* life lately *

Všetkým prajem krásny deň. Nie je tomu tak dávno, kedy sa tu na blogu objavil článok s názvom * life lately *, no poslednú dobu sa toho stalo celkom dosť a ja by som sa o tieto veci s vami rada podelila. Minulý týždeň v piatok som si zobrala z roboty voľno a dohodla som sa s M*, že zájdeme do Raňajkáreň rozprávka. Chceli sme skúsiť niečo nové a rozhodli sme sa tam ísť ráno, okolo pol 9, rovno na raňajky. Ja som si dala latté a zapekané hrianky, ktoré boli, ako môžete vidieť na fotografii nižšie, neskutočne lahodné ♥

Hello sweeties ♥ It hasn´t been very long since I published an article with a headline * life lately *, but recently a lot has been happening and I would like to share some new information also with you. On Friday last week I took a free day from work and I met with M*. We went to a little restaurant and café called Raňajkáreň rozprávka. It was something about half past 8 because we wanted to have a breakfast there. I ordered café latte and delicious toastes ♥


Hrnčiarsku ulicu, resp. Uličku remesiel, ako to voláme familiárne my, jednoducho v Košiciach milujem. Je to tam naozaj krásne a ako môžete vidieť, Raňajkáreň vyzerá pekne aj zvonku.

Po raňajkách sme sa s M* vybrali ešte na rýchlu obhliadku obchodného centra, kde som si kúpila oranžovo-červenú priliehavú sukňu z akoby semišu, a to za necelých 5€. Som s ňou veľmi spokojná, je naozaj krásna a pohodlná.

I just love our street called Ulička remesiel. It´s so lovely to be there. Lovely street, nice historical buildings, pretty decoration. What else to wish for?

After breakfast we went to shopping center and I bought one suede short skirt in an orange-red colour. Its price was only 5€ so I couldn´t resist.




Moja mamina sa proste nezaprie. Vytvárať takéto kreácie, to je proste jej. Až mi bolo ľúto túto večeru zjesť, haha.

Začiatkom nového týždňa som si povedala, že vo svojom živote urobím radikálnu zmenu. Presne som si určila veci, ktoré chcem dosiahnuť, akým smerom sa chcem v živote uberať. Rozhodla som sa viac venovať veciam, ktoré ma bavia a tráviť čas s najbližšími. Rozhodla som sa tiež skoncovať s niektorými zlozvykmi, čo sa mi zatiaľ úspešne darí. Je toho oveľa viac, ale príliš osobné informácie zasa rozoberať nebudem :)

This is just my mom, haha. She likes to make an interesting food and this is how it looked like. I didn´t even wanted to eat it, haha. So pretty it was.

In the beginning of this week I decided to make a few huge decisions. I set out things I wanted to achieve, what direction I want to go in my life. I decided to spend more time with doing things I love and adore and spend much more time with my relatives and friends. I also decided to stop with some bad habits I had been doing for such a long time. I have stopped doing them so wish me luck and cross fingers for my patience :)


Okrem iného, chutnali ste tento nový Radler od značky Zlatý bažant? Je v príchuti čierna ríbezľa a levanduľa. Jednoducho úžasné a osviežujúce ♥ A jeden krásny pohľad na nebo z môjho okna :)

Except everything else I also tried another flavour od Zlatý bažant Radler´s beer. This new flavour is a blackcurrant and lavender. Fresh and tasty ♥ And one beautiful view from my window :)



Vo štvrtok sa mamina s priateľom stavili aj na pošte, na ktorej ma čakali dva balíčky. Jeden zo stránky Japanfunbox.com, kde si môžete objednať japonské sladkosti priamo na ochutnávku domov a druhý z e-shopu Návrat k prírode, v ktorom sa ukrýval ružový krém proti starnutiu pleti. Ten som podarovala mamine, ktorá daný produkt aj otestuje. Recenziu na sladkosti očakávajte v priebehu budúceho týždňa.

On Thursday my mom went to post office with her BF because I had there two packages. One contained japanese candies and sweets and was from a website Japanfunbox.com and another one contained rose skin cream with an anti-aging effect. This one was from Návrat k prírode and I order it for my mom.


Od pondelka som chodila do roboty na poobednú smenu, čiže som tam bola od nejakej pol 10 do pol 4. Chvalabohu, že bývam neďaleko na kopci a že dochádzam domov skoro, pretože si ešte môžem ako-tak užiť deň.

V piatok sme mali voľno, keďže už vo štvrtok sme pociťovali deficit objednávok. Poobede som šla s Kery na obed, kde sme si dali slepačí vývar a zeleninový šalát s kuracím mäsom a pizza chlebíkmi. Následne sme sa vybrali ešte kúpiť darčeky pre D*, dali si zmrzku a šli ku mne. Okolo 4-tej sme vyrazili z Košíc do Valalikov, kde D* býva.

Pohostila nás lineckými koláčikmi, zmrzlinou a domácimi malinami, obloženými chlebíkmi a šalátom, ktorý pozostával z paradajok, mozzarelly a domácej žltej papriky. Alebo inak, cheat day, haha.

Since this Monday I was working since half past 9 am until half past 3 pm. Thanks God I live "on a hill" near my work so my way back home doesn´t take much time. On Friday we had a free day from work because we didn´t have many orders to record to our system. I met with *K and we had a lunch together. After that we went shopping because we were looking for some presents for our friend, D*. When we bought the gifts we had an ice cream and went back to me. It was something about 4 pm when K* was driving to a village called Valaliky, where D* lives.

She feasted us with cakes, ice-cream with home raspberries, sandwiches and salad, which composed mozzarella, tomatoes and home yellow pepper. It was a complete cheat day, haha.






Sobota sa začala výborne. Vstala som skoro ráno, na raňajky som zjedla ovocné domáce pyré s pár piškotami a urobila si kávu. S mamčiným priateľom sme pozerali chvíľu TV a potom sme sa vybrali všetci traja na nákup potravín. Zastavili sme sa však aj v obchodnom centre, keďže včera som v Panta Rhei ešte uvidela Mein Kampf od Adolfa Hitlera. Ja ako historička, zaujímajúc sa predovšetkým o druhú svetovú vojnu v akomkoľvek uhle a zaujímajúc sa tiež o osoby svetových diktátorov, nemohla som odolať.

Aby som však nezabudla, kúpila som si aj novú kabelku, ktorá bola v polovičnej cene, keďže sme natrafili na výpredaje. Veľmi sa mi páči, je priestranná, podľa mňa sa hodí na každé ročné obdobie a taktiež má krásnu neutrálnu farbu, čiže ju môžete nosiť naozaj ku všeličomu.

Taktiež som prispela pánovi, ktorý hral na ústnej harmonike pred istým obchodom. Bol na vozíčku, nemal nohu a mal pri sebe dokonca aj psíka. Áno viem, každý má na to iný názor, no nie každý si za to môže aj svojou vlastnou vinou. Vo mne sa proste vtedy niečo zlomilo a konala som tak, ako som konala. Snáď mu je aspoň o niečo lepšie.

On Saturday I got up soon in the morning and I ate home-made fruit puree with biscuits and I made a coffee. We were watching TV together with my mom´s BF and after that we went shopping the groceries. We made a stop also in a book shop because I wanted to buy Mein Kampf by Adolf Hitler. I´m a "historician" so I had to buy it. I´m mostly interested in WW2 and also in dictators´ personalities, so.

I also bought a new bag in a dark brown-grey colour. It´s really spaceous and it has a neutral colour so you can wear it with literally everything.

When we were leaving the groceries, I saw an old man playing mouth-organ. He was sitting on a chairwheel, with one leg missing. There was a dog near him as well. I gave him something, because not everyone is responsible for this situation of his. Every single person has his own opinion on things like that and I have mine as well. That´s why I did what I did.





Cestou do potravín sme sa zastavili aj v DM-ku, kde som si zakúpila sójové vanilkové mlieko, celozrnné cestoviny - mašličky a čokoládové musli do mlieka :) Cestoviny som využila aj na prípravu obeda, ktorý som už konzumovala u tety, ku ktorej som prišla prespať.

A toto čudo dole je jej úžasný psík - levíča s neskutočne úžasnými packami - Fúzik ♥

When we were leaving the shopping center, we also stopped in a DM drogerie markt, where I bought soymilk with a vanilla flavour, wholemeal pasta - bows and chocolate musli :) Pasta I used also in my today´s lunch which I was having at aunt´s because I came there for an oversleeping.

And this amazing doggie - a little lion with the softest paws ever - is hers. Its name is Fúzik which means "little mustache" in Slovak ♥



6 comments:

  1. Markéta Potjahajlová9 July 2016 at 22:42

    Ulička v Košicích je vážně skvělá, tam by se mi ale fotilo! :) Kabelka se ti povedla. Mám ráda jemné odstíny, které se dobře kombinují. Dobrá volba! :)

    ReplyDelete
  2. Klasicky vážně pěkné fotky. Ta Hrnčířská ulic je vážně krásná :)

    ReplyDelete
  3. jeste, ze tu mas fotku, jsem premyslela, co jsou hrianky :) kabelka se mi moc libi a roztomilej pejsek. o tech japonskych sladkostech jsem uz parkrat slysela, docela me to laka. a doufam, ze levandulovej radler dojde casem i k nam, mnam!

    ReplyDelete
  4. Japonské sladkosti sú pre mňa jednoznačne tie najlepšie ♥
    Dúfam, že teda dôjde! Je úžasný ♥

    ReplyDelete
  5. Máme pár takýchto naozaj pekných uličiek, na ktoré som naozaj pyšná. Je vidieť, že aj ľudia tam radi chodia a že sa udržiavajú pomerne čisté ♥

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)