MOODmatcher ~ Rúž, ktorý mení farbu

MOODmatcher recenzia

Krásny deň želám. Posledné dni mám naozaj pocit, že počasie si z nás robí srandu. Jeden deň sú tropické horúčavy, nemožno sa pomaly ani nadýchnuť pre vlhký vzduch a pokojne by ste mohli chodiť povonku v plavkách. Na druhý sa zasa ochladí o celých desať stupňov, nehovoriac o nárazovom vetre a daždi. Neviem ako je to u vás, ale na moju náladu počasie dosť vplýva a takéto výkyvy mi už naozaj lezú na nervy. Ale čo ďalšie "súvisí" a odvíja sa od mojej nálady je tiež farba balzamu na pery MOODmatcher Luxe. Pre mňa to bola ešte donedávna úplne neznáma vec, neznámy kozmetický produkt, i napriek tomu, že som už dlhšie vedela, že takéto produkty existujú.

Hello everyone! ♥ Recently I´ve got a feeling, that the weather is seriously kidding is. One day you can expect tropical heatwaves, you can´t even normally breath because of the wet air and you can go out just in the swimwear. The next day, the weather completely changes. It´s cold, minus 10 ten degrees, just a normal little hurricane and rainy. Is it even normal?! I don´t think so .. It also affects my mood during the day and I´ve found it really annoying, to not to know, what to expect from the next day´s weather. But another thing, which affects my mood, is also a colour of my new, colour-changing lipstick, MOODmatcher Luxe. It was a completely strange thing for me, even I knew there were some lipsticks like this one.

MOODmatcher Luxe je balzam na pery, ktorý ihneď po aplikácii mení farbu. Nielenže vaše pery ochráni pred popraskaním a hydratuje ich po dobu niekoľkých hodín, zanechá ich tiež pekne nafarbené a sladko, ovocne, prevoňané. Čo sa týka aplikácie, čím menej ho nanesiete, tým svetlejší a jemnejší odtieň dosiahnete. Ak ho nanesiete na pery viac, farba bude tmavšia, sýtejšia, výraznejšia.

Po novom ho nájdete už aj na e-shope Parfums.sk, kde si ten svoj môžete vybrať z niekoľkých farieb - svetlomodrej, zelenej, žltej, oranžovej, ružovej a červenej. Paleta farieb je naozaj pestrá a môžete si z jednotlivých kúskov vyskladať takpovediac dúhu. Každý odtieň má odlišnú farbu a na perách sa správa úplne inak. Ja som mala možnosť vyskúšať žltý, ktorého farba je krásna sýta ružová, ktorá je naozaj výrazná.

MOODmatcher Luxe is a lip balm which changes its colour right after application. It protects your lips from drying out, it moisturizes them for a few hours and it also leaves them nicely painted and sweet, fruity, scented. If you apply it once or twice, the colour will be lighter and if you apply it more times, the colour will be darker, more pigmented, more vibrant.

Now, you can also find it available on Parfums.sk, from where you can choose it in a few different colours - light blue, green, yellow, orange, pink and red. The colour palette is really bright and you can make your own personal MOODmatcher rainbow, haha. Every single colour has its own shade, so every single one of them is original. I tried a yellow one, which has a nice, bright, vibrant, pink colour.

Prvýkrát som ho vyskúšala na výlete v Kežmarku. Cesta trvá z Košíc nejaké 2-3 hodinky, už si to presne nepamätám. Rúž som si naniesla ráno pred odchodom, no ešte po exkurzii hradu som mala na perách peknú ružovú farbu. Pokiaľ pijete či konzumujete niečo v menšom množstve, nemusíte sa báť, žeby vám z pier zmizol. Farebné ostanú naozaj dlho, minimálne šesť až osem hodín. To som si odskúšala sama v robote, a je to naozaj tak. Samozrejme, sem-tam som si naniesla novú vrstvu, veď ktorá žena by nemala rada ten pocit pri aplikovaní rúžu. Bolo to približne jeden či dvakrát. Odkedy som ho však prvýkrát skúsila, má v mojej kabelke právoplatné miesto :)

Moje hodnotenie: 6/5.

The first time I tried it I was on a trip to Kežmarok. You could also see a post about this tip on this blog. The journey took us something about 3 to 4 hours there from Košice. I had applied this lipstick before we started our jorney and I didn´t have to apply it even when the excursion was about to finish. I still had a pretty pink colour on my lips. If you eat or drink, you don´t have to be afraid of smudging your lipstick away. Your lips will stay painted even after 8 hours! Believe me, I use it during the work. Of course, I apply it again from time to time, maybe 1 or 2 times in 8 hours, so I think, it´s not very much. Who wouldn´t enjoy the feeling of appling the lipstick? Since the day I used it for the first time, it has a rightful place in my handbag :)

MOODmatcher recenzia

33 comments:

  1. Ta barva je vážně pěkná! 😊

    ReplyDelete
  2. The world of makeup11 August 2016 at 01:07

    Wau, už jsem ho viděla na Fb Parfums.cz a docela mě zaujal, a teď vidím/čtu, že ho musím mít.. :-)

    ReplyDelete
  3. Vypadá krásně, podobnou jsem si objednala z eBay.

    ReplyDelete
  4. Kateřina Výmolová11 August 2016 at 06:58

    Má krásný odstín!!
    Beauty by K. - na blogu najdeš soutěž :)

    ReplyDelete
  5. Perfektný rúž, farbu ma veľmi peknú. ;)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    ReplyDelete
  6. Neskutočný je! ♥ Júlovo-augustový favorit :)

    ReplyDelete
  7. Už som videla také zelené, ktoré menia farbu :))

    ReplyDelete
  8. Aj slovenský Parfums robil na FB predstavenie, dokonca aj súťaž, mám pocit :)

    ReplyDelete
  9. Veľmi pekná ružová :) Som ani nedúfala, že bude takáto sýta :)

    ReplyDelete
  10. Tieto meniace farbu oni maju dosť veľku vydrž tožvie ako je to možné, lebo ked som bola malá starka mi davala taky zelený a on zmenil farbu a potom nešiel vôbec dole:))

    ReplyDelete
  11. Mňa by zaujímalo, odkiaľ ho starká mala :o A čo to bolo zač :))

    ReplyDelete
  12. Markéta Potjahajlová13 August 2016 at 16:42

    Barvička vypadá opravdu dobře. Já mám barevné balzámky ráda. Jen si na ně hlavně v letním období musím dávat pozor. Rády se rozpouští. Asi jako každý balzám na rty. Už jsem na ně koukla na parfums.cz ;)

    ReplyDelete
  13. To je na tom super, že tento sa ani neroztečie ♥ Sama som si myslela, že mi po niekoľkých hodinách alebo jedení/pití zíde dole, no každý sa ma vypytoval, ako to je možné, že ho mám stále na perách :))

    ReplyDelete
  14. Love this post and your choker!xx I followed your blog on google+ and google friend connect, the follow back would mean so much!x

    AimeeSueXO
    YouTube
    BlogLovin

    ReplyDelete
  15. Yaay, thank you very much, you´re so nice! :)
    I just love my choker and you can´t even imagine how happy I was when I got it ♥

    ReplyDelete
  16. The color looks really nice on you! Interesting that it changes color after applying!

    ReplyDelete
  17. Little B & Me25 August 2016 at 23:46

    Great post,
    Your lips look absolutely amazing.

    It looks like a really good product, thanks for sharing it x

    ReplyDelete
  18. I am alot older and Mood Lipstick was around when I was younger. So fun and it looks incredible on you. Nice review.

    ReplyDelete
  19. I heard it was also available like a lipstick in a green colour. I haven´t heard about it before :)
    Thank you ♥

    ReplyDelete
  20. Christina Pfeiffer26 August 2016 at 12:27

    Love the pink. It looks a bit like something a lady vampire would wear but then again, vampires are in vogue!

    ReplyDelete
  21. That is a gorgeous shade of pink. I wonder what shade it would turn into if you were angry... Hopefully not green ha ha. Thanks for this fun post. I never heard of color changing lipstick before.

    ReplyDelete
  22. Love this color. Looks great on you. And love it that it sticks for a long time! 8 hours is a long time! Haven't heard of the brand/ I'll check it out.

    ReplyDelete
  23. Eugenia Nazarova26 August 2016 at 20:22

    I’ve never heard of this brand before, I’d love to check it out! This lipstick looks simply cool! It’s amazing that it changes the color after application

    ReplyDelete
  24. That lipstick colour is so nice... i love Pink! I never heard of this lipstick brand before. . Something to look out.

    ReplyDelete
  25. Cute colour it looks more like a lip stain than a lipstick to me though.

    ReplyDelete
  26. Blair Villanueva27 August 2016 at 09:44

    OMG that's a pretty pink color! Are those available in Amazon?

    ReplyDelete
  27. wow, guess in will have to tell my girlfriend to visit your blog.. it looks good to the lips .. thanks for this

    ReplyDelete
  28. Haha. Thank you very much! I really appreciate it. More and more reasons why also translate into English :)

    ReplyDelete
  29. It look a very pretty lip balm. I like the look of this. xx

    www.annanuttall.com

    ReplyDelete
  30. Wow! This is super beautiful.. I like it very much!~ Nice leh..

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)