Povianočný výpredaj na Notino.sk

Želám krásny a pohodový piatkový večer. Určite sa každý z nás v živote stretol s typickým povianočným javom, ktorým sú povianočné výpredaje rozličného tovaru - potravín, oblečenia, ale aj kozmetiky. Keďže som blogerka, ktorá má blog orientovaný prevažne na kozmetiku, nedá mi nesledovať výpredaje kozmetických e-shopov. Veď prečo aj nie? Tovar je mnohokrát lacnejší a vyplatí sa oveľa viac ako počas predvianočných dní, keď je oň podstatne väčší dopyt. Sami to poznáte z vlastnej skúsenosti. Pri tejto príležitosti by som vám teda rada ukázala zopár produktov, ktoré zaujali mňa a možno dáte niektorým z nich šancu aj vy. Všetky z nižšie uvedených, a mnohé ďalšie, nájdete, ako inak, na e-shope Notino.sk.

Ako prvé ma zaujali produkty Victoria's Secret, ktoré som si vďaka darčekovej sade Secret Charm veľmi obľúbila. Páči sa mi ich jedinečná autentická vôňa, ľahké balenie telových sprejov a, samozrejme, aj výdrž vône, a to nielen pri sprejoch, ale aj sprchových géloch a telových mliekach.


* telové mlieko Love Spell * telový sprej Amber Romance * telový sprej Sheer Love * telové mlieko Amber Romance *


Darčekové sady, ktoré mi padli okamžite do oka, sú určite Collistar Profumo Dei SensiVictoria's Secret Victoria. Sada Collistar obsahuje osviežujúcu vodu, sprchový gél a červenú malú kabelku. Sada VS obsahuje telový sprej, mlieko, sprchový gél a kozmetickú tašku. Čo sa týka parfému, je tu jeden, ktorý odkedy bol uvedený na trh, nezišiel mi z mysle. Je ním parfémovaná voda Paco Rabanne Olympea. Zaujala ma svojou vôňou, nádherným flakónom aj TV reklamou.


V rámci kozmetiky vyzerajú super tieto dve sady. Prvú, L'Oréal Paris Revitalift, by som chcela zakúpiť mamine na meniny. Obsahuje odličovaciu micelárnu vodu a denný spevňujúci a protivráskový krém. Benefit Feelin' DANDY obsahuje oveľa viac produktov. Sú nimi tekutá lícenka a lesk na pery 2 v 1, kompaktný bronzujúci púder, tekutý rozjasňovač, lesk na pery a štetec.


Máte aj vy nejaké produkty, ktoré si plánujete v povianočných výpredajoch zakúpiť? :)

13 komentárov:

  1. I followed you via GFC, dear)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dianne Childs1:52

    The translation option disappeared so I can't read this, but I do love Benefit High Beam!

    Di from Max The Unicorn

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Thank you very much! I´m following you as well :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I´m sorry, I don´t have much time now to translate all of the post into English :(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I followed your blog via GFC) Waiting for your follow back)

    Have a nice day!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ayuna- Chan22:12

    beautyfull blog and amazing post!
    i follow your blog :) you are next!
    kisses from poland :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Thank you very much, I´m following you too :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Really great blog! I very like benefit - my brows love this products!


    Lot's of kisses and i follow this awesome blog :)



    Kalamira92 blog

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Thank you very much! I follow yours too ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Monica Rae11:02

    Krásne vecičky si vybrala ♥ Hneď by som kupovala všetko :D Inak tá L´oréal micelárka je skvelá ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Veronika Miháliková20:20

    krásne :) ako všetko by sa mi doma na poličke zišlo :D ja odtiaľ pravidelne objednávam najmä mihálnice, čo sa týka vôní z tejto stránky mám zatiaľ také zmiešané pocity :/

    http://www.ellenya.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. No, možno sa pošťastí a dostane ju mamina k meninám/narodeninám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Vždy sa nájde minimálne zopár vecí, ktoré by sa zišli, haha ;D

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)