True Religion Hippie Chic Review

True Religion Hippie Chic

Krásny deň prajem všetkým. Takmer celú prvú polovicu augusta som bola doma. Mali sme v práci dlhšie voľno, pretože je toho teraz cez leto menej. Voľné dni som si buď užívala doma a pracovala na fotografiách, článkoch a blogu alebo behala so známymi po meste. Konečne som však po dlhej dobe mala pocit, že mám aj nejaké prázdniny. Počas týchto voľných dní som pár strávila aj u starkej, u ktorej na mňa čakalo tiež zopár balíčkov.

Hello my sweet licornes ~ I spent the first half of August almost at home, because we had something kinda like a little holiday from work. Because it´s summer we don´t have much to do but it will get better soon. I spent free days at home and I was working on editing the photos, writing articles, going out with my friends. After a long time I finally got the feeling, that I actually have some holiday as well. I also visited my grandma a few times and there were some packages waiting for me to come.

V poslednom balíku, ktorý som z Notino.sk objednávala, som mala opäť niekoľko kozmetických produktov, na ktoré plánujem recenzie v najbližších dňoch, avšak dnešný článok bude o parfémovanej vode Hippie Chic od značky True Religion, ktorá sa objavila na trhu v roku 2002. Dostala som jej vzorku k nákupu na e-shope ako darček. Jednalo sa o dvojmililitrovú fľaštičku s rozprašovačom. Takéto vzorky mám veľmi rada, a to hlavne z dôvodu, že ich môžete nosiť v kabelke akejkoľvek veľkosti a tvaru. Ja ich preferujem hlavne v prípade, že si chcem so sebou niekam vziať maličkú kabelku.

In the last package I ordered from a Parfums.sk I got new cosmetic stuff as usual, but I also got one free sample, like a gift for shopping there. It was a sample of Hippie Chic perfume made by True Religion. I hadn´t heard about this brand before I saw this sample. It was a little, two-mililitres bottle. I think the samples are really great when you want to know, how the perfume smells but especially in the case, when you are about to go somewhere and you want to take a little bag with yourself. In this case you can´t put them much stuff, big perfume bottle either indeed.

Parfémovaná vôňa Hippie Chic je sladká, ovocná, kvetinová, hravá, ale aj sexy a roztopašná. Jasné ovocné tóny predovšetkým maliny a granátového jablka dodávajú parfému koketnosť a pocit odviazanosti, zatiaľ čo kvetinová vôňa v spojení ibišteku s jazmínom jej dodáva ľahkosť, krehkosť a ženskosť. Po aplikácii ucítite rozkvitnutý sad plný malinových krov, ktorý postupne odkryje aj ďalšie pridané vône.

Perfume Hippie Chic is a sweet, fruit, floral, playful and sexy scent. Bright fruit tones, especially ones of the raspberries and pomegranate add a flirty feeling and also the feeling of freedom. Floral scent of hibiscus and jasmine adds it lightness, fragility and feminity. After application you will smell a flowery garden full of raspberries which, little by little, uncovers another added scents. 

Hodí sa do teplejších období ako je jar a leto. Odporúčala by som ju predovšetkým mladým a pojašeným slečnám, ktoré si ešte nechcú pripustiť, že už dávno vstúpili do sveta plného zodpovednosti, do sveta dospelých. Čiže je vhodná pre niekoho, kým je napríklad aj sama autorka tohto blogu, haha. Na oblečení vydrží niečo vyše štyroch hodín, potom je potrebné ju aplikovať nanovo. Táto malička vzorka mi vystačila tuším na štyri jednotlivé dni použitia.

I would use it during the warm seasons like the spring and summer are and I would recommend it mostly to younger ladies, who are still crazy and who still don´t want to understand, that they have entered an adult word full of responsibility long ago. So, it´s suited for someone like me, haha. After using, you will smell it another, approximately, four hours. After this time you should use it again. I managed to use this sample four days.

Hlava
jablko, malina, granátové jablko
Srdce
konvalinka, ibištek, jazmín
Základ
pižmo, drevo

Head
apple, raspberry, pomegranate
Heart
lily of the valley, hibiscus, jasmine
Base
musk, wood


Inak všimnite si pod logom toho malého "Budhu". No nie je rozkošný? Haha.
BTW: Have you noticed this super cute "Budha" below the logo? Isn´t he just adorable? Haha.

True Religion Hippie Chic

8 comments:

  1. Ja ju mám tiež doma, a milujem ju! Je neskutočne svieža a veselá, dokáže mi vykúzliť úsmev na tvári! :) Určite ju chcem aj v originálnom balení. Krásna recenzia ty môj Kancer ♥

    ReplyDelete
  2. I super love musk and wood as base. haha young and free forever, right? I wish I can! :D

    Mira | Pretty Little Things

    ReplyDelete
  3. When I get the chance, I have to smell this scent!

    LUXESSED

    ReplyDelete
  4. o tejto znacke pocujem prvykrat :)

    ReplyDelete
  5. Lol yes that Buddha is totally. He's even strumming a guitar. This sounds like a scent I would like! Should check it out at my local True Religion store.

    Velveteencockroach

    ReplyDelete
  6. Áno, áno - veselá ♥
    Ďakujem, ty môj Cancer ♥

    ReplyDelete
  7. Haha, I don´t mind getting old but yeah, being young is just great :)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)