Odetá do vône ruží s Bioružou

Luxusný parfém s ružovým olejom Bioruža

Peknú sobotu prajem. Musím sa priznať, že včerajšok som si náramne užila. Celý deň som okrem leňošenia nerobila takmer nič iné. Ráno som sa akurát chystala navštíviť svoju obvodnú lekárku, avšak musela som zísť o poschodie nižšie, pretože ju zastupovala iná. Povedala som jej, čo je vo veci a predpísala mi lieky. Problém je v tom, že pred zhruba dvoma týždňami som bola nachladená. Myslela som si však, že to prešlo. Pravdepodobne som sa niekde v prepočítavaní výsledku pomýlila a včera ráno som kompletne stratila hlas. Víkend plánujem stráviť prevažne v posteli. Aby som však urobila niečo osožné aj pre blog a vnukla niekomu možno tip na darček na poslednú chvíľu, rozhodla som sa napísať pár slov o parféme, ktorý už nejaký čas zdobí masívnu tmavohnedú komodu stojacu v predizbe.

* poskytnuté na recenziu

Na blogu som už niekoľko recenzií na kozmetiku s extraktmi z bulharskej ruže publikovala. Dnešný článok nebude výnimkou. Aj v tomto luxusnom parféme s ružovým olejom sa tento extrakt nachádza. Vôňa ruží je pre mňa zmyselnou a elegantnou pripomienkou toho, aké dokážu ženy byť. Jemné a zmyselné, no zároveň aj vzrušujúce a krehké. I napriek tomu, že vôňu ruží milujem, vyskytuje sa tu istý paradox, pretože ruže, ako kvety, priam z duše nenávidím. Možno to bude tým, že mi prídu okázalé ako také kváziklišé (pozn. autora: vôbec neštudujem slovenský jazyk, kdeže). V prípade, že vás pridaný extrakt z ruže zaujal, na e-shope Bioruža s ním nájdete mnoho rozličných produktov.

Parfém má nápaditý a nevšedný vlnitý flakón, ktorého objem je 50 ml. Zaujímavá je aj ružová tekutina v ňom - práve tá totiž obsahuje už vyššie spomenutý ružový olej. Vďaka tomu je vôňa oveľa autentickejšia a na oblečení vydrží v primárnej intenzite (rovnako ako ihneď po aplikovaní) niekoľko hodín (zhruba 4). Na oblečení je parfém jemne cítiť aj na druhý deň, avšak pre obnovu intenzívnej vône je potrebné ho aplikovať znova.

S parfémom som viac než len spokojná. Veľmi mi pripomína svoju celebritnú sestru, ktorej meno sa začína na písmenko Ch. Keď si však porovnám ich ceny, jasným favoritom a výhercom je určite tento. Rada si priplatím za kvality a vlastnosti produktu, ale určite nebudem platiť za značku. Okrem iného je s ním spokojné aj moje okolie - pochvaľuje si ho mamina a aj kamarátky boli zvedavé, aký parfém momentálne používam :)

Luxusný parfém s ružovým olejom Bioruža

Luxusný parfém s ružovým olejom Bioruža zloženie

2 comments:

  1. Oh wow this is super pretty darling!
    xx

    www.sakuranko.com

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
If you want to follow each other, lemme know. I will follow you asap :)

Love you all ♥
Have a nice day ! ;)