{Holika Holika} Sweet Cotton Sebum Clear Pact

Holika Holika Sweet Cotton Sebum Clear Pact

Krásny piatok želám! Ani som sa nenazdala a konzultačný týždeň ubehol rýchlo ako voda. Včera som si spoznámkovala angličtinu a ortoepiu, dnes sa chystám na úvod do štúdia mediálnej komunikácie a ktovie, možno siahnem ešte po niečom inom. Aby som sa však na chvíľu odreagovala a hodila školu za hlavu, rozhodla som sa prispieť na blog s novým článkom. Dnes vám predstavím ďalší produkt kórejskej kozmetiky, ktorým je zázračný zmatňujúci púder od Holika Holika. U nás ho nájdete na Notino.sk.

Hello everyone! This whole week has been flowing so fast that I can´t even believe it. Yesterday I made notes from our English lectures and also from our Orthoepy lectures. For today I would like to make notes from a Mass media communication studies and maybe also from something else. Well, we will see. I want to take a little break from studying so I would like to share with you another review. This time on a korean, magical, matting powder which is available on Notino.sk!


Púder som si objednala zhruba v polovici leta. Už dlhšie som chcela vyskúšať zmatňujúci púder, ktorý by poskytol pleti aj jemné krytie. Najlepšie v čo najsvetlejšom odtieni, keďže mi ľudia často hovoria, že vyzerám ako Snehulienka. Rozhodla som sa teda pre odtieň 02 Blossom Beige. Aký pekný názov, že? Produkt obsahuje aj SPF faktor 27 a ochranu proti UVA žiareniu PA ++. Kórejské kozmetické firmy dbajú aj na ochranu pleti, nielen na jej samotný konečný vzhľad ♥

Sweet Cotton Sebum Clear Pact od Holika Holika má jemnú, nasladkastú, povedala by som možno mierne kvetinovú vôňu, obsahuje zrkadielko a malú labutienku, s ktorou sa pracuje vynikajúco. Po tom, čo si na pleť nanesiem hydratačný krém trošku počkám, nech sa vpije do pleti a následne nanesiem púder. Stačí zopárkrát "poťapkať" a množstvo vám postačí na pokrytie celej tváre. Z čoho som bola nesmierne prekvapená bol fakt, že zmatní pokožku za ani nie sekundu, čo sa dotkne pleti. To je pre mňa skutočne veľký zázrak. Púder dokonale ladí s mojím tónom a farbou pleti, dodáva jej prirodzený vzhľad a zmatní ju po dobu zhruba piatich hodín. Potom je dobré si tvár prepudrovať, avšak keď na to náhodou zabudnete, nič hrozné sa nestane. Matný efekt vydrží ešte o čosi dlhšie. Pleť nie je vysušená.

Balenie som začala používam začiatkom horúceho augusta. Momentálne tu máme chladný november, no z púdru mi ostalo ešte viac, ako polovica. Na to, že ho používam takmer každý deň, resp. vždy vtedy, ak sa chystám niekam von (škola, mesto atď.), je to obdivuhodná výdrž balenia, nemyslíte?

I ordered this product in August. I ve always wanted to try a matting powder with a light coverage and I´m really happy I finally had an opportunity to. I ordered it in a shade 02 Blossom Beige what even sounds lovely, don´t you think? My surrounding have been always kidding that I look like a Snow White. Well, my skin tone is a pale one so I have a little problems with finding the products which will actually matche my skin tone. Thanks God korean girls are pale, haha. This powder contains also SPF 27 and PA ++ what is amazing. It doesn´t provide your skin just a lovely look but it also provides it a good protection ♥

Sweet Cotton Sebum Clear Pact by Holika Holika has a fine sweet I guess floral scent. Packaging contains also a mirror and a little powder puff. After applying the moisturizing cream on my skin I wait a few minutes and then apply this powder. Just a few "taps" are enough for covering your whole face. It mattes your skin IMMEDIATELY after applying, it matches my skin amazingly, it gives my skin a natural look. Skin is matted for approximately five hours but don´t be afraid if you will forget to re-apply it after that time. The effect will last a bit longer. Skin isn´t dried.

It´s November and I still have something over the half of the packaging left. Isn´t it just incredible? Currently it´s not available on the e-shop but as soon as I find it there again, I´ll purchase another packaging ♥

Zloženie/Ingredients: Mica, Silica, Ethylene/Acrylic Acid Copolymer, PTFE, Titanium Dioxide, Aluminium Starch Octenylsuccinate, Nylon-12, Ethylhexyl, Palmitate, Polyethylene, Squalane, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Dimethicone, Disostearyl Malate, Diphenylsiloxy Phenyl Trimethicone, Triethoxycaprylsilane, Hydroxypatite, Methicone, Calamine, Phenoxyethanol, Chromium Oxide Greens, Caprylic/Triglyceride, Fragrance, Caprylylglcol, Glycerin, Gossypium Herbaceum (cotton) Extact, Iron Oxides (CI77492), Geranium Maculatum Oil, Water, Camellia Sinensis Leaf Extract, Butylene Glycol.

Holika Holika Sweet Cotton Sebum Clear Pact

11 comments:

  1. I love Holika Holika, but I never tried that product. It looks really cool in photos.
    xoxo, Szandi
    [Beauty Pop]

    ReplyDelete
  2. Ja si viac a viac oblubujem korejsku kozmetiku, taky podobny puder mam aj ja, ale biely a je super :)

    LIFE IN PICTURES BY LU
    GIVEAWAY ZENDIUM

    ReplyDelete
  3. Opravdu sladké balení! Tuto značku jsem ještě nezkoušela, ale ten pudr vypadá moc hezky.
    Meet My Lovely World

    ReplyDelete
  4. Kórejská je super ♥ Pokiaľ je od značky HH z tejto kolekcie tak viem presne, ktorý máš na mysli :)

    ReplyDelete
  5. Omg the packaging is super cute! :3

    http://free-colors.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  6. Tento púder ma vskutku veľmi zaujal :) Mne momentálne dochádza môj AfiniMAT od Maybelline a zháňam nový, tak možno by som si ho objednala na vyskúšanie :)

    ReplyDelete
  7. Ja by som od Maybellinu chcela AffiniTone tuším, tak uvidíme. Čiže AffiniMAT si pochvaľuješ? :))

    ReplyDelete
  8. You should definitely give it a try then! :)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)