Nájdi cestu k svojej hubke


Krásny utorok všetkým želám. Pamätáte si, keď som pred niekoľkými týždňami na blogu zverejnila recenziu na čistiacu konjacovú hubku? Adresovala som jej slová plné chvály a vykreslila ju iba v tom najlepšom svetle. Veď prečo aj nie? Hubka mi naozaj poslúžila k dobru a viditeľne sa zlepšil aj stav mojej pleti. Nehovorím, že moja pleť trpela vážnymi nedokonalosťami, ale predsa len som spozorovala zopár zmien k lepšiemu. V dnešnom článku by som vám preto opäť chcela upriamiť pozornosť na tieto čistiace hubky, avšak teraz by som to rada urobila iným spôsobom. Napíšem vám hneď niekoľko dôvodov, prečo si myslím, že by si takáto hubka mala jednoznačne nájsť svoje čestné miesto vo vašej kúpeľni :)

1. Dôkladné vyčistenie pleti ~ I napriek tomu, že si pleť čistím pravidelne, nikdy z nej nedokážem odstrániť nečistoty len použitím čistiaceho gélu, ktorý nanesiem na pleť v spojení s vodou.


2. Peelingový a exfoliačný účinok ~ Spojenie peelingového a exfoliačného účinku zaistí zbavenie vašej pleti jej odumretých buniek. Bude tak jednoduchšie pre pleť regenerovať sa a zachovať si zdravý svieži vzhľad.

3. Dodanie jasu pleti ~ Tým, že hubka zbaví pleť starých odumretých buniek, zaistí aj to, že vaša pleť bude krásne rozžiarená, vďaka čomu tiež bude vyzerať zdravo, oddýchnuto a hlavne mlado.

4. Vyhladenie a zjemnenie povrchu pleti ~ Ďalším peelingovým účinkom je hodvábne jemná a hebká pleť. Veď kto by nechcel zamatovo hebkú textúru pleti, no nie?

5. Menej nedokonalostí (zmenšenie a vyčistenie pórov, redukcia vyrážok) ~ Dokonalejšie zbavenie nečistôt tiež znamená, že hubka dôkladne vyčistí nielen póry, ale aj problémové časti vašej tváre. Nečistoty tak nemajú šancu usadiť sa tam, kde by mohli spôsobiť zlo.

6. Môžete ju používať aj na telo ~ Čítate správne. Hubka nie je jednoznačne určená na jednu časť tela. Môžete ju používať ľubovoľne, na akúkoľvek jeho časť. Nezabúdajte však, že každá časť tela (alebo minimálne pleť a telo), by mala mať rozdielne hubky.


Našli ste si už tú svoju vyvolenú? V prípade, že nie, mám tu pre vás pár tipov na hubky, ktoré sú dostupné na Notino.sk :)

Yasumi Konjak Pure jemná umývacia hubka pre citlivú a podráždenú pokožku Yasumi Konjak Aloe Vera jemná umývacia hubka pre suchú a citlivú pokožku Yasumi Konjak Pearl jemná umývacia hubka pre všetky typy pleti vrátane citlivej
1. Yasumi Konjak Pure jemná umývacia hubka pre citlivú a podráždenú pokožku
2. Yasumi Konjak Aloe Vera jemná umývacia hubka pre suchú a citlivú pokožku
3. Yasumi Konjak Pearl jemná umývacia hubka pre všetky typy pleti vrátane citlivej

Yasumi Konjak Green Tea jemná umývacia hubka pre mastnú pleť so sklonom k akné Missha Accessories čistiaca hubka pre citlivú pleť Missha Accessories čistiaca hubka pre mastnú pleť
4. Yasumi Konjak Green Tea jemná umývacia hubka pre mastnú pleť so sklonom k akné
5. Missha Accessories čistiaca hubka pre citlivú pleť
6. Missha Accessories čistiaca hubka pre mastnú pleť