{Ziaja} Dvojfázový odličovač a vlasová maska

Pekný a príjemný slnečný deň prajem. Som nesmierne šťastná, že sa nám znova oteplilo, pretože mi to neskutočne zlepšilo náladu. Ideálne počasie na to, aby som mohla nosiť svoj nový kabát v odtieni vojenskej zelenej. Pondelkom som začala druhý univerzitný týždeň a poviem vám, že sa mi to celkom pozdáva. Myslím prednášky a cvičenia, ktoré boli doposiaľ zaujímavé a hlavne záživné. Až na tie tri dni zo štyroch, kedy som v škole takmer do večera, a to, že musím skĺbiť niekoľko činností tak, aby som to vôbec stihla a zvládla. A až na jednu dnešnú veľmi zaujímavú prednášku, ktorá zaskočila nejedného z nás.

Hello my little tiny licornes! ~ I´m so happy that the weather´s changed and we could enjoy warm days again. I wore a skirt today as well, yaay! Even my mood´s gotten better what is really amazing. Ideal time to wear my new coat in an army-green colour too. This monday started another week, concretely the second one, in my university life. I have to tell that I´m seriously satisfied with my timetable and classes. They´ve been interesting to listen to and even professors are nice to us. Well, it just has begun so we will see in the next days.

Keďže sa mi naskytla troška voľného času využijem ju v rámci blogu. Dnes mám pre vás recenziu na dva produkty od značky Ziaja, ktoré som obdržala na testovanie tuším začiatkom augusta. Oba sú z kolekcie kozie mlieko, ktorá ponúka zaujímavé a kvalitné produkty. Mala som možnosť testovať už posilňujúci šampón s ktorým som bola spokojná.

I decided to publish new review because I had a bit of a spare time. These days it´s quite tough to make a free time to do what I love and what I´m interested in. I would like to share with you guys two amazing products made by Ziaja. Duo-phase make-up remover and a hair mask - both from goat´s milk edition.

Ziaja kozie mlieko dvojfázový odličovač

Dvojfázový odličovač na oči a ústa som ponechala na testovanie mamine. Pozostáva z dvoch zložiek - vodnej a olejovej fázy. Vodná fáza obsahuje mliečne proteíny, ktoré posilňujú a vyhladzujú vrchnú časť pokožky. Olejová fáza obsahuje ľahké zmäkčovadlá, pričom pokožku zmäkčuje. Obsahuje vitamín E a ricínový olej. Konzistencia je naozaj iba mierne olejovitá. 

- jemný a šetrný k pokožke
- odstraňuje aj silný, vodeodolný a divadelný makeup
- je vhodný aj pre ľudí s kontaktnými šošovkami
- neobsahuje parfumáciu ani farbivá
- za mesiac a pol každodenného používania mamina spotrebovala iba 1/4 objemu
- pleť zanechá pekne vyhladenú a hydratovanú
- nedráždi oči
- posilňuje mihalnice a zabraňuje ich vypadávaniu, z čoho bola mamina asi najviac nadšená

Mamčine hodnotenie: 5/5. Odporúča a určite by si kúpila aj ďalšie balenie.

Duo-phase make-up remover had been tested by my mum. I´ve been using only the certain products for removing make-up and cleaning the skin from a certain brand. She is pleased she could have been testing another interesting product. As I said in some of the past articles, she´s been taking much better care of her skin now. This duo-phase consists of water part and oil part. Water one contains milk proteins which strenghten and smooth the skin. Oil one contains light softeners, vitamin E and a castor oil.

- it´s soft and gentle to the skin
- it removes also a water-proof and theatrical make-up
- it can be used also by people who wear contact lenses
- it doesn´t contain any fragrance, perfume and coloring
- after using it for a month and something mum´s spent just a 1/4 of the whole volume
- it leaves your skin nicely smoothed and moisturized
- it doesn´t irritate eyes
- it strenghtens eyelashes and prevents of their falling which pleased my mum the most

Ziaja kozie mlieko posilňujúca maska na vlasy

Posilňujúca maska na vlasy s keratínom a výťažkom z kozieho mlieka mi prišla práve vhod. I napriek tomu, že som leto strávila prevažne v práci alebo uzavretých priestoroch, vystavovala som vlasy aj slnečnému žiareniu a teplému vzduchu. Moje vlasy sú prirodzene suchšie, bez lesku a poväčšine lietajú zo strany na stranu. Hlavne v prípade, ak vonku fúka. Maska by im mala poskytnúť posilnenie a vyhladenie. Má príjemnú, nasladkastú, jedinečnú vôňu, ktorú obsahuje takmer každý produkt z tejto kolekcie a hustejšie, olejovité zloženie. Používam ju jeden až dvakrát do týždňa, v malom množstve, aby sa mi vlasy zbytočne rýchlo nezamastili.

Strenghtening hair mask with keratin with a goat´s milk extract has been really handy recently. Even I hadn´t been going out much often during the summer, my hair had been exposed to sun and warm air. It means, that my hair was a bit weaker and drier. The mask promises the strenghtening and smoothing. It has a nice, sweet, original scent what is characteristic for the most products of the goat´s milk edition. I use it once or twice per week in a small amount because I don´t want my hair to become oil very soon. 

K tejto maske nemám žiadne výhrady - dokonalo plní to, čo má. Moje suché vlasy sú zvláčnené, vyzerajú oveľa krajšie a zdravšie. Okrem toho sú tiež lesklé a, samozrejme, uhladené, čo je pre mňa v tomto ročnom období naozaj dôležité, keďže poletujú kade-tade aj pri najmenšom náznaku vetra. Balenie 200 ml mi vydrží možno aj viac, ako pol roka, takže ja som naozaj viac než len spokojná. Moje hodnotenie: 5/5.

I don´t have any objections to this product. It provides everything what it should provide to your hair. My dry hair is hydrated, seems healthier and prettier. Expect this it´s also shiny and, of course, smoothed! Package of 200 ml will probably lasts for more than a half year what is also pretty convenient. I don´t know what else to say. I´m just completely satisfied with it :)

7 comments:

  1. Děkuji za recenzi určitě ten odličovač vyzkouším :)

    ReplyDelete
  2. Zajujímavé prípravky. :-) Ja som tiež nedávno vyskúšala dvojfázový odličovač, ale od Mixy... no tiež som spokojná, neviem ako som doteraz bez neho mohla žiť. :-D

    http://alfa-lu.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  3. Markéta Potjahajlová29 September 2016 at 16:58

    Od značky Ziaja jsem zatím žádný produkt nezkoušela, ale ta maska na vlasy mě láká. Juknu se po ní v obchodě. Děkuji za tip :)

    ReplyDelete
  4. Nie je zač :) Určite sa poobzeraj aj po ďalších zaujímavých produktoch. Akurát si dôkladne preštuduj ich zloženie.

    ReplyDelete
  5. Mamina má rovnaký názor, tiež si odličovanie mejkapu bez neho už ani len nevie predstaviť, haha.

    ReplyDelete
  6. Som rada, že sme s mamčou takto pomohli :)

    ReplyDelete
  7. Opravdu zajímavé přípravky. Ten odličovač vypadá moc dobře, určitě ho zkusím. Díky za tip. ♥

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)