Luxusná vlasová starostlivosť s Kérastase

Krásnu sobotu vám prajem. Už si ani nepamätám, kedy naposledy som písala o tom, ako sa starám o svoje vlasy. Takto zameraným článkom sa na blogu veľmi nevenujem, keďže moja starostlivosť o vlasy pozostáva z úplne základných produktov, akými sú šampón na vlasy a nejaký výživný olej, ktorý dodá vlasom potrebnú starostlivosť a zároveň ich aj hydratuje. Nezaťažujem ich zbytočne balzámami ani maskami. Vlasy si nežehlím ani netočím. Ak chcem dosiahnuť prirodzené kučery, zvolím radšej klasické natáčky. Avšak teraz som sa rozhodla urobiť výnimku a napísať niečo o vlasových produktoch, ktoré momentálne používam. Jedná sa o produkty značky Kérastase, ktoré som mala možnosť vďaka e-shopu Parádivka.cz vyskúšať.

Kérastase Réflection Bain Chroma Captive recenzia

Šampóny Kérastase ponúkajú kompletnú starostlivosť pre každý typ vlasov - farbené, bez objemu, nepoddajné, normálne, poškodené či kučeravé. Na svoje si príde naozaj každá žena. Ja som sa rozhodla pre tento ružový, Kérastase Réflection Bain Chroma Captive, ktorý je vhodný pre normálne a citlivé farbené vlasy. Vlasy si farbím raz za niekoľko mesiacov - väčšinou za dva alebo tri - no i napriek tomu mi farbenie vlasy poškodí a hlavne vysuší. Potom sú často bez objemu a mnohokrát mám problém s tým, že vyzerajú doslova ako seno.

Vďaka tomuto šampónu sú však moje vlasy každým umytím zdravšie a krajšie. Šampón má hustejšie zloženie, preto ho používam v malom množstve, aby som, opäť, vlasy zbytočne nezaťažovala. Po umytí sú vlasy hebké, jemné, hydratované a vyzerajú prirodzene zdravo. Okrem toho sú oveľa poddajnejšie a uhladenejšie, vďaka čomu sa aj ľahšie rozčesávajú. Ani mi tak často neelektrizujú, čo je v mojom prípade v zime naozaj problém. Po použití sú vlasy aj jemne nasladkasto prevoňané.

Olej z ľanových semienok vytvára okolo vlasu ochranný obal, vďaka ktorému sú vlasy chránené pred vlhkosťou a lepšie odrážajú svetlo. UV filter a vitamín E ochraňujú vlasy pred vonkajšími vplyvmi ako sú napríklad slnečné lúče, voda, vysušovanie, česanie a podobne. Šampón je vyvinutý tak, aby farebné pigmenty zostali vnútri vlasového vlákna.

Kérastase Réflection Bain Chroma Captive recenzia


Kérastase Elixir Ultime Colored Hair recenzia

Kérastase Elixir Ultime Colored Hair je vlasový olej určený pre farbené vlasy, ktorý obsahuje niekoľko vzácnych olejov. Má neuveriteľne jedinečnú vôňu, ktorá sa na vlasoch udrží ešte niekoľko dní od použitia. Používam ho tesne pred spaním na umyté, ale len mierne vlhké, vlasy, ktoré predtým dôkladne rozčešem. Jedno stlačenie pumpičky vystačí na jemné vmasírovanie oleja aj do mojich dlhých vlasov. Vstrebáva sa tak počas noci a vy sa tak ráno prebudíte s nádherne hebkou a lesklou korunou krásy. Nemusíte sa báť žiadnych mastných vlasov, čo je snáď neuveriteľné. Sama som bola pred aplikáciou trošku neistá, či nevstanem ráno s mastnou hlavou, no  nič také sa mi ešte počas jeho používania nestalo. Je to jednoducho zázračný olej, ktorý odporúčam vyskúšať určite každej žene, ktorá chce mať nádherné vlasy. Neraz mi ich aj okolie pochválilo a vypytovalo sa, aký produkt používam. Tento výrobok je určite jedným z mojich favoritov roku 2016!

Táto skrášľujúca vlasová starostlivosť je obohatená o vzácne oleje a výťažok z bieleho čaju. Vlasy sú viditeľne uzdravené, plné života a oslnivo lesklé. Extrakt z bieleho čaju Imperial je vysoko blahodárnym, predovšetkým vďaka vysokej koncentrácii antioxidantov. Tento výťažok dodáva farebným vlasom lesk a nádhernú hebkosť. Sú krásne prevoňané kvetinovými a ovocnými tónmi. Inšpirované parfémom Coco Mademoiselle od Chanel.

Kérastase Elixir Ultime Colored Hair recenzia

Kérastase Elixir Ultime Colored Hair recenzia

Would you like to leave a comment?

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
If you want to follow each other, follow me and lemme know. I will follow you asap :)

Love you all ♥
Have a nice day ! ;)