{Ziaja} Salvia toothpaste & mouthwash

Pekný deň prajem. I napriek tomu, že celý deň je pomerne zamračené, vonku prší a je dusno, som nesmierne šťastná, pretože som úspešne odmaturovala. Konečne mám celý ten povyk okolo maturít za sebou a môžem si užívať dni bez zhonu a stresu. Dnešný článok venujem dvom produktom od značky Ziaja. Jedným z nich je zubná pasta bez fluóru so šalviou a druhým produktom je ústna voda proti zubnému kazu. Ako teda tieto produkty u mňa obstáli? :)

Hello everyone. Even in spite of the fact that today has been kinda gloomy weather, I´m really happy, because I passed every single one from my school leaving exams! I can finally enjoy days without a stress. Today, I am gonna tell you my opinion on a salvia toothpaste and a mouthwash, both by Ziaja :)

Ziaja zubná pasta

V poslednom čase som sa začala oveľa viac starať o ústnu dutinu. Niežeby som tak doteraz nerobila, no nekládla som na to možno až taký dôraz. Rozhodla som sa objednať si novinku, ktorou je zubná pasta s extraktom zo šalvie, ktorá neobsahuje fluór. Má svetlozelenú farbu, jemnú mentolovú vôňu a jemne bylinkovú príchuť. Je to pasta s tou najjemnejšou konzistenciou, akú som kedy mala. Dokonale vyčistí vaše zuby, jemne prevonia ústnu dutinu a skoro vôbec neštípe. Osobne mi veľmi nevyhovuje, ak má zubná pasta príliš mentolovú príchuť.

Moje hodnotenie: 5/5.

I´ve started to take care about my mouth much more than in the past. I decided to try two new products from a new Ziaja´s collection. The first one is this salvia toothpaste which has a light green colour, fine menthol scent and lightly herbal taste. It doesn´t contain fluoride and it has such a fine consistency. It cleans your teeth really nice and leaves your mouth with a light menthol scent.

Ziaja zubná pasta


Ziaja ústna voda

Druhým produktom je ústna voda proti zubnému kazu. Musím sa priznať, že toto je moja prvá ústna voda v živote. Doteraz ma jej používanie nelákalo a zdalo sa mi to pomerne zbytočné, pokiaľ si človek dôkladne vyčistí svoj chrup. Avšak ako náhle som túto vodu začala používať, stala som sa na nej mierne závislá.

Používam ju dvakrát denne - ráno a večer. V tomto prípade je tu už mentol značne cítiť - v rámci vône aj chuti. Kloktať by ste ju mali približne 30 sekúnd. Po tejto procedúre ostanú vaše zuby dokonale chránené proti zubnému kazu a mám pocit,  že aj moja zubná sklovina je na tom o niečo lepšie. Akurát mi prekáža, že mám potom v ústach naozaj silnú mentolovú príchuť a miestami to nepríjemne štípe.

Moje hodnotenie: 4/5.

The second product is this mouthwash against dental caries. I have to say that this one is my first mouthwash ever. I didn´t think it´s something really important if you clean your teeth thoroughly and since I have started to use it, I´m slightly addicted to it, haha. I use it two times per day - in the morning and in the evening. You should gargle it about 30 seconds. After using this, your teeth are perfectly protected against dental caries and I think that even my tooth enamel has gotten better. One thing I can´t actually stand about it, is its strong menthol scent and taste.

Ziaja ústna voda

Nenašli ste nejaký produkt priamo na e-shope Ziaja? Skúste hľadať na e-shope Dobrá kozmetika, kde okrem produktov od značky Ziaja nájdete aj plno ďalších :)

Ak by ste si chceli produkty zakúpiť priamo na predajniach, tu je ich zoznam:
Shopping park Aupark Košice
Obchodné centrum FORUM Poprad
Nákupné centrum CITY ARENA Trnava
a novootvorená predajňa v OD PRIOR Trenčín

14 comments:

  1. Beautiful post my dear! Amazing blog! I will be very glad if you will come to me! Please write comments to new posts that you like! https://blondelafemme.blogspot.ru/2016/05/summer-love.html

    ReplyDelete
  2. Gratuluji k maturitě! :) Od značky Ziaja už bych taky konečně chtěla něco vyzkoušet, zrovna včera jsem šla kolem jejich krámku, ale odolala jsem :)

    ReplyDelete
  3. Great product review girlie!

    XO, Jessi
    http://www.mywhiteT.com

    ReplyDelete
  4. Ziaja is amazing, I'd like to try those!
    The Fancy Cats

    ReplyDelete
  5. Prečo sa to tak rýchlo skončilo? Stredná s takými ľuďmi by mala byť aspoň do nekonečna! Pasta vyzerá lákavo haha, ja mám len také bežné že Signal a tak :DDDDD

    ReplyDelete
  6. Thanks dear :)

    I really want to try some of Ziaja products because have an amazing quality! Great review :D


    NEW DIY POST | Wire Script Sculpture.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete
  7. I've never heard from this brand before. I have to check out that toothpaste ☺
    Nati xx
    www.simplyartdicted.com

    ReplyDelete
  8. Odkedy má e-shop Parfums.sk ako darček vzorku zubnej pasty Mediblanc, alebo niečo podobné, odvtedy som zubnú pastu nemusela kupovať :D

    ReplyDelete
  9. Ďakujem veľmi pekne ♥ Si zlatíčko :))

    ReplyDelete
  10. Ja som verná hlavne prírodným zubným pastám, no silná chuť mentolu je niečo čo ráno potrebujem na to, aby som sa cítila ako človek :D Určite sa po tejto ústnej vode poobzerám! :3

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)