Čo som si objednala z Notino.sk?

Výherkyňou giveaway o sypané čaje je Zuzu, gratulujem!
Stále máte možnosť zapojiť sa do predvianočnej giveaway s Notino!

Missha Herb in Nude sheet masks

Pekný štvrtok prajem. Už je to pár týždňov, čo som na e-shope Notino.sk urobila svoju poslednú objednávku, ktorá pozostávala prevažne z produktov v rámci starostlivosti o pleť. Chcela som niekoľko plátenkových masiek do zásoby. V tom čase sa na sklade objavili nové pleťové masky od značky Missha z kolekcie Herb in Nude. Neodolala som a do košíka si hneď vložila ružovú, ktorá mala pleti ponúknuť rozjasnenie a hydratáciu. Levanduľová mala za úlohu pleť upokojiť a tá so zeleným čajom mala pleť opäť hydratovať. Všetky tri mali autentické vône a poskytli mojej pleti vynikajúcu starostlivosť. V kolekcii sa nachádza ešte maska so spevňujúcim a maska s rozjasňujúcim účinkom.

Hello my little kawaii licornes! ~ It´s been quite a while since I made a last order throught an e-shop Notino.sk. It was composed mostly of the skin care products, especially korean sheet masks by Missha. I wanted to expand my sheet mask collection, because I hadn´t had many of them at home. At the time I was picking my products, I noticed the new collection by Missha, Herb in Nude. I couldn´t resist and I purchased three sheet masks from this collection. A rose one has a brightening and moisturizing effect. A lavender one has a soothing effect and the one with a green tea extract has a moisturizing effect too. All of them had the authentic scents and have my skin an excellent and luxurious care. You can also find another mask with a lifting effect and one with a brightening effect in this collection as well.

Missha Herb in Nude sheet masks

Missha Herb in Nude sheet masks

Missha Herb in Nude sheet masks

Keď už som začala maskami na tvár, v balíčku sa nachádzala ešte jedna, tentokrát gélová maska Missha Embo Gel Mask Nourishing bomb. Jej úlohou bolo rozjasnenie, výživa a hydratácia pleti. Proti účinkom ako takým nemám výhrady, moja pleť vyzerala oveľa krajšie :) No čo sa týka praktickosti, tieto gélové masky už pravdepodobne nevyskúšam.

Skladala sa z dvoch častí - hornej, čelovej, a dolnej, sánkovej. Mala som čo robiť, aby som sa s ich rozbaľovaním popasovala. Keď som ju napokon konečne z obalov vybalila, musela som si ju naniesť na pleť v istom uhle, aby mi prvá časť nespadla počas aplikácie tej druhej. Počas toho, ako som mala masku na tvári, som celý čas ležala, pretože som mala pocit, že mi každú chvíľu zlezie dole. Účinky super, akurát tá aplikácia zbytočne komplikovaná.

When I started with a face masks, I would like to mention also one more of them - Embo Gel Mask from a Nourishing bomb collection. Another one made by Missha. This one had to provide your skin brightening, nourishing and moisturizing effect. I don´t have anything against its effects - my skin was so pretty after using it, but I´m not that satisfied with its application.

It was composed of two parts - forehead part and a jawline one. I had a little struggles with opening them and while applying those two parts on my face. I had to do it in a "special" angle, because I felt like it may fall of any second. During the using I was mostly lying, which was a bit annoying. Nevermind - the effects are great, but the practicality is horrible.

Missha Nourishing Bomb Embo Gel Mask

Štetec na tvár od BrushArt som zakúpila v akciovej cene. I napriek tomu, že je určený na aplikáciu mejkapu, som rada, že som po ňom siahla. Používam ho na nanášanie kombinácie lícenky a bronzeru. Pracuje sa s ním výborne, má jemné štetinky, ktoré nedráždia tvár. Rada by som v budúcnosti vyskúšala aj iné štetce z ponúkaného sortimentu.

BrustArt face brush was sold in a sale price so I couldn´t resist buying it, haha. Even it´s made mainly for makeup application, I use it like a regular brush for a blush and bronzer. It´s just wonderful! It has gentle bristles which don´t irritate the skin. I would like to buy and try more brushes made by BA.

BrushArt štetec na lícenku

Posledným produktom, o ktorý sa dnes s vami podelím, je Holika Holika Juicy Shine balzam na pery. Má svetlooranžovú farbu, pery jemne zafarbí a hydratuje. Obsahuje aj miniatúrne trblietky a obsahuje autentickú grepovú vôňu.

The last product I´ll be showing you today is a Holika Holika Juicy Shine lip balm. I ordered it in a light pink colour and in a grapfruit scent. It leaves your lips in a light orange colour and moisturizes them. It also contains tiny glitters.

Holika Holika Juicy Shine

Tieto dva produkty mi prišli iba nedávno, ale rozhodla som sa ich v článku aspoň spomenúť. Balíčky od Bohemia Cosmetics sa mi veľmi páčia. Páči sa mi ich výzor, dizajn, zloženie sortimentu, vône .. Pre starkú a deda som sa rozhodla zakúpiť tieto dve sady, ktoré pozostávajú zo sprchového gélu a ručne vyrobených mydielok. V rámci vianočného darčeku :)

These two products I got I think two weeks ago maybe? I can´t really recall the exact time but what´s more important is the fact, that I bought these sets for my grandma and grandpa for Christmas. Both of them are made by Bohemia Cosmetics and they contain shower gel and handmade soaps.


Would you like to leave a comment?

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)