* Valentínske líčenie *

Valentínske líčenie

Krásnu slnečnú nedeľu želám. Za sklami okien to vyzerá, akoby sa nám už črtala jar. Vonku svieti slniečko, teplomery konečne ukazujú aspoň niečo málo nad nulou a aj ľudia vychádzajú von oveľa viac, ako predošlé týždne. V rámci takého pekného počasia som sa rozhodla vytvoriť aj novú inšpiráciu v líčení, ktorá by pozostávala z pekných živých farieb. Ako dominantnú farbu som si zvolila ružovú - pochopiteľne, keďže sa jedná o valentínske líčenie. Siahla som po jej rôznych odtieňoch a použila som niekoľko odlišných paliet očných tieňov.

Hello my lovely licornes! ~ When you look through the window, it almost looks like spring out there. Sun is shining, temperature is finally over the 0°C and even the people are outside much more than in previous weeks. Because of this lovely weather I also decided to make another makeup inspiration, a valentine´s one which would be composed of pretty vibrant colours. As a dominant colour I chose a pink one, of course. I used a lot of different shades of it from a few different eyeshadow palettes.

Základ líčenia tvorí hydratačný krém od Biodermy, Sébium Hydra (recenzia), na ktorý som následne naniesla zmatňujúci púder Sweet Cotton od Holika Holika (recenzia). Pôvodne som mala v pláne použiť aj farebné líčka, no napokon som zvolila niečo atypické - srdiečkové "pehy", ktoré mi kedysi prišli v Kawaiiboxe. Keďže som doma nemala nič použiteľné, čím by som ich mohla prilepiť, zvolila som zlatú očnú linku od Essence, ktorá sa nachádzala vo vianočnej kolekcii.

Base of the makeup is made of moisturizing cream Sébium Hydra by Bioderma (review). When the cream soaked into skin properly, I used matting powder Sweet Cotton by Holika Holika (review). I wanted to use also some blush on my cheeks, but I chose the heart freckles instead. I "glued" them to my face with a help of a golden eyeliner which is from Essence Christmas collection.

Valentínske líčenie

Základnou ružovou, ktorú som pre toto líčenie použila, bola tá z paletky Freedom Pro Shade & Brightern Play Kit (recenzia). Je veľmi pekná, svieža a výrazná. Potom som vrstvila pár ružových tieňov so shimmerom, ktoré obsahuje paletka Makeup Revolution - I ♥ Make Up Pink Fizz palette. Zo Sleek MakeUP i-Divine Snapshots som použila sýty ružový odtieň Magenta Madness a sýty fialový s názvom Purple Haze. Ten som použila na definovanie "spodného viečka", ako si môžete všimnúť na fotografiách nižšie. Doplnila som ho ešte jumbo ceruzkou na oči Rimmel London Scandal Eyes v odtieni Witness White, ktorú som naniesla rovnako na spodné viečko, akurát k vnútornému záhybu oka. Zlato-ružový odtieň som na viečku dosiahla vďaka tieňu zo Sleek i-Divine Oh So Special s názvom Gateau.

Base pink colour I used in this makeup inspiration is from a Freedom Pro Shade & Brightern Play Kit palette (review). It´s a nice, fresh vibrant one. After that I added a few other layers of pink - a shimmer ones from Makeup Revolution I ♥ Makeup Pink Fiz palette. From Sleek MakeUP i-Divine Snapshots I used vibrant Magenta Madness shade and also a purple one named Purple Haze. This one I used for defining the lower lid, as you can also see on the photos below. I completed the lower lid with a jumbo eye pencil Rimmel London Scandal Eyes in a Witness White shade. It brightened eyes really pretty. For a golden pink effect I used Gateau eyeshadow from Sleek i-Divine Oh So Special palette.

* aký pohľad, haha // what a look on my face, haha *
Valentínske líčenie

Očnú linku som vytvorila pomocou gélovej linky Astor Perfect Stay, ktorú som nakreslila pomocou štetčeka, ktorý je súčasťou balenia. Pracuje sa mi s ním veľmi dobre. Mihalnice som zafarbila pomocou riasenky Miss Sporty The Miaoww Look. Na obočie som použila set tieňov na líčenie obočia spolu s fixačnou riasenkou, opäť od značky Essence. Tvar obočia som zvýraznila ceruzkou Rimmel London Professional Eyebrow Pencil v odtieni Dark Brown. Na pery som použila rúž od Long Lasting od Essence v odtieni 27 Mystic Violet.

Currently I´ve been using only a gel eyeliner Astor Perfect Stay which also contains a little brush. I just love this brush. You can make really nice and exact moves with it. For defining the eyelashes I used Miss Sporty The Miaoww Look mascara, which has an atypical brush. I was a bit sceptic before trying it but now I can say that brush is really amazing. It perfectly brushes, paints and differs your lashes and also makes them look longer. For an eyebrow I reached for the eyebrow shadow set and eyebrow fixing mascara both by Essence. For defining its shape I used Rimmel London Professional Eyebrow Pencil in a Dark Brown shade. Long Lasting lipstick by Essence in a shade 27 Mystic Violet helped me in painting my lips. It´s a really nice colour to wear especially in the autumn or winter months.

Valentínske líčenie

* A nik mi nechce veriť, že mám zelené oči s hnedými fragmentmi! *
* Nobody wants to believe me that my eyes are green with a hazelnut fragments *

Valentínske líčenie

V prípade, že by ste rady vyskúšali na toto líčenie iný produkt alebo paletku, než sú spomenuté v článku, neváhajte a navštívte e-shop Notino.sk, kde nájdete mnoho rozličných produktov značiek od výmyslu sveta. Každý týždeň tam prebiehajú aj akcie , kde môžete ušetriť naozaj veľa :)

In case you would like to use other products than those which are mentioned in this article, visit the e-shop Notino.sk where you can find many other products by different cosmetic brands. Every single week there you can find also a lot of sales during which you can save a huge amount of money :)

20 comments:

  1. Awesome outfit, you look amazing dear! Perfect eyeliner *-*
    Great blog! I'm following you, follow back? *
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  2. Krásné líčení! Nádech růžové se mi moc líbí ♥
    Meet My Lovely World

    ReplyDelete
  3. laAdda21:38

    Makeup is very nice, dear, I like it.
    I follow you, please follow me back: laAdda
    ♥♥♥

    ReplyDelete
  4. Thank you I follow you too ♥

    ReplyDelete
  5. Ana Sofia22:12

    Omg, this eyeshadow is just awesome *.* Btw, loved your choker <3
    xo
    An Aesthetic Alien | Instagram | Facebook

    ReplyDelete
  6. Sofia Veloso22:46

    Ai ficou linda
    Beijinhos
    CantinhoDaSofia /Facebook /Intagram
    Tem post novos todos os dias

    ReplyDelete
  7. Dasha Zubenko22:53

    ładne zdjęcia :)

    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    ⤜ Mój blog "Demilla" ⤛

    ReplyDelete
  8. so festive, so glowing! perfect look)

    ReplyDelete
  9. Helena Raquel14:57

    Hello, the make is beautiful!
    I followed you :)

    BLOG | FACEBOOK | INSTAGRAM

    ReplyDelete
  10. Alexa16:08

    Krásne líčenie :) Obdivujem tie dokonalé linky, pretože ja sa s linkami ešte stále dosť trápim :)

    ReplyDelete
  11. Ďakujem veľmi pekne ♥
    Linky si maľujem už pekných pár rokov, chce to len prax x3

    ReplyDelete
  12. Hello dear, thank you very much!
    I follow you too :))

    ReplyDelete
  13. Jelena14:44

    Ahh, great post! I am following you :) Your turn.

    jfashionlover.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
If you want to follow each other, follow me and lemme know. I will follow you asap :)

Love you all ♥
Have a nice day ! ;)