Adidas Skin Detox & The Body Shop Body Butter

Krásny slnečný deň prajem. Ako už možno väčšina z vás vie, cvičeniu sa venujem už niekoľko rokov. I napriek tomu, že cvičím viac-menej doma a s vlastnou váhou, takéto cvičenie milujem. Je pre mňa relaxom a oddychom po každom namáhavom dni, dokáže mi zlepšiť náladu, pokiaľ sa cítim smutná atď. Cvičenie ma nabíja energiou, šťastím a koniec koncov aj dobrým pocitom, že som opäť niečo dobré urobila pre svoje telo.

Po výbornom cvičení je však dôležité si aj poriadne oddýchnuť a zrelaxovať celé telo. Každý ma na to svoje vlastné spôsoby, no pre mňa je určite najlepším z nich osviežujúca sprcha. Pred niekoľkými týždňami som si objednala z e-shopu Parfémy-Elnino dva produkty, ktoré mi k príjemnému pocitu po cvičení dopomohli. Jedná sa o sprchový gél Adidas Skin Detox a telové maslo od značky The Body Shop :)

Hello everyone :) As the most of you may now, I´ve been working out for a few years now. Even if I work out at home and I use just my own weight, I just love it. It´s some kind of relaxation for me, it gives me evergy and a good feeling that I made something for my body again. After a good workout it´s also important to relax. Everyone has his or hers own ways how to do it, but for me, the best thing to do after the workout, is surely to take a great shower. A few weeks ago I purchased two items on Parfémy-Elnino to make my shower better. First item is shower gel made by Adidas, Skin Detox, and the second items is a body butter made by The Body Shop :)


Adidas Skin Detox

Sprchový gél Adidas Skin Detox má peknú svetlofialovú farbu a sviežu, akoby čučoriedkovú, vôňu. Z kolekcie týchto sprchových gélov som už mala Flower Bouquet, ktorý mal sladkú kvetinovú vôňu a bol taktiež super. Tento má krémové zloženie, ktoré sa ľahko rozotiera po pokožke a vytvára jemné bublinky. Aby toho však nebolo málo, obsahuje aj jemné peelingové čiastočky, ktoré ma milo prekvapili. Vďaka nim bola moja pokožka hebká a jemná každý deň a každý deň bola zbavená rôznych toxínov a iných nežiadúcich látok. Vôňa po sprchovaní vydrží na pokožke ešte 3-4 hodiny.

Moje hodnotenie: 5/5.

Shower gel Skin Detox by Adidas has a nice light purple colour and a blueberry scent. From this collection I also had Flower Bouquet one, which had a nice, sweet, flower scent and was amazing as well. This one has a creamy composition and you can spread it on your skin easily. It also makes fine bubbles and contains tiny peeling granules which is absolutely amazing. I was really startled when I found out about it. My skin was fine and gentle every single day and it also got rid of toxins and other substances.

Adidas Skin Detox

The Body Shop Body Butter

Po osviežujúcej sprche nasleduje samozrejme dôkladná starostlivosť o pokožku tela. Na tento účel som použila telové maslo od The Body Shop. Značka je vo svete pomerne známa, no na Slovensku som sa s ňou ešte osobne nestretla. Rozhodla som sa pre tento ružový, s grepovou vôňou. Maslo má ľahkú a vodnatú textúru, jednoducho sa rozotiera po pokožke a vpíja sa do nej po niekoľkých sekundách. Má naozaj jedinečnú parfumáciu a vôňa zostane na tele ešte zhruba štyri hodiny po natretí.

Maslo je samo o sebe úžasné, no predsa len tu je jedna vec, s ktorou až taká spokojná nie som. Keď som si maslo natrela na trošku podráždenú pokožku, pokožka ma začala svrbieť a štípať. Nebolo to až také hrozné, no predsa to nebolo ani nič príjemné. Každopádne som s týmto produktom pomerne spokojná a nadšená, že som mala možnosť niečo od tejto značky vyškúšať :)

Moje hodnotenie: 4/5.

After the refreshing shower it´s also important to take care about your body. For this purpose I used body butter by The Body Shop. This brand is mostly known abroad, I haven´t seen this brand here, in Slovakia, before. I decided for this pink one, with a grapefruit scent and a light and watery consistency. Spreading on your skin is easy and you can smell the scent on your body even after four hours.

I really like this body butter, but here´s one thing which I´m not satisfied about at all. When I spreaded it on my kinda irritated skin, it was burning and itching a bit. It wasn´t anything that horrible, but nothing good either. Even in spite of this experience, I really like this products and I´m really happy I had an opportunity to try something made by TBS :)

10 comments:

  1. Značku The Body Shop bych moc ráda vyzkoušela :)

    EVERYTHIN KATE

    ReplyDelete
  2. The Body Shop som neskúšala ani o nej nepočula :DD Ale Adidas majú fajn veci.. ja používam deodorant (alebo som používala no, teraz mám už iný) a nebol zlý :)

    ReplyDelete
  3. To maslo vyzerá super, rada vyskúšam.

    www.danielainthelibrary.com

    ReplyDelete
  4. Markéta Potjahajlová13 July 2016 at 20:47

    Značku The Body Shop jsem aztím nezkoušela, ale je o ní hodně pozitivní recenze. Takže pokud na ní narazím, určitě jí dám šanci. :)

    ReplyDelete
  5. I love reading your posts! I usually love The Body Shop products, its sad you had such a bad experience, it never happen to me :)

    http://free-colors.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  6. The world of makeup15 July 2016 at 18:08

    Já miluji švestkové máslo od The body shop z vánoční limitky :-) tyhle másla jsou sice dražší, ale skvělá :-)

    ReplyDelete
  7. Ja slivky veľmi nemusím, ale v kozmetike môžu byť super ! :)

    ReplyDelete
  8. Ja už používam len prírodné a hlavne tie guľôčky pod ruky. Na leto sú pre mňa ideálne ♥

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)