I ordered a few items via Avon.sk and thanks to this collaboration I had an opportunity to try out new products. I would like to share them with you together with a few little reviews :)

* poskytnuté na recenziu
* provided for a review

Prvým produktom, ktorému som ihneď podľahla, bol tento toaletný parfém Little Black Dress. Parfémy a vône značky Avon patria k mojim najobľúbenejším. Mám s nimi iba dobré skúsenosti. Toaletný parfém sa nachádza v stredne veľkej sklenenej fľaštičke. Hodí sa do kabelky rôznych veľkostí a tvarov - aj do tých menších, čo je úžasné!

Vôňa patrí do kategórie kvetinovo-orientálnych vôní. Hlavné tóny, ktoré v nej môžete nájsť, sú tóny cyklaménu, ylang-ylang a slivky. Nadčasová a elegantná kompozícia cyklámenu v spojení s tónmi gardénie a ylang-ylangu, popretkávaná akordmi bielych drevín, slivky a pižma. Vôňu by som priradila k elegantným, tajomným, sladkým, sofistikovaným, pomerne ťažkým opojným vôňam, ktoré sú plné nielen vášne, ale aj hravosti.

Vône aplikujem na predlaktia, na miesta za uchom a, samozrejme, aj na oblečenie. Pár strekov postačí na to, aby bola vôňa aktuálna ešte aj po piatich či šiestich hodinách. Jej výdrž je naozaj ohromná! Za mňa jej dávam 6/5

The first product I fell in love with first, was a toilette perfume Little Black Dress. I just love Avon perfumes and fragrances. They are my the most favourite ones! I´ve always been satisfied with them. Perfume is contained in a little glass container which you can carry together with yourself  in every single bag´s shape and size.

Scent belongs to a floral and oriental category. Main tones which you can find there are tones of a cyclamen, ylang-ylang and plum. Timeless and elegant composition of cyclamen in a connection with tones of gardenia and ylang-ylang, which is entangled with the acords of white woods, plum and musk. I would say it´s an elegant, mysterious, sweet, sophisticated, kind of heavy and heady scent. It´s full of passion but gamesomeness as well.

I apply it on the wrists, on the places behind the ears and, of course, on a clothing too. Just a few spreads and you will be deliciously scented for a five to six hours! Its stay is seriously amazing! I give her 6 out of the 5 ♥

Avon Toaletný parfém Little Black Dress

Druhým produktom je produkt pre starostlivosť o vlasy, ktorým je hydratačný šampón s mandľovým a avokádovým olejom. Nielen vône, ale aj šampóny patria k jedným z mojich najobľúbenejších produktov od Avon. Dokážu s mojimi vlasmi jednoducho divy. Moje vlasy sú niekedy normálne, inokedy suché, inokedy sa veľmi mastia. Závisí to aj od súčasného psychického rozpoloženia a keďže v poslednom období prechádzam pomerne hektickým obdobím, odráža sa to aj na nich. Vďaka tomuto šampónu sa mi ich aspoň trošku podarilo vrátiť do normálneho stavu. Vlasy sú jemné, hydratované, lesklé a nelietajú na všetky svetové strany. Vlásky sú aj pekne sladko prevoňané700 ml balenie vám vydrží niekoľko mesiacov, čo je dosť výhodné. Moje hodnotenie je 5/5.

The second product is a hydrating shampoo with an almond and avocado oil. Not only the perfumes, but also shampoos are one of my the most favourite Avon products. They can do literally miracles with my hair! My hair is sometimes dry, sometimes normal, sometimes it´s too oily. It also depends on my mental health. Recently it´s been quite a hectic and stressful time for my so my hair is quite dry. Thanks to this shampoo my hair is back to normal! It´s soft, moisturized, shiny and it´s also sleek. Shampoo leaves them also lovely scented. 700 ml packaging will last for a few months so it´s also very economical. I give it 5/5.

Avon Hydratačný šampón s mandľovým a avokádovým olejom

Avon Hydratačný šampón s mandľovým a avokádovým olejom

Na počesť jari som osviežila aj zbierku svojich rúžov na pery. Tentokrát som siahla po subznačke s názvom mark. a po odtieni s názvom Starburst Pink. Ide o jemnú sviežu ružovú farbu, ktorá zaručene pritiahne pohľad na vaše pery nech už ste kdekoľvek. Rúž na pery The Boldjemnú parfumáciu, ktorú takmer necítiť a je výborne pigmentovaný. Na mojich perách vydržal bez poškodenia zhruba tri až štyri hodiny, no po takej hodinke som už mala pocit, akoby zaschínal. Dávam mu 3/4.

With a spring coming I also want to refresh my lipstick collection. I tried the Avon´s subbrand called mark. and I ordered The Bold lipstick in a Starburst Pink shade. It has a light and fine scent and it´s wonderfully pigmented. On the lips it stays for three to four hours but after an hour I already had a feeling of dried lips. I give it 3/5.

Avon Rúž na pery The Bold

Avon Rúž na pery The Bold

Rozhodla som sa taktiež vymeniť svoju starú skladaciu kefu za novú. Už som ju používala niekoľko rokov, takže bolo načase. Skladacia kefa so zrkadielkom sa šikovne zmestí do každej ruky a taktiež do každého vrecka či kabelky. Je naozaj maličká, takže nezaberie veľa miesta. Ja si ani len neviem predstaviť odísť z domu bez kefy na vlasy a čo vy?

I decided to change my folding brush as well. The one I was using was quite old already so I decided to order the Avon´s folding brush with a mirror. It´s very practical and it´s small so you can carry it with yourself almost everywhere. Personally, I can´t imagine myself going somewhere without having a brush with me. What bout you? :) Do you feel the same about having a brush with yourself? :)

Avon Skladacia kefa so zrkadielkom

Ako si na fotografiách môžete všimnúť, objednala som si aj mini hubku na make-up. Síce som si myslela, že bude o čosi väčšia, ale nevadí. Avšak to, že je taká maličká, je práve super! Dokonale nanesiete a rozotriete aj make-up tam, kde je dostať sa s normálnou hubkou ťažšie.

As you can see on the photos, there is also a small beauty blender in a black colour. I thought it would be a bit bigger but now I don´t mind because it´s just perfect! Why you ask? It´s simple - because you can use it for the areas where you can´t "go easily" with a normal-sized beauty blender.

Avon Mini hubka na make-up

Ďalším produktom je Avon True Colour upokojujúci tekutý korektor. Objednala som si ho v odtieni Fair, no musím povedať, že mojej pleti vôbec nesadol. Pracuje sa s ním veľmi dobre - dobre sa rozotiera aj kryje, no tento odtieň vyzerá na mojej pleti tmavo a oranžovo. Dám ho preto asi mamine, keďže ona má oveľa tmavší odtieň pleti. Vôňa je klasická, nešpecifická. Hodnotím ho na 2/5.

Posledným produktom, ktorý som si objednala, bol očný krém Avon Anew Vitale Visible Perfection. Doteraz som mala možnosť vyskúšať iba jeden očný krém, no začala som si všímať, že pokožka okolo očí stratila trošku pružnosti a bola mierne vysušená. Počas používania tohto krému sa však pokožka opätovne vypnula a bola jej zabezpečená hydratácia. Krém má vodnatú konzistenciu a ľahko sa rozotiera. Hodnotila by som ho 5/5, ale dávam mu 4/5, keďže jeho parfumácia môže spôsobiť mierne podráždenie očí.

Celkovo som však s produktmi spokojná a ich kúpu neľutujem. A čo vy? Máte radi produkty značky Avon? Ktoré sú vaše najobľúbenejšie? :)

Another product is Avon True Colour Soothing Liquid Concealer. I ordered it on a Fair shade but I have to say that it´s not anything for my skin. I would probably give it to my mother, because the shade is veeery dark and orange for my skin tone. My mum´s tone it´s a bit darker so it will work for her skin type a lot better. Scent is normal, not specified. I give it 2/5.

The last product I received is eye cream Avon Anew Vitale Visible Perfection. Up until now I used only one eye cream. But recently I noticed, that the skin around my eyes isn´t very firmed and it´s also a bit dry. After using it for a few weeks, the skin around my eyes it´s a bit more firmed and it´s also moisturized. I would give it 5/5 but I give it 4/5 because it´s scent may be quite irritating to the sensitive eyes.

In the end I´m really satisfied with the order and I don´t regret anything. What about you? Do you like Avon products? Which ones are you the most favourite ones? :)

Očný krém Avon Anew Vitale Visible Perfection

Očný krém Avon Anew Vitale Visible Perfection

33 comments:

  1. Markét19:26

    Tu voňavku mám taky a je super. :)

    ReplyDelete
  2. Karolína Čižmárová20:29

    Tento konkrétny šampón zbožňujem tiež, je to malý zázrak!
    Držím palce a prajem ešte pekný deň:) https://lifeofbasicgirl.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  3. Shannon Boyce22:19

    These products look fabulous! I love love love Avon products!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Very nice post!
    I love Avon!
    Have a nice day!

    Moj mali kutak

    ReplyDelete
  5. RoumiBlog20:01

    ten korektor som mala a tiež mi nepasoval taky čudny odtieň,, a ten ruž je krasny:)
    http://aj-ro-na.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  6. Anna z Cosmokočky20:35

    Taky mám tenhle parfém moc ráda! A ta rtěnka vypadá úžasně.

    ReplyDelete
  7. Šehada Ljajko20:55

    I like Avon. Great post, dear.

    http://laadda2.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Som rada, že nie som sama ♥

    ReplyDelete
  9. Veru no .. Neviem, pripadala som si ako pomaranč alebo čo. A pritom ono naozaj vyzerá byť svetlý!

    ReplyDelete
  10. Naozaj je ♥
    Ďakujem veľmi pekne a taktiež želám krásny deň! :)

    ReplyDelete
  11. We don't have this brand at my country anymore.
    But I remember when I was young my mom used to bought lipstick from Avon catalogue.

    http://kireinoclouds2.blogspot.co.id/

    ReplyDelete
  12. Karolína H.18:07

    Od Avonu kupuju hlavně pěny do koupele a používala jsem i péči na akné, ale před zhruba 2-mi týdny jsem přešla na korejskou kosmetiku. Hrozně se mi líbí, jak má ta rtěnka uprostřed srdíčko! :)
    PS: Držím palce u zkoušek, určitě je zvládneš! :)

    malickostizezivota.blogspot.cz

    ReplyDelete
  13. Posledna dva produkty mam aj ja a su strasne fajn :)

    ReplyDelete
  14. Hermator21:05

    Voňavku Little Black Dress jsem měla už před pár lety a strašně se mi ta vůně líbila :) Jinak mě zaujala rtěnka, má hezký obal :)

    ReplyDelete
  15. Katrin Svobodová20:08

    Ten parfém vypadá prostě úžasně! ♥ Vlastně všechny ty produkty se tak tváří. :)
    www.jsemkatrin.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Katarína Sládečková08:35

    Naozaj super. Za mňa si zaslúžiš pochvalu či už pri výbere alebo pri písaní tohto článku

    www.lifi.sk

    ReplyDelete
  17. Ďakujem veľmi pekne za takýto komentár ♥

    ReplyDelete
  18. Sa tak tvária, haha, teraz si ma dostala!
    Ak budeš mať možnosť, určite ho aspoň ovoňaj ♥

    ReplyDelete
  19. Úplne úžasná vôňa ♥ Škoda len, že je trošku drahšia. No možno si ju objednám znova :)

    ReplyDelete
  20. Ja sa nekúpem, ale kedysi som ich používala tiež ♥
    Ďakujem veľmi pekne! Fonetika a fonológia je už, chvalabohu, za mnou! ♥ :)

    ReplyDelete
  21. That´s sad but at least, you can buy the items online as well :)

    ReplyDelete
  22. I have the Little Black Dress perfume too! Little Gold Dress is also lovely!

    ReplyDelete
  23. Oh, now I wanna try this one as well! ♥

    ReplyDelete
  24. Linda Pazderová20:07

    Já vždycky od někoho kosmetiku z Avonu dostanu :) Little black dress je nádherná vůně a ještě mam moc ráda Pur Blanca nebo jak se to píše :D

    ReplyDelete
  25. Tiež som ju kedysi vždy dostávala. Hlavne ako darčeky, haha ♥

    ReplyDelete
  26. Pavla Kopuletá09:27

    Já od Avonu nic nepoužívám, ale moje mamka už léta letoucí používá šampon s ibiškem, deodorant Far Away a tonikum na objem vlasů :-) tuto trojku by si myslím vzala i na opuštěný ostrov, protože se bez ní neobejde...
    All my cosmetics

    ReplyDelete
  27. Ja som používala, potom som nejako prestala a teraz som sa do toho zasa dostala, haha :D

    ReplyDelete
  28. Anna z Cosmokočky20:50

    Já mám moc ráda jejich bázi pod oční stíny :) parfém little black dress je boží!

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
If you want to follow each other, lemme know. I will follow you asap :)

Love you all ♥
Have a nice day ! ;)