Čo som si objednala z Notino.sk?

Všetkým prajem pekný a príjemný deň. V poslednom čase som z e-shopu Notino.sk objednávala pomerne často a doma sa mi nakopilo celkom dosť kozmetických produktov. Recenzie produktov robím veľmi rada, pretože ma to baví a rada tým pomôžem aj ostatným pri výbere produktu, pokiaľ nad ním ešte váhajú. Rozhodla som sa ale čas od času urobiť jeden článok s viacerými recenziami, na viaceré produkty, pretože písať o niektorých samostatne sa mi zdá trochu zbytočné.

Hello everyone. Recently I got quite many packages from a Notino.sk and I have a lot of cosmetic products at home. I really like to make cosmetic products reviews and I also like to help another people in choosing them. From time to time I read reviews before buying something as well. It´s helpful for me because I don´t wanna waste money on something terrible. Make an article for every single products is a bit useless I think so I decided to make just one with a few reviews :)

Rimmel London Extra Super Lash recenzia

S podobnými riasenkami ako je táto som kedysi začínala. Jedná sa o klasickú riasenku od Rimmel London čiernej farby s mierne zahnutou kefkou, ktorá nie je až taká objemná. Ak ste už niekoľko podobných recenzií čítali, preferujem radšej objemnejšie a hrubšie kefky, no je pravdou, že s takýmito mihalnice jednoduchšie oddelím. Hlavne ak si riasenkou líčim spodné riasy. S väčšou kefkou je to trošku ťažšie, pretože sa vám neraz čierna farba dostane aj na spodnú časť oka a popri jej odstraňovaní si môžete mihalnice zlepiť dokopy. Stalo sa mi to už niekoľkokrát a potom mám čo robiť aby ostali oddelené, no zároveň sa na nich neurobili hrudky. S kefkou sa mi pracuje dobre, mihalnice perfektne oddelí a zafarbí. Nedodá im však veľký objem.

When I was younger I was using mostly mascaras like this one. It´s an ordinary black mascara by a Rimmel London with a small, curvy brush. Most of you know that I prefer much more voluminous mascara brushes, but this one is ideal for painting my lower lashes. When I paint them with the voluminous brush, my lower eyelid gets dirty sometimes as well. This mascara devides your lashes nicely but doesn´t give them much volume.

Moje hodnotenie: 3/5.

Rimmel London Extra Super Lash recenzia

Dermacol Bambi Black recenzia

Osobne preferujem tekuté linky na oči so štetčekom, s ktorým sa mi pracuje najlepšie a viem s ním namaľovať hocako dlhú a hrubú linku. Ako keby som maľovala štetcom na výkres. Chcela som však vyskúšať opäť niečo nové a tak som si objednala túto čiernu linku na oči v pere v zebrovanom obale. Má názov Bambi Black a je od značky Dermacol. Pigmentácia je úžasná, číra čierna farba a na hornom viečku sa po zaschnutí neotláča a po celom dni sa nemusíte báť ani vyblednutia farby či jej rozmazania. Týmto jej vlastnostiam nemám čo vytknúť, avšak čo sa týka pracovania so samotnou fixou, tu už malý problém je. Ja si jednoducho nedokážem nakresliť peknú tenkú linku od vonkajšieho kútika oka k tomu vnútornému. Na to má príliš hrubý špic. Ako môžete aj na fotografii vidieť, po dlhodobom používaní sa ohne. Ale to sa dá od takejto linky na oči čakať.

Personally I prefer liquid eyeliners with a brush because only with them I can paint my eyeliner the way I actually want to. It´s like a painting with a brush on a paper. But I wanted to try something new so I ordered this black eyeliner pen. It´s called Bambi Black and it´s made by Dermacol. It doesn´t stick on your upper eyelid, it has a beautiful black pigmentation during the whole day and you don´t have to be afraid of fading colour. Those all things are great but I just can´t use pens like this one. I can´t draw a proper straight line from the one side of the eyelid to another. It´s a bit thick too.

Moje hodnotenie: 3/5.

Dermacol Bambi Black recenzia

Dermacol Bambi Black recenzia


Bohemia Cosmetics šampón recenzia

Bohemia Cosmetics šampón recenzia

Tretím produktom je tento svetloružový ružový šampón Rosarium od Bohemia Cosmetics. O značke ste mohli počuť už v recenzii na sprchový gél pre oceľových mužov. V tomto prípade som však vyberala malý darček pre maminu. Bol súčasťou kozmetického balíčka, ktorý dostala ku Dňu matiek. S kozmetikou sa však delíme, nech už ju dostane ktorákoľvek z nás na akýkoľvek sviatok či príležitosť. Mala som teda možnosť tento šampón vyskúšať a je naozaj super. Z vlasov vymyje všetku špinu a mastnotu aj vo veľmi malom množstve, pretože sa ľahko rozotiera do vlasov a dobre pení. Na vlasoch cítite príjemnú ružovú vôňu aj na ďalší deň.

The third product is a light pink rose shampoo Rosarium by Bohemia Cosmetics. I mentioned this brand already in the article about a shower gel for the steel men. In this case I bought something from this brand also for my mom. It was another one product  from the package I gave her on a Mother´s day. We don´t divide cosmetics into mine and hers. We use everything together so I had an opportunity to try this shampoo as well. It cleans your hair perfectly and you can see nice rose scent in your hair even on the next day.

Moje hodnotenie: 5/5.

Bohemia Cosmetics šampón recenzia

Bohemia Cosmetics šampón recenzia


Adidas Relax Flower bouquet

Sprchový gél Flower bouquet od značky Adidas bol ďalším z darčekov, ktoré dostala mamina v balíčku. Mal ružovú farbu a mal za úlohu hydratovať a zjemňovať pokožku. Moja pokožka je jemná a hebká hlavne po natretí telového krému či masla. Tento efekt nepripisujem žiadnemu sprchovému gélu, pokiaľ nemá nejaké peelingové čiastočky a pod. Mal príjemnú kvetinovú vôňu.

Shower gel Flower bouquet by Adidas was also given her in the same package as the shampoo was. It had a pink colour and a nice floral scent. I should have moisturized and soothed your skin but I´m not really sure if an ordinary shower gel is actually able to do that. I have moisturized and sooth skin by using body lotions etc. Not because I use a "special" shower gel.

Moje hodnotenie: 3/5.

Adidas Relax Flower bouquet

A posledným produktom je sada týchto troch čiernych gumičiek. Niet nad nové gumičky, pretože táto vec sa rada stráca v kabelkách, v kúpeľni a vlastne v celom byte. V mojom prípade je zásoby potrebné doplňovať postupne, pretože už sa mi stalo, že som ostala bez akejkoľvek gumičky. V lete si tiež nemôžem predstaviť deň, kedy by som nemala vlasy zopnuté minimálne doma. Taktiež som začala nosiť copy, na ktoré ich taktiež potrebujem. Gumičky sú aj po dlhodobom používaní stále pevné a dokážu vlasy udržať na mieste po celý deň.

And the last product is a set of three black hair ties. I use them mostly in the summer when I´m at home or when I go out. I can´t stand have my hair untied during the heatwaves. My neck and shoulders are so sticky and sweaty then.

Moje hodnotenie: 5/5.

20 comments:

  1. I don't think I've ever heard of any of those products, thanks for giving us mini reviews on them <3

    www.thewanderingkitsune.com

    ReplyDelete
  2. mas krasny fotky s tema susenejma kvitkama :) ja mam parfums.cz rada, ale maji vydejnu v praze na uplne blbym miste, tak se tam nedostanu tak casto .:(

    ReplyDelete
  3. I've never seen these products before. Thanks for sharing girlie!

    XO, Jessi
    http://www.mywhitet.com

    ReplyDelete
  4. Markéta Potjahajlová11 July 2016 at 22:33

    Taky hledám fixové černé linky, se kterými by se dobře líčilo. Zatím jsem ale nenašla favorita. Zaujala mě řasenka, ale mám raději víc ohnutý kartáček. Řasenky od Miss Sporty, které používám mě začínají nudit. Taky mi přijde že se o dost zhoršily.

    ReplyDelete
  5. The World of makeup11 July 2016 at 23:49

    Já jsem měla fixové linky od Dermacolu a byly fajn. Ale ted jsem si zvykla bud na tekuté a nebo gelové linky a je to nejlepší :-)

    ReplyDelete
  6. Very stylish, and soft skin you have.
    http://www.ootdchannel.com/
    http://www.ootdchannel.com/what-to-wear-to-a-concert/

    ReplyDelete
  7. Interesting! Thanks for sharing dear!
    xo
    Cinzia
    new post "crochet barefoot sandals DIY"
    www.callmeblondiebycinziasatta.com"

    ReplyDelete
  8. Gélové som ešte neskúšala, ale snáď sa k nim raz dostanem :)

    ReplyDelete
  9. Čo sa týka liniek v pere, počula som, že značka Missha ich má celkom fajn. Každopádne som ich neskúšala, tak neviem posúdiť.

    Riasenky od Miss Sporty som začala používať ako prvé. Je pravdou, že vtedy mi prišli oveľa kvalitnejšie, ako teraz.

    ReplyDelete
  10. Ja mám akurát novú špirálu, ale ešte som ju neotvorila, haha :D Gumičky sú skvelá vec, bez jednej by som nevyšla ani z izby (vždy na ruke!) inak zaujímavé produkty ostatné.. Adidas má pekné vône sprcháčov!

    ReplyDelete
  11. Kaleigh Bulone14 July 2016 at 22:39

    I actually love the felt tip eyeliner pens but it was interesting to hear your side on why the brush is better!

    ReplyDelete
  12. i really like the mascara!! is seems to be really great, here we have a really similar one

    Loves from Sun & http://likesocharming.com/

    ReplyDelete
  13. Sabra of Great Green Heron15 July 2016 at 18:36

    The shower gel reminds me of bubble bath. I miss taking bubble baths, but I have to wash my hair everyday!

    www.greatgreenheron.com

    ReplyDelete
  14. I've never head of the Bohemian cosmetics before. Thanks for sharing.

    http://www.laviemoderneblog.com

    ReplyDelete
  15. It´s a czech brand. That´s why "Bohemia" :)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)