7 tipov, ako použiť ricínový olej

7 tipov, ako použiť ricínový olej

Všetkým prajem krásny deň. Ricínový olej zažil veľký boom niekoľko rokov dozadu a na internete nájdete nespočetne veľa článkov o jeho účinkoch a o tom, na čo ho využiť. Priznám sa, tento článok som plánovala urobiť niekoľko mesiacov dozadu, no vždy sa prikmotrilo niečo iné, čo publikovať. Dnes však tento svoj blogový rest napravím a podelím sa s vami o tipy, ako využívam tento produkt ja :)

Ricínový olej som objednávala z e-shopu Parfums.sk. Teraz trošku mimo témy ale vedeli ste, že po novom sa tento e-shop bude volať Notino.sk? Nemusíte sa ale ničoho báť - všetko ostáva pôvodné, mení sa len názov. Tiež som bola prekvapená, no niekedy je zmena dobrá. Musím sa však ale priznať, že pôvodný názov, Parfums, mi bude naozaj chýbať.

Olej je lisovaný zastudena a vyrobený prírodnou značkou, Saloos. Je vhodný predovšetkým pre suchú pokožku a má regeneračné a zvláčňujúce účinky. Je bez akýchkoľvek konzervačných a syntetických vonných látok. Čo sa týka jeho vône, má jemnú, akoby korenistú arómu. Ako ho teda používam ja?

7 tipov, ako použiť ricínový olej

• Rast obočia ~ Jednou z najlepších vlastností tohto oleja, minimálne pre mňa, je tá, že mi pomohol v raste môjho obočia. S obočím som mala problém dlhodobo, neraz som si nechcene vytrhla aj ten chĺpok, ktorý mal ostať na mieste. Vďaka tomuto zázraku mám svoje obočie späť. Je oveľa hustejšie a nevypadáva tak často.

• Posilnenie mihalníc ~ I napriek tomu, že moje mihalnice predĺžil len minimálne, sú oveľa viac hustejšie, pevnejšie, vyživenejšie a ich vypadávanie po odlíčení je naozaj minimálne.

• Masáž očí ~ Možno to znie trochu čudne, no sem-tam ho používam aj na to. Zoberiem si malé množstvo na vankúšik prsta a nanesiem si olej na pohyblivé viečko a pod oči. Pleť na týchto miestach je viac zvláčnená a mne to pomáha zrelaxovať v prípade, keď sú moje oči cez deň viac namáhané.

• Zjemnenie a hydratácia pier ~ Balzamy na pery som už dávno vymenila za ricinový olej. Nanášam si ho predovšetkým pred spaním, aby mohol účinkovať cez noc. Už sa viac nemusím báť vysušených a popraskaných pier. A to ani v zime. Keď som mala naposledy popraskané pery, skúšala som to napraviť s vazelínou a balzamami na pery. Nič však nepomáhalo, tak som opäť siahla po tomto výrobku. Zázrak urobil cez jednu noc. Na druhý deň už som sa mohla normálne usmievať a nepociťovať trhanie pier :)

• Lesk na pery ~ Pokiaľ doma jeden zrovna nemáte, poslúži vám ako rýchla a lacná náhrada.

• Suché lakte a stvrdnutá koža na pätách ~ Som z tých, ktorí majú neskutočne suché lakte, nech je akékoľvek ročné obdobie. Aj vďaka tomuto oleju sa mi ich darí hydratovať. A pokiaľ trpíte stvrdnutou kožou na pätách, malá aplikácia ricínového oleja práve na tieto miesta zanechá pokožku jemnú a hebkú aj tam.

• Na natočenie mihalníc ~ Keď sa mi zrovna nechce nanášať riasenku ale potrebujem vybehnúť napríklad na rýchly nákup základných potravín, jednoducho si naberiem trošku oleja a vankúšikmi palcov ho nanesiem na mihalnice pohybom, akoby som ich natáčala smerom hore. Efekt síce nevydrží niekoľko hodín, ale postačuje to na krátke odbehnutie z domu :)

22 comments:

  1. Beautiful blog dear! Amazing post! NEW POST --> ZAFUL WISHLIST http://blondelafemme.blogspot.ru/2016/08/zaful-wishlist.html Please view the post and leave a comment in my blog =))

    ReplyDelete
  2. really interesting post i like it and i love your blog

    https://fashionlandfb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Great review girl! So glad you shared.

    XO, Jessi
    http://www.mywhiteT.com

    ReplyDelete
  4. Markéta Potjahajlová15 August 2016 at 22:54

    Od Saloosu taky používám olejíček a to Lemon tea tree. který si vmasíruji na obličej. Používám ho také na noc, občas i přes den, pokud si dělám peeling. Na tento jsem také koukala, ale dala jsem přednost citrónku. :)

    ReplyDelete
  5. Práve si ma navnadila na jeho kúpu! ♥

    ReplyDelete
  6. What a lovely review - thank you for sharing :)
    http://www.pret-a-reporter.co.uk/blog/

    ReplyDelete
  7. Great review:)
    Have a nice day!:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Gabrielle, I couldn't read as I can't translate in English .. but I hope you have a nice weekend!

    ♡ http://ryunosekaidiary.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Saloos je veľmi fajn značka a mám s ňou len výbornú skúsenosť. Ricínový olej som zatiaľ nepoužívala, ale vďaka za peknú recenziu. :-)

    ReplyDelete
  10. Nie je zač. Som veľmi rada, že som pomohla a ďakujem :)

    ReplyDelete
  11. Wonderful!
    P.S Would you like to follow each other? Write about it on my blog.
    Blog: www.glaringwaves.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/glaringwaves

    ReplyDelete
  12. Oh very cute product!
    xx

    www.sakuranko.com

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)