Freeman Face Masks Review

Freeman pleťové masky

Pekný deň prajem. Nie je tomu tak dávno, čo som obdržala tieto tri pleťové masky od značky Freeman, ktorá je pomerne známa nielen vo svete, ale už aj v našich končinách. Značka bola založená v roku 1915 a kozmetika obsahuje plno rastlinných výťažkov, no žiadne parabény a iné škodlivé látky a netestuje na zvieratkách. Na e-shope Klidně si užívám, ktorý môžete sledovať a ktorému môžete dať aj lajk na facebookovskej stránke, sa nedávno objavili konkrétne tieto tri nové masky - ílová zlupovacia maska, peelingová maska a taktiež bahenná maska. Výborne mi poslúžili ako súčasť poobedného relaxu po práci a počas voľných dní, keď som si chcela urobiť chvíľku pre seba a urobiť niečo aj pre svoju pleť. Doteraz som s touto značkou nemala žiadne skúsenosti no už teraz viem, že tieto tri masky určite neboli posledné :)

Hello my sweet licornes ˘w˘ It hasn´t been so long since I received three facial masks made by Freeman. It´s a well-known brand abroad and already in our country too. The brand was made in 1915 and cosmetics contains a lot of natural extracts but no parabens. It´s also not tested on animals. Recently you could find the new masks on the e-shop Klidně si užívám. It was a peel-away clay mask, foaming clay mask and mud mask. They were just amazing and they surely weren´t the last ones I had :)

Ako prvú som vyskúšala zlupovaciu ílovú masku v oranžovom obale. Voňala sladko a sviežo, za čajom a citrónom a mala veľmi svetlú oranžovú farbu. Nanášala sa troška ťažšie, pretože mala hustejšiu konzistenciu, no postačilo vám aj malé množstvo. Po niekoľkých minútach na tvári zaschla a vy ste ju mohli spokojne zlúpnuť dole. Zlupovacie masky mám neskutočne rada, pretože ma baví, keď si ju dávam dole. Bolo na nej pekne vidieť všetky nečistoty a odumreté kožné bunky, ktoré mi šarapatili na pleti. Pleť bola po aplikácii jemná, zmatnená, čistá a osviežená.

The first mask I tried was the peel-away one in an orange package. It had a nice sweet and fresh smell. You could smell a tea and a lemon there and it had a light orange colour. Its consistency was a bit thick but even a little amount of it was enough. After a few minutes it dried and you could peel it off. I just love peel-away masks because I like the feeling when you are pulling it. It´s funny and it feels so good. On the mask you could see a dirt and dead skin cells as welll. After application my skin was fine, matte, clean and fresh.

Každá maska mi vydržala na 4-5 použití!
You can use one package on almost 4-5 applications!

Freeman pleťová maska

Ako druhú som testovala peelingovú čistiacu penu 4v1, ktorá obsahovala jabĺčny ocot. Ani si len neviete predstaviť, ako krásne a sladko voňala. Ako čerstvo odtrhnuté jabĺčka, mňam. Mala bielu farbu a obsahovala malé peelingové čiastočkykaolín a bentoit, ktoré majú schopnosť vyťahovať z pórov všetkú mastnotu a nečistoty. Po zaschnutí ste ju mohli o niekoľko minút zmyť dole čistou vodou.

Po aplikácii bola moja pleť zmatnená, tonizovaná a neskutočne hebká. Ale i napriek tomu, že som z nej bola nadšená, musím povedať, že túto masku som nevypotrebovala celú. Ako som už párkrát spomínala, moja pleť si jednoducho na peeling nevie, alebo nechce, zvyknúť a po aplikácii sa objavili malé pupence.

Foaming clay 4in1 mask was the second one I tried. It had a wonderful sweet apple scent. I almost wanted to taste it, haha. It was white and it contains tiny peeling granules and kaolin and bentoit as well. Kaolin and bentoit are good in cleaning the dirt of pores. After it dried you could simply wash it with a water. After application my skin was matte and toned and sooo gentle. But even in spite of the fact it was amazing product, my skin just hates peeling and I had a few pimples on my skin.

Pre viac informácií nezabudnite lajknúť stránku :)
For more information don´t forget to like a page :)

Freeman pleťová maska

No a poslednou maskou, ktorú som mala možnosť testovať, bola táto pleťová bahenná maska, ktorá má jemne citrusovú sviežu vôňu a krásnu tmavomodro-sivú farbu. Maska mala za úlohu pleť hydratovať, mineralizovať a zanechať ju hebkú. Obsahovala tiež minerály z Mŕtveho mora, ktoré majú schopnosť pleť vyživovať a dodať jej krajší vzhľad. Zložky aktívneho uhlia zasa odstraňujú mastnotu, toxíny a čierny cukor umožňuje v pleti udržať vlhkosť.

Jej konzistencia bola trošku mazľavá, no na pleť sa nanášala dobre a poskytla jej aj jemne chladivý efekt, čo som v týchto horúčavách veľmi ocenila. Po pár minútach na pleti zaschla a šla som ju hneď umyť, keďže ma začala mierne páliť pleť. Ono sa mi to už párkrát stalo, pretože ja bežne zabudnem, kedy si ju mám dať dole a napadne mi to až vtedy, keď je neskoro, haha. Aj po aplikácii tejto bola moja pleť hebká, ale hlavne čistá a hydratovaná.

And the last one I was testing was the mud mask which had a nice citrus scent and a dark blue-grey colour. It also contained the extracts from the Dead see. Its consistency was a bit viscid but you could spread it on the skin easily. I enjoyed using this one because when applying it had also a little cooling effect. When it dried I wash it with a clean water and my skin was, again, purified, moisturized and gentle.

Freeman pleťová maska

13 comments:

  1. Oooh these sound lovely! Great review hun xx

    http://www.thatnewdress.com

    ReplyDelete
  2. these masks look great, especially the apple cider one!

    Suzy
    pret-tea.blogspot.ca

    ReplyDelete
  3. o znacce Freeman jsem uz slysela a vcelku jen samou chvalu, jejich masky bych docela rada zkusila. moc se mi libi tve fotky se susenym kvitim kolem :)

    ReplyDelete
  4. Great products! I would like to try the one with black sugar))
    Would you like to follow each other? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  5. Your blog is just amazing! I love your photos as well ♥ I´m following now! :) :3

    ReplyDelete
  6. Ďakujem veľmi pekne ♥ A masky určite raz vyskúšaj! :)

    ReplyDelete
  7. Super recenze, která nic neskrývá! To se mi líbí! :)

    http://gabux-creativity.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. vypadají

    ReplyDelete
  9. Nie je zač :) Sú naozaj neskutočné ♥

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)