Kórejské plátenkové masky na pleť

Kórejské plátenkové masky na pleť

Želám krásny utorok a zároveň by som vám chcela popriať aj oneskorene šťastný nový rok. Dúfam, že ste doň vykročili tou správnou nohou a že bude pre vás ešte, alebo oveľa, lepší ako bol rok 2016. Ako ste si mohli všimnúť, nový rok som privítala na blogu aj zmenou dizajnu. Rozhodla som sa pre niečo jednoduché, čisté, minimalistické. Takéto kabáty blogov sa mi vždy páčili a ešte väčšmi, keď si ich niekto vytvorí sám. Ja som nový rok začala pomerne svižne - každý deň vykonám niekoľko činností, z ktorých, žiaľ, pozostáva aj učenie sa na skúšky, no nemienim vešať hlavu a plánujem sa s problémami hravo popasovať. Akurát som si dopísala poznámky, z ktorých sa plánujem učiť, takže mám chvíľku voľna. Dnes by som vám chcela napísať pár slov o niečom, čo milujem a čo súvisí aj so starostlivosťou o pleť.

Hello my little licornes! ~ I would like to also wish you a happy New Year because this is my the first article since the new year. I hope you stepped in with a right leg and that this year will be much more amazing and much more exciting than the previous one. I also changed my blog design as you may see. I wanted something more minimalistic and simple. In today´s article I would like to share with you guys something connected to beauty what´s become also my passion ♥

Ako už iste viete, kórejskú kozmetiku zbožňujem. Milujem rozkošné obaly produktov, ich autentické vône, špecializáciu na takmer každý problém, ktorý sa môže v rámci pleti či tela vyskytnúť. Ich zloženie často obsahuje prírodné zložky a v mnohých prípadoch aj menej chémie. Neexistuje žiaden jav, na ktorý by ste v rámci produktov kórejskej kozmetiky nenašli špecializovaný produkt. Nie nadarmo sa Kórejčanky pýšia dokonale krásnou pleťou i po tom, čo si mejkap z tváre zmyjú. Táto kozmetika je na pomerne vysokej úrovni a vašej pleti dodá potrebnú starostlivosť a pocit luxusu.

As you already know, I just love korean cosmetics. I seriously love those super-cute packagings, authentic scent of those product, specialization for every single kind of problem which may your skin or body be suffering from. It contains natural ingredients too and less of chemical ones. Korean girls and women can be proud of their beautiful and perfect skin.


Existuje niekoľko produktov, na ktoré nedám dopustiť. Medzi ne patria aj plátenkové masky, ktoré sa postupne dostávajú aj do našich kamenných obchodov, ako som si počas uplynulých mesiacov všimla. Problém je ale v tom, že týmto drogérkovým maskám veľmi neverím, na rozdiel od tých z Kórey. A problém s týmito tkvie zasa v tom, že ich na Slovensku, a celkovo v Európe, zoženiete iba prostredníctvom internetu. Ja tie svoje najradšej objednávam cez Notino.sk, kde nájdem masky na rôzne účely a taktiež za prijateľné ceny. Moje najobľúbenejšie sú od značky Missha. Pokiaľ patríte k nadšencom kórejskej kozmetiky alebo by ste len rady vyskúšali niečo nové, urobila som vám malého sprievodcu týmito produktmi. Nech sa páči! :)

There is a bunch of products which are my favourite ones. In this category also belong korean sheet masks. I noticed that sheet masks have been slowly appearing also in our drugstores but I think I won´t try them now. It´s simply because I trust korean ones way more than them. And with the korean ones, there´s also a little problem - you can´t find them in our drugstores! The only way how to purchase them is throught the Internet and my the most favourite e-shop for this is definitely Notino.sk. My the most favourite korean brand of the sheet masks is Missha. If you like korean cosmetics as much as me or you just want to try something new, there´s this little manual of korean sheet masks which may help you with buying one :)


↓ Hydratácia a vyživenie /// Moisturizing and nurishing ↓

   

Missha Waterful Bomb vysoko hydratačná gélová maska
Steblanc Essence Sheet Mask Hyaluronate pre intenzívnu hydratáciu pleti
Missha Pure Source s vysoko hydratačným a vyživujúcim účinkom
Cettua Clean & Simple s vysoko hydratačným a vyživujúcim účinkom


↓ Zmenšenie pórov // Pore reduction ↓

  

Missha Real Solution pre zmenšenie pórov
Holika Holika Mask Sheet After pre zmenšenie pórov
Cettua Clean & Simple pre stiahnutie pórov a matný vzhľad pleti


↓ S protivráskovým efektom // Anti-agging effect ↓

   

Holika Holika Prime Youth EGF proti vráskam
Missha Real Solution s protivráskovým účinkom
Cettua Clean & Simple s protivráskovým účinkom
Steblanc Essence Sheet Mask Royal Jelly  proti vráskam


↓ S rozjasňujúcim či bieliacim efektom // Brightening and whitening effect ↓

   

Holika Holika Mask Sheet After rozjasňujúca maska na tvár
Cettua Clean & Simple s rozjasňujúcim účinkom
Steblanc Essence Sheet Mask Pearl rozjasňujúca a bieliaca pleťová maska
Missha Shining Bomb rozjasňujúca gélová maska


↓ S upokojujúcim efektom // Soothing effect ↓

   

Holika Holika Mask Sheet After upokojujúca maska na tvár
Missha Pure Source s upokojujúcim účinkom
Holika Holika Mask Sheet Before upokojujúca maska
Steblanc Essence Sheet Mask Green Tea čistiaca a upokojujúca pleťová maska

34 komentárov:

  1. Linda Pazderová21:41

    Tak tohle je pro úplná novinka. Korejskou kosmetiku jsem ještě nezkoušela, ale když tak na to koukám a čtu, tak asi zkusím a začnu maskami. Člověk se hold každým dnem učí a dozvídá něco nového :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Alena N22:07

    Kórejskú kozmetiku zbožňujem. Škoda, že na Slovensku je jej tak málo. Moja naj masky sú od MISSHA a SKIN79. Ostatné značky som neskúšala.

    Alena N
    anbeauty.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. The World of makeup3:11

    Masky používám často, dá se říct, že obden, ale spíše ty klasické. Tento tip masek jsem zatím moc nezkoušela. Asi jen 3x a vlastně si ani nepamatuji jak mi sedly. Ale možná bych si nějakou mohla pořídit..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám momentálne jednu prírodnú "bahennú" masku od Marilou Bio a je neskutočná ♥ Čistí, chladí, zvláčňuje a upokojuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Samozrejme, túto značku poznám tiež :) Veru tak, veľká škoda, že jej je tu tak málo :/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Som nesmierne rada, že som ti teda otvorila dvere do neznámeho kozmetického zákutia :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aleksis.Aliss18:34

    interesting post :)
    follow me? follow you :D
    http://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ewelina b.18:58

    I hear a lot of this panda mask ;) It looks nice :)
    best regards

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Thank you very much! I follow you too :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Olimpiaa23:11

    Great facials! :)
    Have a nice day :)

    Kisses,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ivana13:47

    Ďakujem končne som sa dozvedela niečo k týmto maskám lebo ma veľmi zaujímajú ale nikdy som si nevedela vybrať haha :D
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Drews Beauty15:22

    super článok!! Tiež som si teraz objednala kórejskú kozmetiku, pre mňa po prvý krát, tak sa veľmi teším :)
    http://drewsbeauty.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Great blog thanks for visiting,yeah we can follow each other please follow my blog ll follow back for sure.

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Amazing post!
    Im following your blog!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Carina Vardie17:01

    Happy New Year! I love masks!

    xo
    www.carinavardie.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Verím teda, že budeš spokojná! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Nie je zač, som rada, že som článkom pomohla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. It was seriously adorable. I looked like a panda! Haha.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Paola0:07

    I love facial masks!!!
    I'm following you babe, now it's your turn!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Amazing post :)
    Im following your blog!

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Thank you very much! I follow yours as well ^^~

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Happy New Year to you too ♥ And thank you :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Valentino My Dear13:35

    So nice!

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Monica Rae21:37

    Kórejská a celkovo ázijská kozmetika je podľa mňa najkvalitnejšou možnou kozmetikou pre ktorú sa môžeme rozhodnúť :) Oni si na starostlivosti o pleť fakt potrpia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. The post is so great! I really love your blog:)

    irinathayer.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Julie4:04

    Been looking for new masks to try out! Thanks for this!

    Thank you for visiting babe, hope to see you back soon to check out Part II of my wedding album!

    Xx- Julie | Haute Khuuture Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Oh these masks looks pretty cute and sounds pretty promising too
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
If you want to follow each other, follow me and lemme know. I will follow you asap :)

Love you all ♥
Have a nice day ! ;)