{Holika Holika} Baby Pet & Healing Nails

Holika Holika Magic Pet Mask recenzia

Krásny utorok vám všetkým prajem! Dnešným dňom sa pre mňa oficiálne skončil prvý zápočtový týždeň, čomu sa veľmi teším, pretože mám čas sa venovať trošku iným veciam. Včera som písala test z angličtiny, z ktorého som stratila jeden a pol boda, takže som maximálne spokojná. Angličtina mi nikdy nerobila veľký problém a kiežby boli takéto výsledky aj na ostatných predmetoch, haha. Dnes to bol test zo sociológie, na ktorý som bola taktiež pripravená. Výsledok tohto ešte neviem, ale pevne verím, že som prešla. Okrem týchto noviniek zo života by som sa dnes s vami chcela podeliť aj o pleťovú masku od Holika Holika, z kolekcie Magic Baby Pet, ktorú som si objednala z Notino.sk.

Rozhodla som sa vyskúšať revitalizačnú a rozjasňujúcu verziu, na ktorej obale sa pekne vynímala rozkošná panda s mláďatkom. Vônu mala príjemnú, sviežu, niečo na spôsob aloe vera. Jedná sa o klasickú plátenkovú masku, ktorá mala za úlohu pleť revitalizovať a rozjasniť ju. Samozrejme moja pleť bola aj hydratovaná. Túto funkciu plní určite každá plátenková maska.

Rozjasňujúce masky veľmi obľubujem, pretože pleť vyzerá po aplikácii veľmi krásne. Sviežo, oddýchnuto, mladistvo a taktiež zjednotene. Táto maska navyše nie je vôbec jednou z tých klasických bielych. Táto stvárňuje presne to zvieratko, ktoré si vyberiete, čiže v mojom prípade som bola kvázipanda. Fotografiu ale bohužiaľ nemám, pretože som ju zabudla zhotoviť. Shame on me.


Holika Holika Magic Pet Mask recenzia

V ponuke sú aj ďalšie zvieratká, akými sú napríklad mačka, tuleň a mops. Tá s mačkou má osviežujúci a upokojujúci účinok, tá s tuleňom má účinok čistiaci a napokon posledná, s mopsom, to je vlastne sérum redukujúce prejavy starnutia pleti. Čo tí Kórejčania nevymyslia. Nevšedný, ale zato milý nápad, čo poviete?

Holika Holika Magic Baby Pet osviežujúca a upokojujúca maska na tvárHolika Holika Magic Baby Pet čistiaca pleťová maskaHolika Holika Magic Baby Pet pleťové sérum redukujúce prejavy starnutia

Holika Holika Healing Nails recenzia

Druhý produkt, respektívne akási kvázimaska je Holika Holika Healing Nails, ktorá by mala mať regenerujúcu a posilňujúcu funkciu. Ide vlastne o niekoľkominútovú kúru, počas ktorej môžete ale slobodne vykonávať rôzne činnosti, a to aj tie, ktoré si vyžadujú prácu s mobilom. V balení nájdete dokopy desať kusov náprstkov. Nechty si nelakujem už niekoľko rokov, no zmena počasia im dá poriadne zabrať. Po aplikácii boli moje nechty silnejšie a nechtová kožička zjemnená.

Holika Holika Healing Nails recenzia

Holika Holika Healing Nails recenzia

Holika Holika Healing Nails recenzia

6 comments:

  1. Tá maska je úplne rozkošná! :D <3 Už si od značky Holika Holika niečo musím objednať aj ja, veľmi dlho ma láka :)

    ReplyDelete
  2. To je super, vypadá to skvěle:-)

    www.jdeocestu.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Great review!
    Have a nice Thursday!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)