Ako ušetriť pri každom nákupe?

Tipli.sk

Krásny slnečný jarný deň prajem. Dnes nás počasie veľmi milo prekvapilo. Teplota dosiahla úctyhodných 19°C a ja som si konečne mohla obliecť môj army green kabátik a obuť si tenisky bez akejkoľvek obavy o svoje zdravie. V rámci spolupráce s cashback stránkou Tipli.sk som sa rozhodla objednať si zdravé dobroty, konkrétne gumené cukríky, kakaové hviezdičky a prírodné lízanky. Už dlhšie som mala chuť vyskúšať niečo podobné, nejaké zdravšie alternatívy sladkostí. Hlavne pokiaľ ide o gumené cukríky, ktoré zbožňujem. Sladkosti som objednala z e-shopu Babickinazahrada.sk.

* sponzorovaný príspevok

V čom spočíva kúzlo cashback stránok?
Už ako z názvu vyplýva, v krátkosti sa jedná o systém, vďaka ktorému sa vám vráti istá časť čiastky, ktorú ste minuli, späť. No nie je to výborný nápad? Nakupovať a zároveň šetriť. Sen priam každého z nás. Z každého nákupu cez internet vám vrátia až 25 %. Nakupovať s cashbackom môžete už vo viac ako 100 obchodoch.

Ako to funguje?
Stačí sa zaregistrovať na Tipli.sk, čo zaberie naozaj iba niekoľko sekúnd. Po registrácii už vám nič nebráni v tom vyhľadať na portáli svoje obľúbené e-shopy a s radosťou sa pustiť do nakupovania. Všetko v pohodlí a teple domova. Z kategórií sú dostupné krása a zdravie, móda, služby, zahraničné a mnohé iné (viac informácií).

Ako získať odmenu 400€?

Ktoré e-shopy zaujali mňa?
Mňa zaujali tie klasické, cez ktoré väčšinou aj nakupujem. Do tejto kategórie spadá napríklad Notino, Babičkina záhrada, Deichmann, Aliexpress, Dresslily a iné.

gumené cukríky lesné ovocie BIO

Za gumené cukríky lesné ovocie BIO a Fruttini BIO som zaplatila 1,67€ za každý balíček. Musím uznať, že oba druhy boli vynikajúce. Viac mi ale chutili tie s príchuťou lesného ovocia, boli aj o čosi sladšie. Nachádzali sa v trojfarebnom prevedení a mali oveľa jemnejšiu štruktúru ako tie klasické. Ani z jednych ma nerozboleli zuby pri konzumácii, ako to býva obyčajne. Zvažujem ich opätovnú kúpu :)

gumené cukríky lesné ovocie BIO

gumené cukríky Fruttini BIO

BIO kakaové hviezdičky s rapadurou

BIO kakaové hviezdičky s rapadurou boli jasným favoritom. Milujem konzumovanie takýchto pokrmov, prevažne s mliekom. Či už na raňajky alebo na večeru. Na čase nezáleží. Je to tiež výborná alternatíva v prípade, ak máte chuť na niečo sladké. Ich chuť bola kakaová, avšak nie veľmi presladená.

BIO kakaové hviezdičky s rapadurou

Poslednými pokrmami v balíčku boli tieto prírodné lízatká. Jedno v príchuti levanduľa, druhé bolo šalviové. Bola som skutočne zvedavá, akú môžu mať takéto lízanky chuť. Nikdy predtým som sa s takým niečím nestretla. Ich chuť bola bylinková, ale musím sa priznať, že tieto mi až tak veľmi nechutili.

prírodné lízatko babičkina záhrada

Aká vysoká bola moja odmena?
Dokopy som platila za tento tovar, spolu s poštovným, niečo vyše 9,50€. V rámci e-shopu Babičkina záhrada je cashback 4,8%. Dostala by som teda 0,45€. Pri každom e-shope máte presne napísanú výšku cashbacku, preto si môžete dopredu vypočítať, aká veľká odmena vám bude pripísaná na váš Tipli účet. Stále je to lepšie, ako by som nedostala nič.

Čo urobiť pre to, aby vám bola odmena pripísaná?
Ako ste si možno všimli, vyššie som uviedla "dostala by som ...". Odmena mi pripísaná nebola, avšak chyba bola na mojej strane. Ak sa chystáte nakupovať s cieľom dostať niečo späť, musíte ísť na daný e-shop VÝHRADNE cez linky, ktoré vás tam presmerujú priamo z Tipli.sk. Systém totiž využíva špeciálne cesty, vďaka ktorým si pamätá, odkiaľ ste na e-shop prišli.

S cashback systémom Tipli som koniec koncov spokojná. Veľmi sa mi tento nápad páči a som rada, že sa niečo také začalo realizovať aj na Slovensku.

Máte už skúsenosti s podobnými cashback systémami?

2 comments:

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)