* Nákupy v DM *

Balea recenzia

Krásnu stredu želám. Ako sa máte? Ja si ešte užívam posledný voľný týždeň pred začatím sa letného semestra, a to plnými dúškami. V pondelok som zhotovila niekoľko nových fotografií produktov, o ktoré som sa s vami chcela podeliť už dávnejšie, ale vždy sa našlo niečo iné, o čom písať. Keďže sa mi toho ale doma nakopilo pomerne dosť, myslím si, že teraz je ten správny čas zverejniť článok s produktmi, ktoré mám z môjho obľúbeného DM-ka. Odkedy postavili novú prevádzku blízko pri starkej, chodíme tam pravidelne, takmer každý týždeň. Osobne si neviem predstaviť, žeby mi doma chýbalo sójové vanilkové mlieko, ktoré taktiež kupujem v DM a ktoré jednoducho milujem. Rada sa však poprechádzam aj medzi regálmi s kozmetikou a z času na čas si aj niečo zakúpim.

Hello my lovely licornes ~ How are you? I´ve been enjoying officially the last free week before starting a summer term. On Monday I took a few new photos of the products I had wanted to share with you a long time ago. But every single time I had wanted to publish the article, something else suddenly came up. Since I have already a lot of stuff at home, I think that now is a perfect time to share those things with you finally. Every single product contained in this article I bought from a DM drogerie markt where we go almost every weekend. I just can´t imagine a vanilla soy milk missing in our fridge, so basically, this is the main reason I visit DM so often, haha. But I also like to wonder among the racks with cosmetics and from time to time I also buy something.

Balea recenzia

Sprchový gél Shine Bright Like a Diamond som zakúpila tesne pred Vianocami. Má svetloružovú farbu, príjemnú sladkú vôňu bobúľ a obsahuje maličké trblietky. Veľká škoda, že som nenašla telové mlieko s podobnými vlastnosťami. Sprchový gél Lotus Traum je jedinečný. Príde mi veľmi luxusný. Má krásnu lotosovú vôňu, ktorú by som prirovnala k drahšiemu parfému. Veľmi ma tento sprchový gél prekvapil. Ďalším produktom je opäť sprchový gél. Zakúpila som rovno dva - marshmallow a čokoládu. Marshmallow mal sladkastú vôňu, pripadala som si ako cukrík či cukrová vata, čo mi ale vôbec neprekážalo ♥ Čokoládový zasa vonia ako čisté kakao :)

Shine Bright Like a Diamond is a name of a shower gel I bought a few weeks before last Christmas. It has a nice light pink colour, lovely sweet scent of berries and it also containes little glitters. What a pity I didn´t found any body lotion like this. Shower gel Lotus Traum is simply amazing and luxurious. It has a nice lotos scent which I would compare to some pricey perfume. This product really surprised me. And the last product from this photo is another shower gel. I bought two of them - marshmallow and chocolate. Marshmallow one had a nice sugary scent and I felt like a candy or a cotton candy, but I didn´t mind at all ♥ And a chocolate one smells like a pure cocoa :)

Balea recenzia

Sweet Wonderland je názov neskutočne lahodného telového mlieka s jemnou konzistenciou. Ľahko sa vpíja do pokožky a zanecháva ju jemnú a hydratovanú. Poskytuje jej vanilkovo-ružovú vôňu, ktorá je sladká, romantická a jedinečná. Druhé telové mlieko obsahuje mandľový olej, vďaka čomu má hustejšiu konzistenciu a, samozrejme, typickú sladkastú mandľovú vôňu. Toto mlieko hydratuje pokožku o čosi dlhšie a lepšie, ako tie ostatné. Magic Fairytale je identické spojením malín a magnólie. Rovnaká konzistencia a výdrž ako v prvom prípade. Tieto dva sú úplne vhodné na blížiacu sa jar

Sweet wonderland is a name of a body lotion with a seriously delicious scent. It has a light consistency and soakes into skin very quickly. It leaves the skin very smooth and hydrated and provides it also a combination of a vanilla and rose scent. It´s just sweet, romantic and somehow special. The second body lotion - a brown one - contains an almond oil thanks to which the consistency is a bit thicker. It provides the skin a typical sweet almond scent and it hydrates the skin more much and for a bit longer. Magic Fairytale is identic because of the connection of raspberries and magnolia. The consistency is the same as in the first case. The first and the third one are like made for the oncoming spring ♥ 

Balea recenzia

Pred koncom minulého roka sa mi minul aj suchý šampón. Používala som ten klasický od Batiste, no chcela som vyskúšať aj ten od Baley. Som však sklamaná. Absolútne nespĺňa to, čo som od neho očakávala. I napriek tomu, že vlasy mám mastné iba ľahko, aj po aplikovaní mám pocit, že sú naďalej mastné - alebo tak minimálne vyzerajú. Ešteže som cez víkend našla v DM-ku Batiste Floral & Flirty Blush, dokonca v akcii. A ako sa potvrdilo, bola to veľmi dobrá kúpa

Before the last year ended I also ran out of a dry shampoo. I was using a classic one by Batiste, but I wanted to try one by Balea too. I have to admit that I´m really dissapointed - it doesn´t make your hair looks fresh and not oily. It´s almost like nothing changed. Thanks god I found a Floral and Flirty Blush by Batiste in sale and I can say it´s amazing ♥

Essence lip tint recenzia

"Lip tinty" poznám vďaka kórejským značkám kozmetiky. Tu som ich ešte tuším ani nevidela a tento bol tuším prvý, ktorý som si všimla. Hneď som ho musela mať - chcela som ich veľmi vyskúšať a teraz sa mi naskytla príležitosť. Je z vianočnej kolekcie Essence a perám dodá mierne červený nádych, ktorý vyzerá prirodzene. Je založený na báze vody, čiže sa dá ľahko upraviť a nerozmazáva sa. Má peknú vianočnú vôňu, som s ním naozaj spokojná

Thanks to korean cosmetics I also got to know a new kind of products - lip tints - which should provide your lips a light natural colour. I don´t think I´ve seen anything like this here before, in Slovakia. This is the first one I saw - it´s made by Essence and it leaves a nice light red colour on your lips. It´s from a Christmas collection, so it has a typical christmasy scent. I´m really satisfied with this product ♥

Balea recenzia

Make Me Brow riasenku určenú na fixáciu obočia mám z Kauflandu, z malého stánku s kozmetikou Essence. Určite ju ale majú aj v DM-ku. Výborne sa hodí k môjmu tmavému obočiu a drží ho na mieste po celý deň. Riasenku Miss Sporty The Miaow Look používam už vyše dvoch mesiacov. Má netypickú kefku, s ktorou sa ale veľmi dobre pracuje. Mihalnice pekne natočí a hlavne oddelí. Riasenku I ♥ Extreme od Essence som už tuším v minulosti vyskúšala. Kúpila som si ju do zásoby a plánujem ňou čoskoro nahradiť tú od MS. No a do ďalšej zásoby, rozumej: kvôli rozkošnému obalu, som si zakúpila aj riasenku opäť od Miss Sporty z novej kolekcie Really Me!.

Make Me Brow mascara is a mascara which should fix your eyebrows. I bought it in Kaufland, where is a special stand with Essence cosmetics but I think it should be available also in DM. It perfectly matches my natural eyebrow shade and it fixes it for the whole day. Miss Sporty The Miaow Look mascara I´ve been using for two months now. It has an atypical brush but it´s seriously easy to work with it. Your eyelashes are nicely divided and shot. I ♥ Extreme mascara by Essence I haven´t tried yet but I´ll change it soon. And during the last weekend, when I was wondering among the racks, I found a new mascara in an adorable package. It´s another made by Miss Sporty and its name is Really Me!.

Miss Sporty Miaow Look recenzia

Balea recenzia

Balea recenzia

Sprchové peny, priznám sa, som ešte nevyskúšala. A tým myslím to, že tieto dve rozkošne vyzerajúce sú mojimi úplne prvými v živote. Ide o klasické peny s jemnou konzistenciou, ktoré sa nesú v znamení sladkých autentických vôní. Vanilla cream má charakteristickú vôňu vanilky, ktorá po niekoľkých sekundách ustúpi a uvoľní miesto pre vôňu pomaranča. Inak táto vôňa mi pripomína typický vanilkový trdelník, mňam. Sweet cake v sebe zasa ukrýva vôňu jahodovo-tvarohového koláča. Obe peny obsahujú avokádový olej, ktorý pokožku nielen čistí a vyživuje, ale ju aj hydratuje a zjemňuje. Táto pena mi evokuje nejakú vôňu z detstva, nad ktorou rozmýšľam už niekoľko dní, no stále si neviem spomenúť, čo presne to bolo.

I haven´t tried shower foam before, but I couldn´t resist when I found these two adorable-looking in DM. They have a light fine consistency and sweet authentic scents. Vanilla cream has a typical vanilla scent. After a while the scent of an orange will come too. It reminds me our vanilla trdelník, yum yum. Sweet cake hides a strawberry-curd cake´s scent. Both shower foams contain also avocado oil which cleans, nourishes, hydrates and smoothes the skin. Sweet cake foam evokes me something from my childhood, but I haven´t come with anything yet.

Balea recenzia

Poslednými produktmi sú krémový sprchový gél s vôňou granátového jablka a broskyňových kvetov a krémový olejový sprchový peeling s vôňou lesných plodov a magnólie. Sprchové gély značky Balea sú jednoducho úžasné. Majú nádherné vône, cenovo sú skutočne výhodné a majú pekné balenia, ktoré ozdobia nejednu kúpeľňu. Sprchový gél má ružovkastú farbu mi pripomína broskyňový ľadový čaj. Doslova evokuje pocit jari a leta. Sprchový peeling má jemne biely perleťový nádych a obsahuje stredne tvrdé, no zato maličké, peelingové zrniečka, ktoré zanechajú pokožku hebkejšou behom niekoľkých minút.

The last two products from DM are these products - creamy shower gel with a pomegranate and peach flower scent and creamy oil shower peeling with a berries and magnolia scent. Balea shower gels are simply amazing. They have lovely scents, they are pretty cheap and they also look pretty. What a lovely decoration to every single bathroom. Shower gel has a light pink colour and it reminds me a peach ice tea. It literally evokes me spring and summer days. Peeling has a white pearly colour and it contains little medium-hard grains. Those grains make the skin smoother in a few minutes.

Catrice Victorian Poetry paletka recenzia

Behom minulých mesiacov sa v DM-ku objavila aj nová kolekcia od Catrice s názvom Victorian Poetry, ktorá mi okamžite padla do oka. Tým, čo ma zaujalo najväčšmi, bola paletka očných tieňov, ktorá obsahuje celkom šesť odtieňov. I napriek tomu, že na predlaktí sa môžu javiť pekne sýto, seriózne použiteľné sú však možno tri z nich. Som trošku sklamaná - tešila som sa najmä na svetlé perleťové farby, no tie na očnom viečku takmer vôbec nevidno.

A few months ago there was launched a new collection by Catrice - Victorian Poetry. It caught my eyes immediately! It was sooo pretty. But the product that pleased me the most was this small eyeshadow palette with a completely six shadows. They might look pretty on my forearm below but their pigmentation is seriously bad. I´m a bit dissapointed - I was really looking forward to trying those pearly shades, but in the end, on the eyelids, they´re not visible much.

Catrice Victorian Poetry paletka recenzia

Catrice Victorian Poetry paletka recenzia

Keď sme minulý víkend DM-ko navštívili, opýtala som sa pani predavačky ešte na jednu vec - valentínsky hrnček. Keďže mám na karte zaslúžený počet bodov, míňam ich aspoň takto - na veci, ktoré zúžitkujem. Okrem toho sa novému hrnčeku vždy nájde v kuchyni miesto. Zaujal ma predovšetkým "stojanom" na lyžičku. A oslovil ma aj nápad s akoby "tabuľovým povrchom", na ktorý môžete svojmu drahému (či drahej) napísať milý odkaz. Alebo hocikomu inému z rodinky :)

Last weekend I also got this pretty mug. It´s from a Valentine´s collection and it caught my attention mostly because of that spoon holder, haha. And the other thing which I think is super nice is a part of its surface, which is made of a material like a blackboard. The packaging also contained a little chalk to write with. I exchanged it for a DM points which I´ve been getting by buying stuff from DM :)

DM drogérie Valentínsky hrnček

♥♥♥ Hehe, you were finally and officially mentioned on my blog for the first time ♥♥♥

DM drogérie Valentínsky hrnček

No a aby som ešte nezabudla, v rámci vianočnej kolekcie som v DM-ku narazila aj na tieto rozkošne vyzerajúce a náramne chutné cestoviny, ktoré mi mamča uvarila rovno do kapustnice, haha. V takomto spojení boli náramne chutné, mňam ♥

These adorable and cute looking kind of pasta I bought in a Christmas collection in DM. There was a special rack for it. It was really delicious - I ate them in our national Christmas soup called kapustnica, yum yum! ♥


12 komentárov:

  1. DM is a "local" shop or a bigger international chain of shops?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fellow slav blogger here!
    I love the Balea stuff that you bought but I agree on their dry shampoo, the perfect one for me that works and is for dark hair is Beautiful brunette.by Batiste.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Batiste jsem si taky nedávno koupila :) Jinak řasenku The Miaow jsem kdysi měla a byla jsem moc spokojená! :)
    www.everythin-kate.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. DM drogerie markt´s origin´s in Germany, I think. It´s also available for example in Czech republic etc. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hello there, Slav sister! ♥
    I´m so glad I´m not the only one who doesn´t like that dry shampoo by Balea, haha! Batiste is simply the best! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Je naozaj super ♥ Keď som prvýkrát uvidela kefku, až som sa zľakla, ako si s tým budem česať mihalnice. Teraz si ju neviem vynachváliť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. so colorful** I've tried only batiste**

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Kdybych si měla vybrat jednu věc z těch, které sis koupila, určitě by to byl Batiste! ♥ Miluji tyhle suché šampony.
    A ten hrneček je taky nádherný, hodně roztomilý a plný lásky.

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Katarina18:18

    I enjoy buying in Dm drogeries. Always find the best things there!
    Great post!
    I'm following you now on gfc and bloglovin'.
    ...and thank you for visiting my blog earlier! ♥
    Kathy's delight

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Thank you very much! I follow you too :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Batiste suché šampóny u mňa vyhrali na plnej čiare :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
If you want to follow each other, follow me and lemme know. I will follow you asap :)

Love you all ♥
Have a nice day ! ;)