{Nobilis Tilia} Gumovacia rozjasňujúca maska

Nobilis Tilia Gumovacia rozjasňujúca maska

Pekný deň prajem. Počuli ste už o gumovacej maske? Predpokladám, že áno. Gumovacie masky totiž využívajú techniku, ktorá sa nazýva gomáž. Je to kozmetická metóda, ktorá z pleti odstraňuje odumreté bunky, ktoré zabraňujú v tom, aby bola pleť pekná, jasná a žiarivá. Gomáž je jemnejšia ako peeling, preto je vhodná aj pre citlivú a suchú pleť. Pokiaľ by som si mala vybrať, určite si vyberiem masku, pretože peeling mojej pleti veľmi nevyhovuje. Aj preto som sa rozhodla siahnuť po tejto, ktorú mám z e-shopu Návrat k prírode. Čo sa týka použitia, je to jednoduché : malé množstvo masky nanášame na pleť krúživými pohybmi. Po niekoľkých sekundách sa nám na pleti vytvoria malé žmolky, ktoré následne odgumujú odumreté bunky pleti. Znie to zaujímavo, čo poviete? :)

Hello everyone. Have you ever heard about something like a gumming mask? I bet you have. Gumming masks remove dead cells from your skin and thanks to this effect is your skin brighter and shinier. This kind of mask is more gently than any peeling and that´s why it´s also good for a sensitive and dry skin. Personally, I love masks more than peelings. Peelings aren´t that good for my skin. That´s also one reason, why I purchased this mask from Návrat k prírode. Application of gumming mask is also easy. You put it on your skin by swirling, moving your fingers into circles, and after a few seconds you will feel tiny balls. Thanks to them you will erase dead cells from your skin. Doesn´t it sound interesting? :)

Nobilis Tilia Gumovacia rozjasňujúca maska

Rozjasňujúca gumovacia maska je svetlohnedej farby, jemnej mazľavej konzistencie. Jej vôňa je taká tá typická bylinková, lekárenská, no i napriek tomu sa mi páči a neprekáža mi. Zo začiatku som mala s maskou menšie problémy, pretože som si nebola istá, ako ju správne používať. Naniesla som si ju na pleť a chvíľu počkala, čo bola chyba. Chcela som ju totiž gumovať dole až potom. No neskôr som mala problém ju vôbec dať z tváre dole. S tým mi nepomohla ani voda, pretože v spojení s ňou sa mi na tvári vytvorila mierne bahenná konzistencia.

Gumming brightening mask has a light brown colour, and it´s kinda sticky. Its scent is a typical herbal one, which you can also smell in every single pharmacy. In the beginning, I had a little struggles, because I wasn´t really sure, how to apply it. I spreaded it on my face and waited a while. After that I wanted to start gumming it away, but I almost coudln´t wash it from my face, haha. I added there also water, but its consistency changed to something what resembled me a mud.

Na druhý pokus to už bolo oveľa lepšie. Masku som naniesla na pleť krúživými pohybmi, ako je uvedené na obale a zvolila som menšie množstvo. Maska po niekoľkých sekundách začala schnúť a na pleti sa vytvárali malé žmolky, ktoré obsahovali odumreté bunky. Takýmto spôsobom som pokračovala dovtedy, dokiaľ som nemala pleť viac-menej čistú. Neskôr som pleť opláchla čistou vodou, no i napriek tomu mi na pleti, hlavne v oblasti brady, ostali maličké žmolky. Tie som musela akoby jemne odtrhnúť, no nebolo to nič bolestivé. Celkovo som s touto gumovacou maskou spokojná - po jej aplikácii je moja pleť jasnejšia, žiarivejšia, čistejšia. Je tiež jemná a pociťujem aj osviežujúci efekt.

Moje hodnotenie: 4/5.

On the second try it was much better. I spreaded the mask on my skin by using the circle motions and I used smaller amount of it. After a few seconds it started to dry little by little and I could feel tiny balls on my skin. I was using circle motions until it wasn´t all gone. After that I washed my face with clear water, but even after that, I could still feel small balls on my chin. I had to "tear" them gently, but it wasn´t painful at all, so don´t worry. I´m satisfied with this gumming mask. After using it, my skin is brighter, shinier, clearer. It´s also more smooth and I can feel also fresh effect.

Zloženie/Ingredients: Aqua, Stearic Acid, Ozokerite, Butyrospermum Parkii Butter, Talc, Glyceryl Stearate, Glycerin, Glycine Soja Oil, Aloe Barbadensis Extract, Triethanolamine, Camellia Sinensis Leaf Powder, Silica, Illite, zmes éterických olejov, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Ethylhexylglycerin, polyaminopropyl Biguadine, Limonene*, Linalool*, Geraniol*. * - z prírodných éterických olejov.

Nobilis Tilia Gumovacia rozjasňujúca maska

11 comments:

  1. Markéta Potjahajlová18 June 2016 at 14:27

    Zajímavá věcička, já ale na masky moc nejsem. Tato ale vypadá opravdu kvalitně a je i za slušné peníze. Nic předraženého. Budu nad ní uvažovat. :)

    ReplyDelete
  2. Beautiful post my dear! Amazing blog! http://blondelafemme.blogspot.ru/2016/06/babyonlinedress.html Welcome!!!

    ReplyDelete
  3. Markéta Potjahajlová18 June 2016 at 17:54

    Komentář se mi z nějakého důvodu nepublikoval, tak to zkusím znova. :) Já moc na pleťové masky nejsem, ale tato vypadá opravdu kvalitně. Dokonce nestojí majlant a je i dostupná. Což je velké plus. Promyslím to a případně budu další majitelkou tohoto produktu. :)

    ReplyDelete
  4. Toto je naozaj zaujímavá masky. Všeobecne masky velmi nepoužívam, skôr výnimočne, no táto musí mať fakt zaujimavu konzistenciu a rada by som si ju skusila :)
    Štýl ženy

    ReplyDelete
  5. Sounds like an interesting mask, thanks for sharing!

    http://www.thewanderingkitsune.com/

    ReplyDelete
  6. The World of makeup18 June 2016 at 23:23

    Miluji pleŤové masky, nemůžu bez nich žít. Takže tuhle zkusím asi také.. :_)

    ReplyDelete
  7. Slysela jsem o ni ale nezkousela. Kazdopadne vypadda zajimave asi se po ni podivam

    ReplyDelete
  8. I prefer sheet masks but this one looks very appealing!

    LUXESSED

    ReplyDelete
  9. Sounds like such a lovely product! I would love to try this out sometime!


    Rae | Love from Berlin

    ReplyDelete
  10. O gumovaciej maske som ešte nikdy nepočula.. ale verím že je výborná! :)

    ReplyDelete
  11. Z času na čas sú naozaj fajn vec ♥ Hlavne, keď si chce človek urobiť chvíľu pre seba a relaxovať ♥

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)