Mudrovce ~ 11.6.2016

Mudrovce

Všetkým prajem krásny deň. Dnes som sa po dvoch týždňoch opäť stretla s mojou zlatou a magnifique kolegynkou, Kristínkou. Boli sme v meste na limonáde a skvelo sme sa porozprávali o všetkom možnom. Naozaj pekné spríjemnenie dnešného dňa. Veľmi som si užila aj víkend, keďže som po niekoľkých mesiacoch zavítala s rodinkou k prababke na dedinu. Trebalo pomôcť s drevom, čo som využila ako prírodnú posilňovňu a vyplatilo sa. A aby som vlastne zhrnula celý svoj denný pobyt na dedine, hodím sem status, ktorý som v ten deň napísala.

Ten pocit, keď idete k prababke na dedinu. Čerstvý vzduch, pohoda, ticho, pokoj, nádherná príroda 😊😳🌸🍃 Kardio vo forme behu po celej rozľahlej lúke, prechádzky po lese, zber lesných jahôd. A keďže trebalo pohádzať drevené pne na jednu kopu, výpady a drepy jedna báseň. A aby toho nebolo málo, jeden peň si zoberiete aj domov, ako deväť kilovú činku 😄😁

Hello everyone. Today was just amazing - I met with my nice and magnifique IT colleague, Kristínka. We had gone to a bar where we had a lemonade made from yuzu and green tea, what was really yummy. I´m really thankful for this day, seriously. I had also a great weekend, because we went to my great-grandma to visit her and to help her with wood for a winter. I had a free gym, haha. Cardio on the whole meadow, walking through the forest, lunges and squats with wooden stump. And I took some photos as well. Enjoy ~


Mudrovce

Mudrovce

Mudrovce

Mudrovce

Vo vaničke napravo som sa ešte ako malá kúpala, haha. // In the bath tub on the right I was bathing when I was a little child, hehe.

Mudrovce

Mudrovce

Mudrovce

Mudrovce

Mudrovce

Mudrovce

Mudrovce

Fotografia sa mi až tak nepáči, no ten čmeliačik tam je rozkošný. // I don´t like this photo that much but can you see this adorable bumble-bee?

Mudrovce

Mudrovce

Ešte pekný neporiadok. // Still messy.

Mudrovce

Mudrovce

Mudrovce

Mudrovce

Mudrovce

Náš handmade "altánok". Ale takéto veci sú najlepšie ♥ // Handmade "arbor", but the best one ♥

Mudrovce

Mudrovce

Mudrovce

Mudrovce

Mudrovce

Mudrovce

Tieto fotografie sa mi veľmi páčia. Prídu mi také vintage. // I really like these photos. They look like vintage ones.

Mudrovce

Mudrovce

Mudrovce

Pracovný odev. // Work clothes.

Mudrovce

Všetko pekne na jednej kope. // After the tidying up.

Mudrovce

Krásna rozľahlá lúka a les za domom. // Huge meadow and forest behind the house.

Mudrovce

"Nasnežilo." // "It snowed."

Mudrovce

Mudrovce

Mudrovce

Mudrovce

Mudrovce

Mudrovce

Habi. // Habi the doggie.

Mudrovce

Mudrovce

Mudrovce

Mudrovce

Mudrovce

Kocúr, ktorého ešte maminu si pamätám. A vyzerala presne tak, ako on teraz ♥ // Tomcat which mother I still remember. She looked exactly like he now.

Mudrovce

Mudrovce

Mudrovce

Mudrovce

Kytička pre pradeda :) // Bouquet made for a great-grandpa´s grave :)

Mudrovce

Mudrovce

12 comments:

  1. Markéta Potjahajlová13 June 2016 at 20:30

    Mě příroda taky naplňuje energií. Naštěstí se nacházím sice v Praze, ale na okraji, kde je přírody víc než dost. A ty růže jsou opravdu skvostně. :)

    http://markpo.com/

    ReplyDelete
  2. Sounds like a perfect day! Gorgeous photos hun xx

    http://www.thatnewdress.com/

    ReplyDelete
  3. prirodni posilovna je nejlepsi. ale toho dreva jste meli teda pozehnane :-D ty ruzicky jsou krasny, uplne je tu citim. a fotka s cmelakem je bozi! co mas za fotak, ze je to tak pekne zaostreny? super :)

    ReplyDelete
  4. Krásne fotografie a v dobrom závidím tie lesné jahôdky, tu v našom okrese už vôbec nerastú. :) Isto si si takto v prírode super oddýchla, je to fakt iné než byť v meste, a prenášanie tých pňov bola asi dosť makačka. :D

    ReplyDelete
  5. So nice to get a workout in outside.

    XO, Jessi
    http://www.mywhitet.com

    ReplyDelete
  6. Ďakujem veľmi pekne ♥ A jahôdky sme museli tiež pekne dlho hľadať. No vyplatilo sa :)

    ReplyDelete
  7. Boli sme na to asi piati, takže v pohode. Horšie bude, keď to bude treba všetko rúbať :( :D
    Mám nový, maličký Nikon CoolPix S2900 :)

    ReplyDelete
  8. Tak to ti závidím ♥ Ja bývam v Košiciach, no na našom sídlisku je pomerne rozšírená zeleň, tak som rada :)

    ReplyDelete
  9. Nice your foto

    sepektrum.blogspot.co.id

    ReplyDelete
  10. Ako tam je nádherne ♥ Inak, podobného mačiaka som mala :D

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)