Cellublue recenzia

Cellublue recenzia

Krásny deň! Dnes som si užila voľný deň strávený doma. Zobrala som si v robote voľno, aby som si ho mohla užiť aj s maminou, ktorá má dovolenku tiež. Počas dňa sme si pozreli film a opäť som sa pustila do kreslenia. Môj počin ste mohli vidieť na Instagrame, spolu s jahodovo-vanilkovým pudingom. Aby som však urobila aj niečo osožné pre blog, rozhodla som sa napísať recenziu na produkt, ktorý mám doma už nejaký ten mesiac.

Tým produktom je Cellublue - masážna vákuová banka. Pomocník pre masáž miest postihnutých celulitídou. Pravidelným používaním tohto modrého zázraku odstránite, resp. odbúrate, nahromadený podkožný tuk a efektívne prekrvíte svoju pokožku. Odporučila by som ho hlavne ženám, ktoré počas dňa nemajú veľa pohybu, čo môže napokon zapríčiniť aj tvorenie celulitídy. Je vyrobený z pevného medicínskeho silikónu a neobsahuje žiadne iné pridané látky, čiže nespôsobuje ani žiadne alergie.


Cellublue recenzia

S celulitídou sa každá žena vo svojom živote stretne minimálne raz. Niekedy je viditeľnejšia, niekedy ju takmer nezbadáte. Je spôsobená naberaním tukových buniek pod kožou. V dôsledku toho vznikne nerovnomerný povrch. Nemusí sa jednať iba o genetickú predispozíciu. V dnešnom svete si za ňu môžeme mnohokrát aj samy, a to nevhodným stravovaním sa, nedostatkom pohybu či nedodržiavaním pitného režimu. Ak trpíte postihnutými miestami aj vy, nezúfajte. Najefektívnejším zbavením sa tejto nepríjemnosti je určite zmena životného štýlu a cvičenie. Pokiaľ ale nemáte na cvičenie čas alebo chuť, dá sa to aj inak. Práve s pomocou tejto banky.

Ako sa Cellublue používa? Pred samotnou masážou je potrebné pokožku natrieť olejom, aby mohla banka po pokožke jednoduchšie kĺzať. Inak to môže byť bolestivé. Banku uchopte do dlane a stlačte ju v strednej časti. Potom ju priložte k pokožke, ku ktorej by sa mala prilepiť. Ak by sa vám zdal tlak príliš veľký, uvoľnite trochu vzduchu opätovným stlačením banky. Masírujte postihnuté miesto po dobu minimálne troch minút, a to zdola hore. Nikdy s bankou nerobte pohyb sem a tam. Pre zmenu môžete vyskúšať pohyb zdola nahor. Takýto pohyb vykonávajte po dobu jednej minúty. Na záver masáž zakončite krúživým pohybom, opäť zdola hore, po dobu jednej minúty.

Cellublue recenzia

Cellublue môžete používať na bruško, pás, boky a stehná. Ja osobne ho využívam prevažne na prednú a zadnú časť stehien a zadok. Z času na čas si s ním pomasírujem aj iné časti tela, akými sú napríklad lýtka či ruky. Moje telo netrpí až takým postihnutím celulitídou. Je to pravdepodobne tým, že sa stravujem zdravšie a pravidelne cvičím. Cellublue som však používala približne mesiac, prevažne po sprchovaní. Bol to pre mňa večerný rituál krásy a taktiež som si uvoľnila jednotlivé časti tela po cvičení.

Po samotnej masáži budete cítiť prekrvenie - pokožka bude mierne prehriata, uvoľnená, jemná a hladká. Samozrejme, prvý týždeň tento efekt po masáži dlho nevydrží, preto je nutné masáž praktizovať každý deň, po dobu minimálne troch týždňov. Samotnému produktu nemám čo vytknúť. Čo sa týka mojej pokožky, účel splnil - keď si stlačím kedysi postihnuté miesto celulitídou, pokožka je rovnako hladká, ako pred stlačením. Určite šikovná vec, ktorú by mohla mať po ruke každá žena. Nezabúdajte však, že bez práce, nie sú koláče a ide predovšetkým o zmenu životného štýlu :)

3 comments:

  1. Veronique Beauty20 July 2016 at 22:16

    Také si myslím, že to nebude jen o modrém pomocníkovi, ale je třeba i trochu přidat vlastní snahy, ale určitě to do sebe něco má. Nedávno jsem se na něj dívala v obchodě a přemýšlela, jestli do něj jít. Tvoje recenze je moc pěkná, asi se rozhodnu, že jej také vyzkouším :)
    www.veroniquebeauty.cz

    ReplyDelete
  2. I adore this product! So clever and useful.

    XO, Jessi
    http://www.mywhitet.com

    ReplyDelete
  3. This product looks so cute!! Would love to try it one day =D

    xoxo
    Sharon
    www.snowman1314.com

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)