Being a fairy with Nuxe Huile Prodigieuse

Nuxe Huile Prodigieuse Multi Purpose Dry Oil Recenzia

Krásnu slnečnú nedeľu vám želám. Včera som mala nesmierne vydarený deň. S rodinkou sme boli vo Východoslovenskom múzeu, na výstavu šiat cisárovnej Sissi a potom sme zašli aj do Raňajkárne Rozprávky, kde sme si dali lahodné jedlo, čaj a kávu. Fotografie by som rada upravila v priebehu nasledujúceho týždňa a zverejnila ich taktiež na blogu, aby ste sa tou krásou mohli pokochať aj vy.

Dnes sa vám hlásim s recenziou na prírodný produkt značky Nuxe, ktorý mám z e-shopu Parfémy-Elnino.sk. Suchý luxusný olej Nuxe Huile Prodigieuse Multi Purpose Dry Oil obsahuje rastlinné oleje a vitamín E pre intenzívnu výživu a ochranu tela, tváre i vlasov. Jemné zloženie s trblietkami dodáva pokožke jemnosť a hebkosť, hĺbkovo vyživuje pokožku. Vlasom dodáva oslnivý lesk a silu.

Hello my little lovely licornes ~ I had been having such a great day yesterday. We went to see an exhibition with Empress Sissi´s dresses with my family. We also visited a Raňajkáreň Rozprávka where we ordered delicious food, tea and coffee as well. I would like to edit the photos next week so I can share them with you ♥ Today I would like to share with you another review on a natural product by Nuxe, which I got from an e-shop Parfémy-Elnino.sk. Dry luxurious oil Nuxe Huille Prodigieuse Multi Purpose Dry Oil contains six vegetable oils and a vitamin E for an intensive body, face and hair nourishment and protection. Fine composition together with glitters provides the skin with a softness, smoothness and deep nourishment. It makes hair shinier and stronger.

Nuxe Huile Prodigieuse Multi Purpose Dry Oil Recenzia

Vôňa a zloženie
Sama som bola prekvapená jeho vôňou. Nevedela som, čo od nej čakať. Pripomína mi vôňu takých tých klasických rúžov na pery, ktoré sa kedysi používali. Myslím tie staršie, ktoré nemali žiadnu špecifickú pridanú arómu, ako tú klasickú. Pevne verím, že viete, čo tým myslím. Tým však nechcem povedať, žeby mi prekážala. Práve naopak. Vôňu som si veľmi obľúbila - príde mi taká vintage. Suchý olej má krásnu zlatistú farbu a obsahuje drobné trblietky, vďaka ktorým som ho primárne chcela vyskúšať. Po nanesení na pokožku schne takmer okamžite. Nezanecháva mastný film na pokožke tela.

Používanie
Olej používam od konca februára a 100 ml balenie sa mi na poličke v kúpeľni vyníma doteraz. Dávkovanie spočíva vo forme rozprašovača, vďaka ktorému na pokožku nanesiete primerané množstvo. Tým myslím, že sa vám tak rýchlo neminie - zvolíte si presne také množstvo, aké aktuálne potrebujete. Ako som písala vyššie, schne takmer okamžite po rozotretí. Nezanecháva tak žiaden mastný pocit. Povedala by som, že olej doslova splynie s pokožkou.

Výsledky
Po nanesení produktu na celé telo sa cítim ako taká vintage víla. Celé telo je pekne jemne prevoňané, celé sa leskne. A to aj na druhý deň! To ma nesmierne teší ♥ Je vhodný aj na použitie v rámci podráždenej pokožky - nespôsobuje pálenie, svrbenie ani žiadne podobné vedľajšie účinky. Pokožku dlhodobo hydratuje, zlepšuje jej vzhľad, textúru a dokonca aj elasticitu.

Kúpila by som si ho znova?
Určite áno! A nie iba jeden! Veľmi sa mi pozdávajú jeho účinky, vôňa, zloženie a výzor. Je jednoducho úžasný a som nesmierne vďačná, že aj ja som mala tú možnosť ho konečne osobne vyskúšať a na vlastnej koži sa presvedčiť, že pomerne všetko, čo sa o ňom píše, je skutočne pravda. Za mňa jednoznačne 6/5 :)

Nuxe Huile Prodigieuse Multi Purpose Dry Oil Recenzia

Scent & composition
I was surprised myself with its scent. I didn´t know what to expect from it. It reminds me a scent of a classical old lipsticks. I hope you know what I´m talking about. I mean those old ones, with no other added scent or aroma. On the other side I don´t want to say that I don´t like it! No, I´m fond of it! It reminds me something "vintage" what makes me even more interested in this product. Dry oil is golden and contains also tiny glitters, thanks to which I mainly wanted to try it. After applying on the skin it dries almost immediately and it doesn´t leave oily film on your body.

Usage
I´ve been using this product since the end of February and a 100 ml packaging is still shining on a shelf in the bathroom. It has a spray batching thanks to which you will use only a right amount on the skin. You don´t have to be afraid of excess of it. As I mentioned above, it dries almost immediately when spreading on the body. It doesn´t leave any oily feeling and it literally merge with your own skin!

Results
When spreading it on myself I feel like being vintage glitter lady. Whole body is delicately and exquisitely scented and sparkling. Even on the other day! I´m extremely happy about it! It´s suited also for an irritated skin - it doesnt cause any burning, itching or something else like this. It moisturizes the body skin for a long time, it improves its appearance, texture and even an elasticity.

Would I buy it again?
Certainly! And not the only one! I´m very very fond of its effects, scent, composition and appearance. It´s simply wonderful and I´m extremely thankful for an opportunity to try it on my own. I could finally understand why almost every single person is talking only great things about this product. For me 6/5 :)

Would you like to leave a comment?

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
If you want to follow each other, follow me and lemme know. I will follow you asap :)

Love you all ♥
Have a nice day ! ;)