Velour Slip Dress & Flanette Jewellery

Krásnu stredu želám. Dnes som mala náramne produktívny deň - akonáhle som vstala, začítala som sa do knihy Lekcie madam Chic, ktorú som dostala spoločne s ostatnými titulmi danej série na Vianoce. Milujem knihy, ktoré sa s vami akoby rozprávajú a dávajú vám tipy na to, ako žiť, čo si obliecť a podobne. Človeka to nakopne na realizovanie životných zmien. Každopádne, po prečítaní niekoľkých strán som si povedala, žeby sa patrilo po sviatkoch aj čo-to upratať. Prv som myslela, že toho určite nebude veľa, no napokon som naplnila celú veľkú tašku a poutierala aj tú najelementárnejšiu časticu prachu. Utieranie prachu nepatrí zrovna k mojim najobľúbenejším činnostiam, ale zadosťučinením je pocit čistej miestnosti a vzduchu ♥ Potom som sa trošku venovala jedinej ehm hre, ehm ktorú hrávam na ehm fejsbúku a ktorou je, ehm, Naruto, odpovedala na e-maily, dopozerala načaté anime, upravila nejaké fotografie a tiež som sa rozhodla, že napíšem nový článok. Ste zvedaví, čo nové mi prišlo z e-shopu Zaful? Pokračujte v čítaní :)

Hello my lovely licornes! ~ Today I had a seriously productive day! I´ve done so many things until now. First of all, when I woke up, I started to read my new book - Lessons from Madame Chic which I got for Christmas with two other books from this collection. I just love books which somehow "talk" with you and give you tips how to live, what to wear and anothers. They seriously encourage human to make changes what is precisely my case. When I finished a few pages I decided to tidy my room a bit. I really hate cleaning the dust but I like the feeling I get after I´m done. It´s like my room´s way more cleaner and even the air is a bit fresher too. I threw away so many things that I completely filled one huge plastic bag with them. After that I was playing a, ehm, Naruto game on, ehm, Facebook for a while, finished watching the anime, edited some photos and decided to write a new article as well. Are you curious what items I got from Zaful now? Continue the article :)

* poskytnuté na recenziu

* provided for a review

Prvým produktom, z ktorého som nesmierne nadšená, a ktorý tvoril aj základ môjho tohtoročného vianočného outfitu, sú tieto velúrové šaty v svetloružovej farbe. Na prvom obrázku, kde ich mám reálne oblečené, vyzerajú trošku tmavšie, ale ubezpečujem vás, že sú rovnakej ružovej farby, ako môžete vidieť na obrázku vpravo. Meriam 158 cm a šaty sú mi po členky. Prv som si ich objednať nechcela, pretože som sa bála, ako na mne budú vyzerať, no teraz som rada, že ich mám. Vyzerajú veľmi pekne, elegantne, sú z nádherne jemného a hebkého materiálu. Na Štedrý deň som si pod ne obliekla čierny rolák s dlhými rukávmi a tmavosivé pančušky. Určite ich plánujem nosiť aj v teplejších mesiacoch, v kombinácii šaty a nejaký top pod ne.

First product and the one, which pleased me the most, is this velour slip dress with a sidecut. I ordered it in a light old pink colour what is the same one as in the picture on the right. On the first two photos I had a bad lightening, I´m sorry. I´m 158 cm tall and this dress reaches my ankles. That´s why I was kind of afraid of buying it, but now I´m glad I did it. Dress look seriously pretty, elegant and it´s made from such a fine and smooth material. I tend to touch it every time, haha. On Christmas Eve I wore it also with a black turtleneck and dark grey stockings. I also plan to wear during the warmer months with some top underneath.

Side Furcal Velour Slip Dress

Aby som šaty vedela farebne zladiť aj s doplnkami, objednala som si náušničky a choker náhrdelník v rôznych odtieňoch ružovej, ktorých huňaté guličky by mali byť z jemného flanelu. No nevyzerajú obe doplnky rozkošne? Flanelové náušničky pekne vyniknú v mojich dlhých tmavých čiernych vlasoch a napokon vďaka nim vynikne aj flanelový choker náhrdelník. Aj tieto produkty sú na dotyk jemné a hebké.

I wanted some accessories to match my new dress too so I ordered them in the pink shades as well. Flannelette stud earrings matche my long dark black hair perfectly and they´re absolutely  eye-catching! Flannelette ball choker is the second accessory and it´s a bit lighter than the earrings. Both products are pretty soft and they look so adorable. Cute things are my weakness, I admit.

Flannelette Ball Stud Earrings and Choker