Starostlivosť o pleť s Nobilis Tilia a niečo viac

Krásny deň prajem každému, kto si našiel trošku voľného času a venoval ho prečítaniu si tohto článku. Dnes by som vám rada ukázala pár produktov, ktoré som v poslednej dobe často používala v rámci starostlivosti o pleť. I napriek tomu, že používam produkty na hydratáciu a odlíčenie výhradne od istej značky, rozhodla som sa vyskúšať niečo nové a prírodné. Siahla som po produktoch značky Nobilis Tilia, ktoré sú bežne dostupné na e-shope Návrat k prírode. Poďme sa teda pozrieť, o ktoré produkty sa jedná :)

Na začiatok predstavím čistiacu bioaktívnu emulziu. Táto emulzia má hustejšie gélové zloženie a je bohatá na rastlinné tuky, čo znamená, že pokožku popri aplikácii aj hydratuje. Je vhodná aj pre zrelú a citlivú pleť. Odstraňuje zbytky mejkapu a dôkladne vyčistí i malé póry v pokožke. Zároveň pleť uvoľňuje a obnovuje jej prirodzený jas. Jemná bioaktívna emulzia obsahuje prírodné čistiace látky na báze cukru, mastných kyselín, olivového oleja a rastlinného glycerínu.

Osobne som s ňou veľmi spokojná. Malé balenie s objemom 10 ml som spotrebovala za nejaké dva týždne. Používala som ho v naozaj malom množstve, pretože emulzia je hustá a mastná. Okrem čistiaceho, zvláčňujúceho, zjemňujúceho a hydratačného účinku ponúka aj rozjasnenie, vďaka čomu pleť nevyzerá mdlo ale sviežo a mladistvo. Zmes éterických olejov pôsobí ukľudňujúco. Za mňa jednoznačne 5/5.

Zloženie: Izolant z rastlinných olejov, sójový olej, glycerín, tenzidy na báze cukru, mastných kyselín a glycerínu, voda, vitamín E, vitamín A, *zmes éterických olejov.

INCI: Glycine Soja Oil, Caprylic/Capric Trigliceride, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, Lauryl Glucoside, Glycerin, Polyglyceryl-5 Oleate, Geraniol*, Citronellol*, Citral*, Farnesol*.

Bioaktívna čistiaca emulzia Nobilis Tilia

Po dôkladnom vyčistení prišla na rad ružová pleťová voda, ktorú ospevuje snáď každá žena. A inak to nebude ani v mojom prípade. Ružovú vodu milujem - dáva mi jedinečný pocit luxusu, ktorý pleti rada doprajem. Má nádhernú a nezameniteľnú ružovú vôňu, poskytuje regeneračný účinok primárne suchej a zrelej pleti, avšak výborne reagovala aj v spojení s mojou mastnou pleťou. Určite sa nebojte a vyskúšajte - aspoň v podobne vzorky - a uvidíte samy. Výborne zvláčňuje a tonizuje pleť. Účinne pôsobí aj pri nervovom vypätí, nespavosti, bolestiach hlavy, v podobe obkladov pleti a očí pri únave, vyčerpaní a psychickom nepokoji. Obsahuje vzácnu silicu z bulharskej ruže. Aj tento produkt dostáva 5/5.

Zloženie: Aqua, Glycerin, Panthenol, Rosa Damascena Flower Oil, Dehydroacetic Acid, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Ethylhexylglycerin, Polyaminopropyl Biguanide, Citronellol*, Geraniol*. * - z prírodných éterických olejov.

Nobilis Tilia Ružová voda

V prípade, že som nepoužila ružovú vodu, vymenila som ju za bioaktívnu pleťovú masku, ktorá je oranžovej farby, má ľahké gélové zloženie a obsahuje jemnú vôňu. Vysoký obsah vzácnych rastlinných a éterických olejov má výrazné čistiace a ošetrujúce účinky. Obsahuje šípkový, jojobový a makadamiový olej, ktoré pleti dodávajú potrebné výživné látky.

Bioaktívne komplexy s preukázaným anti-age účinkom pôsobia blahodárne na obnovu kolagénových vlákien a buniek, čo znamená, že maska má mierne vypínací efekt. Vďaka skvalénu má maska antioxidačné účinky, chráni pleť pred poškodením voľnými kyslíkovými radikálmi a vo veľkej miere znižuje a odstraňuje škodlivé účinky znečisteného prostredia. D-Panthenol má zvláčňujúce účinky, zabraňuje podráždeniu a zlepšuje elasticitu pleti. Nemám čo vytknúť, spĺňa všetko, do bodky. Akurát ten anti-aging efekt nemám veľmi možno posúdiť. Ale opäť je to jeden z produktov, s ktorým bola spokojná aj moja pleť :) 5/5.

Zloženie: BIO jojobový olej, izolant z rastlinných olejov, ricínový olej, BIO šípkový olej, BIO makadamiový olej, emulgátor, olivový skvalén, glycerín, mastný alkohol, extrakt z divokého Yamu, sojové steroly, D-Panthenol, voda, pantenyl triacetát, etylester kyseliny linoleovej, vitamín E, *zmes éterických olejov.

Nobilis Tilia Bioaktívna pleťová maska

Nobilis Tilia Bioaktívna pleťová maska

No a po dôkladnom vyčistení a starostlivosti prichádza na rad ešte jeden produkt, ktorý poskytne pleti výživu a hydratáciu po dlhšiu dobu. Týmto produktom je pleťový regeneračný olej Monet. A prečo som siahla práve po tomto? Jednoducho vďaka jeho menu. Okamžite mi pripomenul Claude Moneta, ktorý sa považuje za zakladateľa impresionizmu a od pravdy som nebola dvakrát ďaleko.

Luxusný pleťový olej s výnimočnou arómou neroli a jazmínu je zmyslovým zážitkom, ktorý sa impresionistickí maliari snažili preniesť na plátno pomocou žiarivých farieb a svetelných odrazov. Rovnako ako sú Monetove obrazy naplnené svetlom, tak aj regeneračný olej s jeho menom rozjasní vašu pleťa dodá jej hebkosť. Dômyselná vôňa oleja vytvára priestor pre vašu predstavivosť a má povznášajúce a zároveň upokojujúce účinky. Pôsobí antidepresívne a je špičkovým prírodným produktom pre dennú i nočnú starostlivosť o pleť.

Olej som používala prevažne v rámci nočnej starostlivosti. Naniesla som si ho na tvár, obočie a očné viečka pred spaním. Jeho nezameniteľná vôňa ma prevádzala celým spánkom. I napriek tomu, že to je olej, nezanechal na pleti žiaden hrubý mastný film. Po prebudení bola tvár hebká, hydratovaná, krásne voňavá a neleskla sa. Výborne reagoval aj s mojou mastnou pleťou - žiadne upchaté póry ani vyrážky. Presne tak, ako to je napísané v popise - pleť celú noc dýchala a i napriek tomu sa ráno dostavili priam zázračné účinky. Za mňa má tento malý zázrak 6/5 ♥.

Nobilis Tilia Regeneračný olej Monet

V minulej objednávke som si do košíka prihodila aj dva ďalšie produkty. Prvým z nich je detský šampón Toník s medom a harmančekom. Má citrusovo-sladkú vôňu a vlasy zanechá pekne lesklé, uhladené a hydratované. Niet nad prírodné šampóny.

Nobilis Tilia Toník

Druhý produkt som objednala primárne rodinke. Jedná sa o extra silný propolisový balzám určený na odreniny, hemoroidy, zapareniny, kútiky, ekzémy a iné kožné problémy. S týmto som osobne skúsenosť nemala, avšak mamina si ho s priateľom veľmi pochvaľujú :)

Nobilis Tilia Propolisový balzám

Nobilis Tilia Propolisový balzám

7 comments:

  1. Od této značky jsem nic nezkoušela. Zaujal mne propolisový balzámek :-)

    ReplyDelete
  2. Moc hezký článek :)

    ReplyDelete
  3. Everything looks really nice and I love the photos :)

    fashionabejita.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Na tú ružovú pleťovú vodu si spomínam, myslím, že som jednu mala od teba. Bola ozaj výborná <3

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)