Oh! So retro!

Krásny piatok prajem. Včerajšok bol pre mňa oficiálne posledným dňom v tohtoročnom zimnom semestri. S P* a M* sme sa rozhodli, že si napíšeme test zo sociológie v predtermíne. Poobede sme vyrazili spoločne do mesta. Prv sme zavítali do obchodov, aby sme vybrali darček pre O* a potom do baru na ochutené pivo. O niekoľko hodín neskôr sme sa stretli s O* a večer sme zakončili v ďalšom bare, kde sme si darčeky navzájom vymenili.

Domov som prišla ešte pred deviatou. Bola som nesmierne unavená, čo sa podpísalo aj na tom, dokedy som vylihovala v posteli dnes, haha. Po raňajkách som sa pustila do fotografovania a upravovania fotiek. Mala som však chuť urobiť nejaké líčenie a keďže svetla bolo ešte pomerne dosť, pustila som sa do toho. Líčenie nájdete na konci článku. Aby toho však nebolo málo, ukážem vám aj dve veci, ktoré mi prišli v priebehu minulého týždňa z e-shopu Rosegal.

Hello my lovely licornes! ~ Yesterday was my officially the last day of the winter semester. I´m so happy it´s all settled for a bit and I can finally take a break from everything what is connected with studying. We decided with P* and M* to take a pre-term test from Sociology. After that we met again, in the afternoon. We was looking for a christmas present for O* and after we found one, we decided to go to the bar. We were drinking flavoured beer, yum. Few hours later we met also with O* and went to another bar, where we exchanged our presents.

I came home before 9 pm because I was really tired and exhausted. That´s also the reason why I was lazing so long in a bed today, haha. After having a breakfast I decided to take some photos, edit them and also make a new makeup inspiration. But first, I would like to show you my two new items from Rosegal as well.

* poskytnuté na recenziu

* provided for a review

Jednou z vecí, ktoré som si objednala, je táto čierna huňatá crossbody kabelka. Crossbody kabelky sú u mňa veľmi obľúbené, pretože sa nosia oveľa pohodlnejšie ako kabelky do ruky. Tiež sú vhodné na dni, ak so sebou nemusíte vláčiť veľa vecí. Jednoducho sú malé a šikovné - zmestí sa do nich presne to, čo potrebujete. Do školy som ju nosila tuším posledné dva týždne. Vošlo sa mi tam všetko, dokonca aj päť malých mandaríniek. A to neklamem! Navonok vyzerá veľmi dobre, na dotyk je hebká a je tiež dobre zošitá. Žiadne nitky ani dierky. Prišiel mi aj prívesok s akoby dvoma huňatými pacičkami, ktorý ale nenosím.

Faux Fur Crossbody Bag is actually my the most favourite crossbody bag. I´ve been wearing it almost two weeks now. I really like crossbody bags especially in case you don´t need to carry much stuff with yourself. I don´t like handbags very much. It annoys me that I don´t have my both arms free. In this furry one I can put everything important and even five little tangerines! I swear, haha. This bag a good-quality one. It´s soft to touch and it also perfectly sewed. It came with a keychain, but I don´t wear it.

Faux Fur Crossbody Bag

Druhou vecou, ktorú som na e-shope nemohla nechať, sú tieto retro červené šaty s bielymi bodkami. Retro a pin-up štýl milujem a podobné šaty som chcela už od nepamäti. Konkrétne aj tieto sú typu halter, čiže majú zaväzovanie okolo krku. V zbierke sú to už druhé šaty v takomto prevedení. Som z nich neskutočne nadšená. Už sa neviem dočkať, kedy sa na jar a leto stanem muchotrávkou, haha. Sú z jemného a ľahkého materiálu, takže sa nemusím báť, žeby mi v nich bolo horúco.

Vintage Halter Polka Dot Dress is the second item I ordered. Retro and pin-up are style I just adore. I couldn´t leave that dress there. I had to have one, immediately! I´ve always wanted a dress like this - red one with a white little dots all over it. I feel like a little toadstool in it, haha. Can´t wait until spring and summer to wear it outside. It´s made from a soft light material so you don´t have to be afraid of sweating or anything during the higher temperatures! My mum loves that dress too ♥

Vintage Halter Neck Polka Dot Dress For Women

Teraz by som vám rada ukázala, ako vyzerá líčenie, do ktorého som sa ráno pustila. Je ladené v cukríkovo-ružovej farbe. Paletku, ktorá by obsahovala takýto pekný, sýty, ružový, očný tieň nemám, preto som si dopomohla paletkou líceniek od Makeup Revolution, ktorú mám z e-shopu Parfémy-Elnino. Recenziu na túto paletku zverejním v priebehu budúceho týždňa.

Na oči som použila rôzne kombinácie odtieňov líceniek. Na obočie som použila klasickú tmavohnedú ceruzku a set tieňov na obočie od Essence. V tomto prípade som zvolila netypickú farbu linky na oči. Zvolila som zlatú, z vianočnej edície Essence, ktorú som si zakúpila začiatkom decembra. Pracuje sa s ňou veľmi dobre, oči nedráždi, nelúpe sa. Na mihalnice som použila riasenku The Meow Look od Miss Sporty, ktorá je jednou z mojich momentálne najobľúbenejších. Na pery som použila svetločervený lesk a tmavofialový rúž v spojení s jemným popraškom odtieňov lícenky. Čo na toto líčenie hovoríte? :)

And now I would like to show you the makeup I made today. I used a vibrant pink shade which looks liek a candy one. I don´t have any eyeshadow palette with a shadow like this so I had to use a Makeup Revolution Blush palette. Yep, you read correctly - I used blushers. I have it from Parfémy-Elnino e-shop. I used various blusher combinations. On eyebrows I used ordinary eyebrow pencil and a set from Essence. This time I used atypical colour of eyeliner - a gold one, by Essence from christmas edition. For eyelashes I used The Meow Look mascara by Miss Sporty which is currently my the most favourite one. And for lips I used a combination of light red lip gloss and dark purple lipstick. What do you think about the makeup? :)

Ružové líčenie so zlatou linkou

Ružové líčenie so zlatou linkou

Ružové líčenie so zlatou linkou

Ružové líčenie so zlatou linkou