life lately

Krásny slnečný deň prajem. Po dlhej dobe by som sa s vami opäť rada podelila o fotografie, ktoré vystihujú daný deň, kedy boli zhotovené. Keďže sa ich nazbieralo pomerne dosť, rozhodla som sa článok publikovať už dnes. A aby som nezabudla, v sobotu sme sa s rodinkou vybrali do Mudroviec, kde sme sa stretli skoro celá rodinka. Nafotila som aj pár fotografií, avšak nie mnoho, pretože som pomáhala nakladať a voziť fúriky s drevom.

Čo sa týka nedele, po tých siedmych hodinách práce s drevom som spala viac ako 12 hodín. Ale som nesmierne rada, že som sa dokopala k tomu, ísť spať ku G*. Nesmierne sme si to užili, za obeť padli dve fľašky vína, urobili sme si chutné jedlo, rozprávali sa o všetkom možnom a, samozrejme, urobili si anime maratón do štvrtej hodiny rannej. Bolo nám iba ľúto, že s nami nemohla byť aj M*, ale to snáď napravíme budúcimi dňami :)

Hello my licornes! ~ In today´s article I would like to share some photos I took recently. They somehow captured the moments of my life. By the way, last Saturday we went to my great-grandma´s and we met there also with another part of our family. I´d been working over sever hours with chopped wood because we had been helping my great-grandma. Next day I spent with over 12 hours of sleeping, but I´m glad I took the plunge and went to G*´s house. We made a sleepover, drank two bottles of wine, ate delicious food, talked about everything and anything and, of course, made an anime marathon and when we finally finished, it was something about 4 am. Such a pity there wasn´t M* together with us too. But I hope we will finally spend some days together soon :)


blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

* Staré random fotografie, ktoré mi bolo ľúto nepublikovať *
* Old random photos which I just had to publish *

blog de la licorne

blog de la licorne

blog de la licorne

* Moje nové rozkošné ponožky // My new super adorable socks *

blog de la licorne

37 comments:

  1. Některé fotky jsou kouzelné, opravdu kouzelné! :) Dost mě zaujaly ty poslední :)

    http://gabux-creativity.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Pěkné fotky! Hlavně se mi líbí detaily těch starších fotek :)

    ReplyDelete
  3. Markéta Potjahajlová29 August 2016 at 14:38

    Ach ty linky! Ty se ti vážně povedly :) Jinak na paletku od Makeup Revolution se taky chystám.

    ReplyDelete
  4. Ty zvýrazňovače jsou naprosto top! :) Miluji fotky stromů, parků a lesů ♥
    A ty jsi, Gabi, mega krásná :)))

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    ReplyDelete
  5. Ach bože! Závidím ti ty linky :3 Já se je učila teď o víkendu a s fixem dopadly naprosto příšerně! S tužkou už to šlo lépe, ale i tak ti je závidím :3
    Moc pěkné fotky a už jsem asi jediná, kdo nečetl Malého prince :D :D

    ReplyDelete
  6. Tie som fotila ešte niekoľko mesiacov dozadu. Som rada, že som ich konečne publikovala :)

    ReplyDelete
  7. Ďakujem veľmi pekne ♥ Ja milujem linky! Bez nich ani na krok!
    Makeup Revolution má všetky paletky úžasné. Mala som ich už niekoľko. Sú na nezaplatenie ♥

    ReplyDelete
  8. Krásne farby majú. Určite aj vďaka nim budú moje dni na VŠ oveľa krajšie, zábavnejšie a príjemnejšie :)
    Ďakujem veľmi pekne ♥ Si zlatá :)

    ReplyDelete
  9. Hahaha. Ja si očné linky kreslím viac, ako 6 rokov, takže v tom už asi bude prax.

    Fixka nesadla ani mne, nech už som si kúpila akýkoľvek "hrot" - či dlhý, úzky, krátky, hrubší alebo iný. Proste vždy mi to vyschýna, neviem po linke prejsť niekoľko raz bez toho, aby sa nezmazala pôvodná vrstva a taktiež ňou neviem urobiť také pekné "ostré" konce :)

    S ceruzkou to aj mne ide oveľa jednoduchšie. Predsa len, má to inú konzistenciu a nie je to tekuté. Ale darmo, na tekuté očné linky so štetčekom nedám dopustiť :)

    ReplyDelete
  10. Such lovely photos :) Definitely need to look into those books! Thanks for sharing

    Enclothed Cognition

    ReplyDelete
  11. Habi is so cute! And wow the buildings in your pictures, the architecture is superb! Wish I was surrounded with such scenery, would never stop snapping photos!

    ReplyDelete
  12. ty si taka pekna :) mala by si sa fotit castejsie :) a tie adidasy nemaju chybu!

    ReplyDelete
  13. Krásné fotky! Ty zvýrazňovače mám taky!

    ReplyDelete
  14. Katee Kubincová Urbanová30 August 2016 at 13:32

    Krasne fotky !!!! Www.fashpirationsblog.wordpress.com

    ReplyDelete
  15. Jééj, ďakujem veľmi pekne ♥ Ja sa veľmi nefotím, ja stojím radšej za objektívom, ako pred ním, haha.

    ReplyDelete
  16. Yeah, he´s ♥ I just love my city´s architecture ♥ I´m so proud it´s my hometown.

    ReplyDelete
  17. hey, your sketches look great! do you keep an instagram for all your pics?

    ReplyDelete
  18. Love your post! Lots of pictures and it looks great. I really like the Kawaii highlighters. And the dog is so cute. The lady pink box looks so interesting..

    ReplyDelete
  19. Anna Porubanová31 August 2016 at 08:51

    Pekné fotky, najviac sa mi asi páči tá druhá :)

    ReplyDelete
  20. Awesome sunset, awesome anime artwork, adoreable little dog - you got a lot to smile about. xx



    www.annanuttall.com

    ReplyDelete
  21. I will make a special article about this box soon :)

    ReplyDelete
  22. Thank you very much! Nope, I just publish a few of them there.

    ReplyDelete
  23. Your great grandma's home is just perfect! i love that green chair so much! Lovely post looks like things have been going very nicely, full of yummy coffee and drawing (which you are very talented at)!

    Rae | Love from Berlin

    ReplyDelete
  24. What a lovely post . Your images are amazing. Enjoyed that 😊

    ReplyDelete
  25. Wow! Love all your stuff. Though Adidas shoes and make up revolution blew my mind off. ❤

    ReplyDelete
  26. Thank you very much ♥ I really appreciate it! :)

    ReplyDelete
  27. Your comments are always so nice and sweet ~
    Thank you very VERY much :)

    BTW: I just love your main comment photo ♥.♥ So pretty ~

    ReplyDelete
  28. Absolutely an amazing post, awesome items as well, I love your blog and your pictures, thanks for sharing!!!

    xxx

    www.noragouma.com

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)