Imageposter vdýchne život každej fotografii

Imageposter recenzia

Pekný piatok vám prajem ♥ Nakoľko si užívam voľno, som celá šťastná, že mám konečne chvíľu pre seba - môžem oddychovať, relaxovať, venovať sa cvičeniu a iným voľnočasovým aktivitám a, samozrejme, konečne mám primerane dosť času aj na blog. Dnešný článok bude iný, na aké ste na tomto blogu zvyknutý. Dnes vám predstavím e-shop Imageposter.eu, vďaka ktorému si môžete zvečniť vlastnoručne zhotovené fotografie, obľúbené obrázky či nezabudnuteľné a nenahraditeľné spomienky.

Imageposter recenzia

Keď už ma tento nápad oslovil, musela som v prvom rade porozmýšľať nad tým, čo by som si dala rada zhotoviť. Možností vyhotovenia, ktoré e-shop ponúka, je neuveriteľne veľa. Môžete si okrem toho vybrať aj z rozličných rozmerov. Prv som rozmýšľala nad vlastnými fotografiami, no nakoniec som si povedala, že chcem niečo neobyčajné a zároveň aj niečo, čo ma vystihuje a čo mám rada. Napokon som sa rozhodla pre fanart Megurine Luky, ktorej hlas jednoducho milujem. Luka je jedna z mnohých VOCALOID softvérov, ktoré sú určené primárne na "spievanie". Ak vás to zaujalo, na internete nájdete podrobnú špecifikáciu o celom tomto projekte.

Ako som spomínala, Imageposter ponúka niekoľko rozličných vyhotovení konečného produktu - foto na plátno, plátno poster, foto plagáty, foto pod akrylové sklo, foto hodiny a mnohé ďalšie.

Imageposter recenzia

Rozhodla som sa pre foto na plátno v rozmeroch 45 cm x 25 cm. Obrázok bol dostatočne veľký, v slušnej kvalite a to sa potvrdilo aj na výslednom produkte. Ako môžete vidieť na fotografiách, výsledok je jednoducho úžasný, priam autentický, rovnako ako v digitálnej podobe. Na ničom nie je ubrané, nič je zbytočne pridané. Línie a ostrosť ako na predlohe, farby rovnako krásne sýte.

Produkt mi bol doručený kuriérom zhruba do 3 až 4 dní od jeho objednania. Bol dôkladne zabalený v niekoľkých vrstvách bublinkovej fólie a v pevnej kartónovej krabici, vďaka čomu bol dokonale chránený voči akejkoľvek manipulácii s ním. Výsledok má za mňa určite 5/5.

E-shop neponúka iba spôsob, ako si vyhotoviť nejakú peknú spomienkovú vec pre seba. Je to tiež originálny spôsob, ako potešiť svoju rodinu či blízkych

Poštovné zadarmo v rámci každej objednávky, ktorá prekročí 18€!

Imageposter recenzia

Zadná časť obrazu.

Imageposter recenzia

Imageposter recenzia

4 comments:

  1. Vija Turatriková26 November 2016 at 14:39

    Tak to je skvelé!

    ReplyDelete
  2. Čosi, vyzerá to neskutočne nádherne <3 Už viem čo našim podarujem k Vianociam! :D

    ReplyDelete
  3. Podľa mňa jeden originálny super nápad :)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)