Marilou Bio čistiaci gél a pleťová maska

Krásny utorok vám prajem. Je tomu už niekoľko týždňov, kedy som obdržala poslednú objednávku z e-shopu Elixi.sk. Predtým, než ale prejdem k recenzii samotných produktov, rada by som sa e-shopu poďakovala nielen za poskytnuté produkty, ale predovšetkým za to, že som si v balíčku našla dve veci, ktoré som vôbec nečakala. Prvou z nich bol balenie bielej quinoy, z ktorej som si urobila podľa receptu vynikajúce, chutné a zdravé placky. Druhou z nich boli sušené plátky Yakon. O tomto pokrme som doposiaľ ešte nepočula, čiže som bola mierne prekvapená, čo sa mi to vlastne dostalo do rúk. Môžem však povedať, že chuť je netypická a nasladkastá a výborne sa hodia na chvíle, keď máte chuť na niečo sladké.


Už dlhšie som rozmýšľala nad tým, že by som chcela vyskúšať nové produkty určené k starostlivosti o pleť, no bála som sa, akoby na ne zareagovala moja tvár. Tí, ktorí blog čítate už dlhodobo, si určite pamätáte, že v minulosti som trpela akné. Tento problém je už viac-menej zažehnaný *klop,klop*, no i napriek tomu si dávam pozor na to, aké produkty používam a, hlavne, aké je ich zloženie.

Prírodný čistiaci gél používam takmer každý deň, ráno a večer. Má jemné vodnaté zloženie a v spojení s vodou vytvorí na tvári jemnú bielu penu. Po zmytí vlažnou vodou zanechá vašu pleť čistú, hebkú a vyživenú. Zbaví ju tiež prebytočného mazu, takže pleť je po aplikácii o niečo matnejšia. Šetrné prírodné zloženie neobsahuje žiadne dráždivé látky - je teda vhodné pre všetky typy pleti. Na jednej strane mi príde vôňa kvetinová, na druhej mi pripomína vôňu Pepermintiek.

Glycerín zabezpečuje potrebnú hydratáciu.
Nevädza upokojuje, spoľahlivo čistí a osviežuje, zlepšuje kvalitu pleti a zjednocuje jej tón, sťahuje rozšírené póry, reguluje tvorbu kožného mazu a zmenšuje opuchy okolo očí, má vypínací efekt a antibakteriálne vlastnosti
Vitamín E chráni pleť pred vonkajšími škodlivými vplyvmi a pomáha spomaľovať starnutie pleti.


Prírodná pleťová maska má bahnistú farbu a pleť čistí, upokojuje a eliminuje začervenania. Má krémovú konzistenciu a jemnú prírodnú parfumáciu s nádychom citrónov. Musím však aj tu poznamenať, že mojim čuchovým bunkám pripomína vôňu sladkého marcipánu. Po nanesení pleť nenapína, ale naopak, vyvoláva príjemný a chladivý pocit. Pleť zanecháva hodvábnu a bez nadmerného lesku a sťahuje póry. Po aplikácii sa na tvári vytvorí jemný film, ktorý ju má za úlohu chrániť pred škodlivými látkami v prostredí. Neupcháva póry.

• Citrónové silice majú charakteristickú sviežu citrónovú vôňu. Vďaka antibakteriálnym účinkom hĺbkovo čistia pleť a zároveň redukujú začervenania.
Pšeničné proteíny majú vysoký obsah živín, pleť vyživujú a zvláčňujú.

Na záver by som chcela dodať, že oba produkty majú u mňa jednoznačných 5/5. Spĺňajú všetko, čo by mali a čo je hlavné, nedráždia moju pleť a nespôsobujú jej žiadne neduhy. Som s touto značkou kozmetiky veľmi spokojná a určite ju odporúčam aj ostatným, ktorí by chceli vyskúšať niečo prírodné a zároveň šetrné k pleti.

1 comment:

  1. Great post thanks for sharing.
    http://societyfix.blogspot.com.eg/

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)