Zdravý životný štýl a chudnutie s Fitlist.sk + GIVEAWAY

Na konci článku je pre vás pripravené aj malé prekvapenie :)


Všetkým prajem krásny slnečný deň. Dnešný článok bude trošku z iného súdka. Tento článok bude totižto spojený so zdravou stravou a cvičením. Avšak v hlavnej role teraz nebudú moje skúsenosti ale jedna užitočná webstránka, ktorá vám v tomto dokáže pomôcť. Jedná sa o stránku Fitlist.sk, na ktorú som narazila nedávno, no zaujala ma už od prvej návštevy. Veci okolo zdravého životného štýlu a cvičenia ma zaujímajú už dlhšiu dobu a niet na to vyskúšať nové veci. Fitlist je určený predovšetkým pre ľudí, ktorí so sebou chcú začať niečo robiť a ktorí sa odhodlali zmeniť životný štýl. Stránka je veľmi pekne vizuálne spracovaná a taktiež priehľadná. Všetky informácie, ktoré potrebujete, nájdete jednoducho a rýchlo.

Ako som s Fitlistom začínala ja? Prvotný krok, ktorý musíte urobiť, je registrácia do systému, ktorá je úplne bezplatná. Po vyplnení základných informácií si môžete niekoľko dní vychutnávať jedálniček a plán na cvičenie úplne zadarmo, ktoré vám budú vygenerované na mieru.

Čo ma najviac zaujalo je možnosť výberu jedál, resp. surovín, z ktorých chcete mať vytvorené recepty v jedálničku. Osobne patrím medzi veľmi vyberavých ľudí, čo sa stravy týka, takže tento krok veľmi oceňujem. Tiež je to fajn v prípade, ak je človek na niečo alergický.

Táto rozkošná mačička sa mi zobrazila po dokončení registrácie ♥ V pravom hornom rohu si môžete tiež všimnúť, koľko ľudí už Fitlist aspoň raz využilo.

Fitlist.sk

Ja som mala konkrétne možnosť vyskúšať 14 dňovú skúšobnú verziu, za ktorú som veľmi vďačná a aj vďaka ktorej som vám mohla sprostredkovať viacej informácií o tomto webe.

Ako si môžete všimnúť, pod logom stránky vidíte údaje, ktoré som zadala do systému. Aktuálna váha, môj cieľ (či chcete schudnúť, pribrať alebo zachovať vašu aktuálnu hmotnosť), približná dĺžka dosiahnutia cieľa a denný príjem.

Fitlist.sk

Ďalej tam máme odkaz Zoznam. Ak naň kliknete, zobrazí sa vám nákupný zoznam na celý nasledujúci týždeň. Zobrazí sa vám ako celkový alebo rozdelený na jednotlivé dni. Každému, ako mu to najviac vyhovuje. Nemusíte sa teda báť, žeby ste niečo v daný deň na varenie nemali doma :)

Klasický jedálniček zostavený trenérom, ako to poznáme a spoločne s jeho konzultáciami stojí niečo vyše 100€. Vo Fitlist je samotný jedálniček dokonca s plánom na cvičenie iba za 14,90€!

V prípade, že sa vás tieto služby zaujali, teraz máte jedinečnú možnosť vyskúšať 25% zľavu na akýkoľvek plán. Stačí, ak využijete tento voucher: "MNKIHCE"

Fitlist.sk

Na fotografiách nižšie môžete vidieť príklady jedálničkov. Pre zväčšenie kliknite na danú fotografiu.

Fitlist.skFitlist.sk

Okrem jedálnička sa vám po registrácii vygeneruje aj osobitý cvičebný plán. Plán zahrňuje jednotlivé cviky a ich fotoukážky a rozcvičky, ktoré by ste mali robiť pred každým cvičením, aby ste svoje telo pripravili na väčšie zaťaženie a ponaťahovali si svaly. V prípade, že by ste cvičili s trénerom, stálo by to nejakých 15€ za hodinu, niekde aj viac. Ak však niekto potrebuje cvičiť aspoň 8x mesačne, približná suma predstavuje 120€. Vo Fitlist je to spolu s konzultáciami a jedálničkom iba za 14,90€!

Fitlist.sk

Fitlist.sk

Fitlist.sk

Cvičenie je tiež rozdelené na schému A a B, ktoré sa v priebehu týždňa striedajú. V rámci tréningového plánu v ňom budete mať zahrnuté aj jednotlivé prestávky, resp. oddychové dni, počas ktorých sa vaše telo a svaly budú regenerovať a budú čerpať novú silu na ďalší fyzický výkon.

Fitlist.sk

Aby toho nebolo málo, okrem týchto služieb máte tiež možnosť využívať zľavové kupóny a užívať si tak rôzne zľavy. Po registrácii máte k dispozícii desiatky kupónov na zľavy do e-shopov. A to aj bezplatne registrovaní užívatelia. Platiaci ale dostanú o čosi vyššie zľavy.

Ak si i napriek týmto pozitívam nie ste stopercentne istí, či sa vám tento web pozdáva, máte možnosť vyskúšať ho úplne zadarmo! Stačí sa registrovať cez tento link a automaticky vám bude pridelený voucher na vyskúšanie platinového programu Fitlistu na jeden deň.

A čo mi Fitlist vlastne dal? Okrem chutného jedálnička, vďaka ktorému som mala možnosť oživiť svoj denný príjem jedla o niečo viac a tiež pár cvikov, vďaka ktorým bolo moje cvičenie o niečo pestrejšie, som sa opäť posunula o pár krokov bližšie k môjmu cieľu. Mojim cieľom nie je ani tak chudnutie a priberanie. Je to predovšetkým udržanie si telesnej hmotnosti na aktuálnom čísle a spevnenie tela. Pre mňa je hlavne dôležité sa v tele cítiť krásne, spokojne a zdravo. Podľa mňa je každé ľudské telo krásne a jedinečné svojim spôsobom. A netreba tiež zabúdať na množstvo zľavových kupónov, vďaka ktorým tiež veľa ušetríte! :) Veď kto by nemal radosť z toho, že môže niečo ušetriť?

Z tohto webu bola nadšená aj mamina a jej priateľ. Aj oni týmto získali prístup k množstvu chutných receptov, ktorými sme si spoločne spestrili spoločné rodinné obedy a vďaka ktorým tiež dostali nové nápady na desiatu do roboty či dezerty a pokrmy, ktoré mohli konzumovať počas dňa bez akýchkoľvek výčitiek.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

GIVEAWAY

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Pre tých, ktorí majú záujem toto všetko vyskúšať na vlastnej koži, môžu taktiež skúsiť svoje šťastie v giveaway, do ktorej bolo priamo spoločnosťou venovaných až 5 voucherov na vyskúšanie programu na jeden mesiac úplne zadarmo!

* PODMIENKY SÚŤAŽE *
• registrácia na webe Fitlist.sk
• odpoveď na súťažnú otázku: Aký eshop je prvý v ponuke zľavových kupónov na stránke Fitlist.sk?
* malá pomôcka: odpoveď nájdete v sekcii kupóny *

* BONUSY * (za každý jeden bonus, jeden komentár naviac :))
• sledujte tento blog cez GFC
• sledujte ma na Instagrame
• sledujte ma na Google+
• sledujte ma na Youtube

12 comments:

  1. Veľmi dobrý článok, je na čase na sebe začať makať! Predsa len už sa začalo aj leto :)

    Registroval som sa a odpoveď je : 4Home, pohodlie domova.

    ReplyDelete
  2. Ten web vypadá úplně skvěle, ráda bych se sebou konečně něco udělala! :D :)

    EVERYTHIN KATE

    ReplyDelete
  3. Martina Sabolová1 July 2016 at 21:36

    Zaujímavá stránka, dobre písaný článok, cez prázdniny sa bude trénovať! ;)
    Registrácia- done
    Prvý obchod je 4Home pohodlie domova
    GFC je Martina Sabolová
    IG martina155
    Google+ Martina Sabolová

    ReplyDelete
  4. Teraz máš možnosť :)
    Zapoj sa do giveaway a skús svoje šťastie!

    ReplyDelete
  5. Dokopy máš teda štyri komentáre :)

    ReplyDelete
  6. Tento e-shop poznám, už raz som naň narazila, no zatiaľ som ho nepreskúmavala bližšie :)
    Registrácia - hotovo :)
    4Home, pohodlie domova
    GFC: Carroline Cor
    Instagram: carroline_cor
    Youtube: carroline.wrr@gmail.com :)

    ReplyDelete
  7. This is so great! Thanks for sharing.

    XO, Jessi
    http://www.mywhiteT.com

    ReplyDelete
  8. vypada to zajimave, ale musim priznat, ze na me desne slozite :-D jako ne ze bych byla lina ... :-D ale nevarim si nic slozitejsiho nez chleba s maslem, takze bych to asi nedala :( a na cviceni mam nejradeji skupinove sporty, jednu dobu jsem chodila do fitka, ale samotnou me to neba :-/

    ReplyDelete
  9. Thanks my dear :*

    ReplyDelete
  10. You´re welcome ♥ You deserved it :)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)