Morská panna & Bambi

Všetkých vás zdravím pri novom stredajšom článku. Keďže sa blíži Halloween, cez víkend som trošku experimentovala a pripravila si pre vás dve inšpirácie v rámci líčenia. I napriek tomu, že osobne tento sviatok neoslavujem, rada si pozriem zaujímavé masky a kostými a taktiež ich rada skúšam na sebe samej. Minulý rok som tento sviatok oslávila s K*, D* a ďalšími a večer/noc som si neskutočne užila.

Mojou minuloročnou maskou bolo niečo v zmysle la muerte mexicana, do ktorej som zakomponovala aj čelenku s mačacími ušami. Bol to teda taký mix, ktorý sa však mne osobne veľmi páčil. V rámci tohto roka som skúsila dve nové prevedenia - morskú pannu a Bambiho. Na obe líčenia som primárne použila paletku očných tieňov od značky Sleek, gélové očné linky od značky Astor a jumbo ceruzku od značky Rimmel London. Všetky produkty som objednávala z e-shopu Parfémy-Elnino. Vopred ešte upozorním, že článok bude plný fotografií, pretože tvorenie "masiek" aj samotné fotenie seba samej som si náramne užila :)

Hello my little licornes! ~ It´s been a while since I published an article with a makeup inspiration, but we will be having a Halloween soon so I think it´s a good opportunity to improve my makeup skills. I don´t celebrate Halloween but I just love the people´s creativity and ideas in making the costumes and masks. Last year I was celebrating this day with K* and D* and I really enjoyed that day.

Last year I made a la muerte mexicana mask but I was also wearing the cat ears that night so it was a little mix. But I liked it. For this year I prepared two different makeup inspiration - a mermaid and a bambi. I was mostly using a Sleek eyeshadow palette, gel eyeliner by Astor, jumbo pencil by Rimmel London and I ordered them all through the Parfémy-Elnino. Sorry for a lot of photos, but I couldn´t help myself when taking them :) ♥

Morská panna líčenie

* autorská poznámka: veľmi ma mrzí, že na fotografiách je tyrkysovo-zelená farba pomerne slabulinká, pretože naživo to vyzeralo oveľa sýtejšie a tmavšie *

Ako som už v úvode článku naznačila, na líčenie som použila paletku Sleek MakeUP I-Divine Eyeshadow Palette. Keď som ju na e-shope uvidela, jednoducho som ju musela mať. Ukrýva v sebe krásne sýte a farebné odtiene, takmer z každej základnej farby. Síce mi tam chýba červená a modrá, ale tie mám už našťastie vo svojej zbierke. Podkladom bol ľahký mejkap od Biodermy a zmatňujúci púder od Holika Holika. Ďalším krokom bolo nanesenie očných tieňov na celé viečko. Tu som použila matný odtieň Purple haze v jemnom spojení s trblietkovým Lotus flower. Kombináciu týchto dvoch tieňov som použila aj na, ako si môžete všimnúť, lícne kosti.

* author´s note: It´s a huge pity that a turquoise-green colour isn´t very vibrant on these photos *

Every single shade I used in this makeup inspiration is from the Sleek eyeshadow palette I-Divine. When I saw it on the e-shop for the first time, I was already in love. So many pretty colours which look just amazing. Almost every single colour, except the red and blue. As a base I used a makeup by Bioderma, Al correcteur and matting powder by Holika Holika. On the whole eyelid I spread a Purple haze shadow together with a Lotus flower one which is a bit shimmering. I used this combination also for "contouring" my cheekbones.

Morská panna líčenie

Morská panna líčenie

Morská panna líčenie

Spojenie tieňov Summer breeze, Humming bird a Green iguana som použila na celé čelo a spánkové kosti. To isté platí aj pre obočie, ktoré som nechcela nijako viditeľné ale priznám sa, nenapadlo mi predom trošku ho zakryť vrstvou mejkapu a púdrom. Avšak človek sa učí na vlastných chybách - už na to budem v budúcnosti pamätať. Túto trojitú kombináciu som použila aj na dolné viečko a na pery, na ktoré som si predom naniesla ešte fialový rúž ako podklad.

Líčenie som doplnila pseudo-srdiečkami, ktoré som si nakreslila pod obe oči pomocou bielej jumbo ceruzky v odtieni Witness White od Rimmel London. Pomocou nej som si na čelo nakreslila aj niekoľko bodiek po obvode obočia. Srdiečka som ešte "poprášila" Purple haze odtieňom.

Finálnymi úpravami bolo nanesenie gélovej očnej linky od Astor, do ktorej som sa jednoducho zamilovala. Plánujem si ju zakúpiť aj v budúcnosti. Ďalej som použila riasenku Extra Super Lash taktiež od Rimmel London.

Combination of the shades Summer breeze, Humming bird and a Green iguana I used for a whole forehead and I spread them also on my temples, eyebrows and on my lower eyelids, as you can see on the photos. For the lips I used a purple lipstick together with these three eyeshadows. I think this final colour/shade looks just wonderful.

I drew two little hearts nn my cheekones  with a white jumbo pencil by Rimmel London. I spread purple eyeshadow on them as well because I wanted them to be seen. I finished the whole look with using a black gel eyeliner by Astor and black mascara Extra Super Lash by Rimmel London.

Morská panna líčenie

Morská panna líčenie

Morská panna líčenie


Bambi líčenie

Druhou inšpiráciou bol pre mňa chutný a rozkošný jelenček či srnka (ospravedlňujem sa, ale presne to už netuším) s menom Bambi, ktorého určite každý z nás pozná minimálne z detstva. Pamätám sa, ako som ešte ako malá mala sivo-modrý vankúšik v tvare srdca presne s touto postavičkou. Podklad líčenia ostáva rovnaký, ako v prvom prípade. Na celé očné viečka som použila kombináciu očných tieňov Sand walker a Washed ashore, ktoré som však musela doplniť tmavými hnedými tieňmi z čokoládovej paletky Pink Fizz Palette.

For the second makeup inspiration I wanted to make something cute but pretty in the same time and what´s more cute and adorable than a Bambi, ha? I´ve always adored this little doe/deer since I was a child and I can remember a little blue heart-shaped cushion with this character on it. I used to sleep on it a lot back then ♥ As a base I used the same products - makeup and matting powder - but this time I spread on my eyelids a combination of a Sand walker shade and a Washed ashore one. I added also a bit darker shades from a Pink Fizz Palette.

Bambi líčenie

Tieto dva očné tiene v spojení s tmavo-hnedými som naniesla nielen na celé očné viečka, ale aj takmer na celú vrchnú časť hlavy - t.j. na čelo a spánky cez nos až po lícne kosti. Niekde som tieňovala tmavšie, niekde som nechala svetlejšie miesta. Na vrchné aj spodné viečko som bielou jumbo ceruzkou nakreslila hrubšiu linku, ktorú som neskôr doplnila klasickou, gélovou, čiernou. 

Jumbo ceruzku som použila aj na robenie "fľakov", ktoré som "poprášila" spojením odtieňa Sunset a Washed ashore. Očnú linku som využila aj v prípade bambi nosa, ktorú som rozostrela dostratena pomocou čierneho očného tieňu. Na obočie som použila sadu tieňov od značky Essence. Dodatočne som na pery použila aj tmavohnedý matný rúž.

I put these all eyeshadows also in my forehead, temples, the cheekbones and on the nose. I was using light shadows but also the darker ones. Then I drew a line on the upper but also lower eyelid, on the both eyes. After this I used an ordinary black winged one.

With the white jumbo pencil I made also the bambi "freckles" and spread on them a combination of brown and orange shades. I didn´t want them to be just white, of course. The black eyeliner I also used for making a bambi nose together with a dark black eyeshadow to make a nice transition between. On lips I used a matte liquid brown lipstick.

Bambi líčenie

Bambi líčenie

Bambi líčenie

23 comments:

  1. skvele napady! skvely makeup:)

    www.bridgeofmemories.co.uk

    ReplyDelete
  2. The World of makeup27 October 2016 at 00:15

    Nádhera :-)

    ReplyDelete
  3. Jeej tak to sa ti teda podarilo ta morska panna sa mi páči:)) ale oboje su peknučké:))

    ReplyDelete
  4. Super cute, Love the bright and pretty colors of the makeup. These are great idea's for cute Halloween costumer or costume party :)

    ReplyDelete
  5. Veronique Beauty28 October 2016 at 23:26

    To Bambi líčení je naprosto roztomilé!!!! Moc hezky propracovaný nosík ♥
    www.veroniquebeauty.cz

    ReplyDelete
  6. Wow, too cool!


    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ďakujem veľmi pekne ♥ Od teba si to naozaj cením :))

    ReplyDelete
  8. Both looks are fabulous! So well done <3

    LUXESSED

    ReplyDelete
  9. Wonderful make-up!
    Have a great new week!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  10. Veronika Jancova31 October 2016 at 11:20

    Nádherné líčenia. :-) Obidve.

    ReplyDelete
  11. Mne sa najviac zapáčil Bambi <3 Ozaj krása :3

    ReplyDelete
  12. Oh wow very cute makeup darling!
    xx

    www.sakuranko.com

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)