Missha Pure Source & Holika Holika Pig Nose 3-step Kit

Všetkým prajem krásny deň. Najmä nadšencom kórejskej kozmetiky. Pamätáte si, keď som nedávno na blogu zverejnila zoznam prianí s produktmi od značiek Missha a Holika Holika? Predstavte si, že sa mi podarilo niekoľko z nich už zakúpiť a dokonca už aj vyskúšať. Zakúpila som si konkrétne dve plátenné masky značky Lotus Flower a Pomegranate a trojdielnu sadu proti čiernym bodkám na nose Pig Nose Clear Black head 3-step kit.

Hello everyone. This article is mainly wrote for the people who are interested in korean cosmetics but also to everyone, who wants to read about something interesting and maybe buy and try something new. Do you remember guys, when I posted a wishlist with korean cosmetics? These three masks had been there and I already tried them! I bought two sheet masks by Missha - Lotus Flower and Pomegranate and one by Holika Holika Pig Nose Clear Black head 3-step kit.

Missha Pure Source Lotus Flower recenzia

Prvým produktom, ktorý som vyskúšala, bola plátenná maska určená na aplikáciu na celú tvár. Konkrétne táto Lotus Flower bola hydratačná a upokojujúca. S mojou pleťou urobila hotové zázraky. Hlavne v rámci maturitného stresu, kedy dostala moja pleť naozaj zabrať. Maska veľmi pekne vonia - i keď mi pripomínala vôňu bublifuku, vôňa sa mi páčila. Čo sa týka hydratácie, výkon na jednotku. Určite odporúčam a hlavne v prípade, ak máte chuť vyskúšať niečo nové.

Moje hodnotenie: 5/5.

First product, which I tried, was this Lotus Flower sheet mask. Sheet masks are masks which cover your whole face and I really enjoyed wearing them, haha. This mask had moisturizing and soothing effect. It was a real miracle for my skin because during my school leaving examinations I went through a lot of stress. Its scent reminded me a scent of a bubble blower, but it was a nice scent. Nothing chemical at all. Moisturizing was also great - my skin didn´t need any cream or anything after using this mask.

Missha Pure Source Pomegranate recenzia

Druhou maskou z kolekcie Pure Source bola táto, s názvom Pomegranate a so spevňujúcim účinkom. Mala sladkastú, sviežu vôňu a i napriek tomu, že jej primárnym účinkom nebola hydratácia, moja pleť bola dostatočne hydratovaná. Čo sa týka spevňujúceho účinku, z jedného použitia to posúdiť na 100% neviem. Je pravdou, že po použití som mala pocit, akoby bola pleť o niečo vypnutejšia, no pravidelným používaním sa účinok určite stupňuje a je ho cítiť oveľa viac.

Moje hodnotenie: 5/5.

Second mask was also from a Pure Source collection by Missha. It was called Pomegranate and had a firming effect. Its had kinda sweet and fresh scent and even in spite of the fact its main effect wasn´t moistiruzing, my skin was also moisturized, which was just amazing. It´s true that my skin was after using it a bit firmed, but I think that if you want to see a long lasting effect, you should use this mask for a long time.

Missha Pure Source Pomegranate ingredients

Missha Pure Source Pomegranate ingredients

* You can try also another masks which are available on PARFUMS.SK. I would like to also try for example these ones *

Missha Pure Source MaskMissha Pure Source MaskMissha Pure Source Mask


Holika Holika Pig Nose Clear Black head 3-step kit recenzia

Holika Holika Pig Nose Clear Black head 3-step kit recenzia

Holika Holika Pig Nose Clear Black head 3-step kit recenzia

No a posledným produktom, ktorý som mala možnosť vyskúšať, bola táto maska, ktorá mala za úlohu pomôcť mi v boji s čiernymi bodkami. Čo sa týka vzhľadu, má neskutočne rozkošný obal a páči sa mi aj farebná kombinácia. Prvým krokom je akési navlhčenie problémovej časti - t.j. nosa. Malá plátenná maska namočená v akomsi roztoku sa skrýva v sivom obale označenom jednotkou. Tú som mala na nose tuším okolo 20 minút. Potom som otvorila ružový obal s označením dva, v ktorom sa ukrývala vec rovnakého tvaru, avšak v tomto prípade to vyzeralo ako lepiaca páska. Na druhej strane mala totiž lepkavý povrch. Usúdila som, že je to preto, aby sa tam čierne bodky nalepili a dali sa ľahšie odstrániť.

Do druhého kroku som vkladala veľké nádeje, pretože je z trojice viac-menej najdôležitejší. Až taká úžasná ale táto maska nebola. Nemôžem povedať, že mala nulové účinky, to nie, no očakávala som od nej trošku viac. Po 15 minútach som pásku opatrne dala dole a na jej povrchu sa objavili malé biele guľôčky pochádzajúce práve zo zanesených pórov na nose. No určite tam neboli všetky. V modrom balíčku sa nachádzala ďalšia plátenná maska, opäť namočená v nejakom roztoku. Ten mal pravdepodobne za úlohu problémové miesto hydratovať, poprípade regenerovať.

Moje hodnotenie: 4/5.

And the last product I tried was this 3 step nose mask by Holika Holika. It should help you with a fight against black heads. I would like to also mention, that I just fell in love with its adorable design ♥ The first step was wetting a problematic part - your nose. It was a tiny sheet mask soaked in some solution. I had it on my nose during the 20 minutes. After that I opened a pink package where was another tiny mask, but in this case, it was sticky one. Something like a duct tape or something like this. It was probably for a better removal of black heads.

I was expecting a lot from the second step, but it wasn´t so amazing. I can´t say that it didn´t have any effects, but like I said, I was expecting kinda more. After 15 minutes I removed the tape mask and there were tiny balls which came from clogged pores on the nose. But I doubt there were all of them, haha. In the last package there was another tiny sheet mask, another one soaked in some solution. Its task was probably moisturizing and regenerating the problematic part.

Holika Holika Pig Nose Clear Black head 3-step kit recenzia

Holika Holika Pig Nose Clear Black head 3-step kit recenzia

* You can try also another products from this collection which are available on PARFUMS.SK *
Holika Holika Pig NoseHolika Holika Pig NoseHolika Holika Pig Nose

23 comments:

  1. Cool mask! Thanks for sharing Gabrielle!

    ♥☻♥☻♥

    Jeanne

    http://fashionmusingsdiary.com

    ReplyDelete
  2. Prvá sa mi páči najviac :) Každopádne, masky až tak nepoužívam :) Možno časom :P

    ReplyDelete
  3. great review
    I want to trying these product *__*)/
    btw I love your header blog, it's so cute

    www.miharujulie.com

    ReplyDelete
  4. Thanks for the honest review. The packaging sure looks great!

    LUXESSED

    ReplyDelete
  5. This looks fabulous! Thanks for sharing girlie.

    XO, Jessi
    http://www.mywhiteT.com

    ReplyDelete
  6. Holika holika is the best
    http://crazyandkawaiidesu.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Oh very cute masks! I really like that holika Holika mask
    xx

    www.sakuranko.com

    ReplyDelete
  8. They look so awesome! And the packaging is super adorable :D

    http://free-colors.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  9. Ooooo these look amazing! I love the packaging! Fabulous article lovely :) xx

    http://theemasphere.com/

    ReplyDelete
  10. wow, they look awesome! love the details with the petals x

    Take Care Doll! Kisses,
    BLOG | Taislany

    ReplyDelete
  11. Love korean masks, they're always made with such detail :)

    Stephanie | www.stephykeung.com

    ReplyDelete
  12. Thank you very much! And thank you very much once more ♥

    ReplyDelete
  13. Ja ich tiež používam sem-tam :) Hlavne keď som doma a mám čas a chuť relaxovať :)

    ReplyDelete
  14. Would love to try some of these bits, thanks for sharing! I'm always looking for new blogger friends and I love your blog, let me know if you would like to follow each other and stay in touch! x

    adelelydia.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Tieto vecičky musím rozhodne vyskúšať, vďaka za tip a recenziu! ♥

    ReplyDelete
  16. Love this face masks :D

    http://themidnightblonde.com/

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)