* Zoznam prianí | Notino.sk *


Všetkým želám krásne stredajšie poobedie. Nedávno sme sa s maminou vrátili z menšej babskej jazdy, ktorú sme dnes podnikli. Vybrali sme sa do mesta. Mamina musela vyriešiť zopár vecí týkajúcich sa práce, tak sme tento dôvod využili a naplno si deň užili spolu. Súčasťou jazdy bol aj náramne skvelý a chutný obed v jednej z košických reštaurácií na Hlavnej ulici. Niet lepším zakončením takéhoto dňa ako spoločná káva ♥ Posedenie mi dodalo energiu a nakoplo vo mne múzu niečo tvoriť. Keď si tak zaspomínam, posledný zoznam prianí, t.j. wishlist, tu nebol poriadne dlho. Je pravdou, že sa mi na ňom objavilo pomerne veľa nových vecí, ktoré by som si chcela zakúpiť alebo vyskúšať. Vybrala som teda tie najdôležitejšie a rada by som sa o ne podelila aj s vami. Možno vás dokonca inšpirujem aj kúpou niektorej z nich :)

1. Balzam na pery ~ Nikdy sa mi nestalo, žeby som z tohto produktu nemala doma nejaké zásoby. Až doteraz. A keďže sú moje pery počas zimy veľmi suché, musím ich neustále hydratovať. Z balzamov na pery ma zaujali Atrid s jahodovou príchuťou a jeden z kolekcie Love Lips od Dermacolu.

2. Čistiaca pena Holika Holika Dodo Cat 3v1 ~ Pena je vhodná pre mastnú a zmiešanú pleť a ukrýva v sebe čistiaci gél, masku a jemný peeling.

3. Plátenkové masky na pleť ~ O plátenkových maskách som publikovala dokonca aj osobitný článok. Jednoducho ich milujem ♥

4. Šampóny na vlasy ~ Tie, ktoré ma oslovili sú od značky Bohemia Gifts & Cosmetics a jedná sa konkrétne o šampón Víla Zuzanka a Baby s extraktom zo zeleného čaju.

5. Missha Hot Burning korekčný gél proti celulitíde ~ Čítala som naň pomerne pozitívne recenzie, preto by som ho rada vyskúšala osobne. V spojení s cvičením by mohol nejaký účinok určite mať.

6. Bioderma Sébium Gel Moussant čistiaci gél pre zmiešanú a mastnú pleť ~ Ďalší čistiaci gél, ktorý je v mojom poradovníku tých, ktoré by som rada vyskúšala, je od Biodermy. S touto značkou som veľmi spokojná a používam ju už niekoľko rokov.

7. Playboy King Of The Game darčeková sada ~ Túto sadu by som rada objednala mamčinmu priateľovi k meninám, ktoré bude onedlho mať. Nikde som ju zatiaľ ešte nevidela, no zaujala ma.

8. Štetce na oči ~ Jeden je od Dermacolu a ten by som rada využila na očné linky. Ďalší je od Brush Art a ten slúži na blendenie očných tieňov. Veď to samy poznáte - blendiacich štetcov nie je nikdy dosť :)

9. Bioderma Photoderm Max ~ Z tejto kolekcie by som si do leta rada zaobstarala opaľovacie mlieko pre intolerantnú pokožkuochranný zmatňujúci fluid na tvár. Slniečko vie byť síce dobrým pomocníkom, ale zato vie narobiť aj veľa problémov.

10. Catrice vyplňujúci gél na obočie ~ Jeden z produktov, bez ktorého si úpravu obočia už ani len neviem predstaviť.

11. Pieskový pilník na nechty ~ V minulosti som už mala možnosť pieskový pilník vyskúšať a naozaj sa mi osvedčil. K mojim nechtom je šetrný a vďaka svojmu drsnému povrchu trvá pilníkovanie iba chvíľku.

12. Čistiaca kefka na pleť ~ Na obrázku je Mary Kay Skinvigorate, no ja som si tú svoju ešte stále nenašla. Musím pátrať na internete trošku viac.

13. Makeup Revolution Amazing očné linky ~ Za moju zásobu očných liniek by sa nemusel hanbiť ani maličký obchodík. Túto by som však rada zakúpila mamine v rámci jej darčeku k meninám.

5 comments:

  1. Tolik super věcí? :o No mi by se z toho seznamu zamlouvala čistící pěna Dodo Cat a masky na pleť! :)
    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    ReplyDelete
  2. Patrycja Piankowska18:29

    Great and interesting things!

    ReplyDelete
  3. I use some of these products) Baby Lips and Missha masks - often)

    ReplyDelete
  4. Vesna09:45

    Great products dear! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)