Banggood Sweet Pleated Skirt & Ribbon Hairband

Sweet High Waist Pleated Button Women Tennis Mini Skirt

Krásny sobotňajší deň želám. Pevne verím, že ste sa vyspali minimálne tak doružova, ako ja. Včerajšok bol pre mňa emočne veľmi náročný. Ku svojej zubárke som zavítala už druhýkrát za tento rok a pôjdem ju navštíviť ešte aj tretí. Včera mi robila pomerne dosť komplikovaný kaz na momentálne poslednom zube. V ordinácii som strávila takmer hodinu!

Odmalička mám panický strach z lekárov ako takých, o zubároch nehovoriac. Viete si asi predstaviť, čo som musela prežívať. Každopádne musím uznať, že moja zubárka je jeden anjel, haha. Deň mi však neskôr spríjemnilo niekoľko balíčkov. U starkej som si ich našla dokonca až päť! Jedným z nich bol taktiež balíček z e-shopu Banggood.com. S týmto e-shopom som spolupracovala už v minulosti. Je to klasický internetový obchod, na ktorom nájdete všetko možné - od produktov spojených s krásou a módou, cez elektroniku a doplnky do domácnosti, až po športové vybavenie.

Hello my little licornes! ~ I hope you were having at least as lovely sleep as I had. Yesterday was a bit difficult for me. Emotionally I meant. I went to see my dentist again. The second time this year already. And I will be going there again, once more, the third time. Yesterday, she was working on my tooth decay for almost one hour! It was seriously a tough one. I´ve been scared of the doctors since I was a little child, not to mention the dentists. So you can imagine how I was feeling like the whole time sitting there. Day got better after visiting my grandparents. Five packages were waiting there for me. I was so happy to see them all. One of them contained my order I made through Banggood.com. I was collaborating with this e-shop a few times in the past already. It´s the ordinary online store with a lot of stuff - beauty, fashion, electronics, housing stuff, sport equipment etc.

* poskytnuté na recenziu
* provided for a review

Sweet High Waist Pleated Button Women Tennis Mini Skirt

Prvou vecou bola táto krásna cukríkovo-ružová riasená sukňa. Podobný štýl sukní sa objavil v mojich zoznamoch prianí už niekoľkokrát. Takýto akoby štýl sukní školských uniforiem sa mi veľmi páči. V rámci farebného variantu nebolo čo riešiť - na celej čiare zvíťazila ružová. Už teraz netrpezlivo čakám, kedy sa zasa oteplí a ja si ju budem môcť obliecť. Je vyrobená z ľahkého a priedušného materiálu.

Možno budete prekvapení, ale pozostáva z dvoch častí - z vrchnej, sukňovej, a spodnej, šortkovej. Sama som bola prekvapená, keď som mala menší problém pri jej obliekaní. Nešlo mi do hlavy, prečo si ju neviem obliecť. Keď som ju otočila opačne, hneď mi bolo všetko jasné. Jedná sa o tenisový typ, čiže taký, ktorý obsahuje aj kraťaskovú spodničku. Osobne mi to neprekáža. Keď bude cez letné dni pofukovať silnejší vietor, nemusím sa báť, žeby mi pri nadvihnutí sukne niečo odhalil. Nelámať si hlavu nad tým, že sa na pár sekúnd stanete Marilyn Monroe v jej pamätnej póze pridržiavajúc si šaty. Parádne, nemyslíte?

The first thing was this Sweet High Waist Pleated Button Women Tennis Mini Skirt. This "school like" skirts were in a few of my wishlists already. I really like this kind of skirts. Colour of it was already decided - a pink one. I just can´t wait to wear it outside during the warm days. It´s made from a light and breathable material.

You may be surprised a bit, but it´s composed of two pieces - upper skirt one and lower shorts-like one. I was really startled when I couldn´t put it on properly. I just couldn´t understand why I have a problem with putting it on, haha. When I turned it upside down I immediately saw it - shorts-like petticoat. But I don´t have anything against it. If there will be quite a windy weather during the summer for example, I don´t have to be afraid of becoming Marilyn Monroe holding her dress because of the flowing air, haha.

Sweet High Waist Pleated Button Women Tennis Mini Skirt

Zapínanie pozostáva zo zipsu a malého gombíka situovaného úplne hore. Objednala som si ju vo veľkosti XS, avšak obdržala som ju vo veľkosti M. Musím si ju tak o pár centimetrov zúžiť. To je asi jediná vec, ktorá ma trošku sklamala.

Closing consists of a zip and a little button up there.  I ordered it in a XS size but, unfortunatelly, I received it in a M size. It´s a bit dissapointing for me because I have to narrow it down. This is the only thing I´m not satisfied about.

Sweet High Waist Pleated Button Women Tennis Mini Skirt

Počas teplých dní môj účes pozostáva prevažne z vlasov stiahnutých do dvoch chvostov. Klasické čierne gumičky do vlasov ma však už veľmi nebavia. Chcela som účes niečím oživiť. Aj preto som si objednala tieto gumičky s ružovými mašličkami. Vyzerajú rozkošne a moja hlava určite nezostane bez povšimnutia.

I tend to wear two pigtails during the summer a lot. But I wanted to freshen it a bit with something. That´s why I ordered Ponytail Holder Satin Ribbon Hair Band. They look adorable and they will probably catch a lot of attention too.

Ponytail Holder Satin Ribbon Hair Band

19 comments:

  1. Zisky Putri Aprilliana14:45

    Aww the skirt is sooo cutee!

    ReplyDelete
  2. Nana15:51

    Sukňa vyzerá super. ♥ No škoda, že poslali zlú veľkosť. Inak, sledujem ťa na bloglovine i na bloggery.

    Nana ^^

    https://ddalginanabeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Poslali mi e-mail aj s tabuľkou konfekčných veľkostí. Vyberala som však presne podľa tejto tabuľky tak stále neviem, kde sa stala chyba :D Nevadí.
    Ďakujem ♥

    ReplyDelete
  4. Karola21:44

    Ładna spódniczka. :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Thank you very much!
    I follow you too ♥

    ReplyDelete
  6. in love with the pleated skirt 😍


    torichux3.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. All pink and I'm in love! <3

    Anyway, I'm following you now on GFC. Would you mind to follow me back? ;)
    Take care,
    Rizuna from A Well-dressed Nerd

    ReplyDelete
  8. Thank you very much ♥ I follow you too :)

    ReplyDelete
  9. Kati16:55

    That skirt looks really cute!

    Have a great week,
    -Kati
    Almost Stylish

    ReplyDelete
  10. Fashionelja12:21

    So cool !! Have a nice day doll! ❤
    I fallow You, fallow me back?

    -------------------------

    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  11. Thank you very much!
    I follow you too :) ♥

    ReplyDelete
  12. Rizki Muhammad Ridwan14:36

    Loveeee all the pink stuffs! So cute af!
    xo

    Kiko,
    monochrome-diary.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. the skirt is super cute and I really love the pink color you chose, sadly they sent wrong size :(

    xoxo,
    |CHELSHEAFLO|

    www.chelsheaflo.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Thank you for your comment ♥

    ReplyDelete
  15. Hey, lovely blog!
    Wanna follow each other??
    Let me know if you want because i want it too :) Leave a comment on my blog and I'll follow you directly, don't forget to follow mine
    xoxo, Sylvi Gautama ❤
    SYLVI SAYS HELLO | NEW POST | INSTAGRAM

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)