{Holika Holika} Naked Face Illuminating Powder

Holika Holika Naked Face Illuminating Powder review

Krásny deň prajem. V rámci úspešných maturít a zavŕšenia štvrtého ročníka na gymnáziu som sa rozhodla, že si niečo kúpim. Nejakú maličkosť na oslavu toho, že som to zvládla, malá odmena samej sebe za úsilie, ktoré som vložila do učenia sa. Urobila som teda menšiu objednávku na e-shope Notino.sk, kde hlavným produktom, po ktorom som už niekoľko týždňov pokukovala, bol tento rozjasňujúci púder od značky Holika Holika.

Hello everyone. Most of you may know that I graduated from a high school this month. As a celebration of it and a small treat for myself, I ordered some stuff through Notino.sk and the main product, I wanted to try was illuminating powder by Holika Holika.

Holika Holika Naked Face Illuminating Powder review

Holika Holika Naked Face Illuminating Powder review

Už dávnejšie som písala, žeby som veľmi chcela vyskúšať nejaký púder. Do oka mi ich padlo viac, no napokon som chcela vyskúšať aj niečo nové od Holika Holika. Voľba bola teda jasná. Ako môžete vidieť na fotografiách, je to naozaj veľký púder, s veľkým aplikátorom, resp. labutienkou, a taktiež aj zrkadlom. Jeho dizajn je skrátka prekrásny. Cítim sa s ním v kabelke ako princezná, haha.

Some of you may know that I had wanted to try some powder for a long time. I decided to try something new by this korean brand. I had been also looking for another ones, but this one just took my attention. As you can see, it´s a really huge powder with a cute applicator. I feel like a princess during applying it, haha.

Holika Holika Naked Face Illuminating Powder review

Po otvorení zacítite jemnú sladkastú vôňu, ktorá mne osobne pripomína vôňu ruží. Labutienka je jemná a hebká, púder si na tvár nanášam práve ňou. Samotný púder je svetlohnedej farby, ktorá je ako stvorená pre moju bledú pleť. Obsahuje aj malé, ale naozaj veľmi malé, ligotavé čiastočky. Aplikujem ho na celú tvár. Po aplikácii je moja pleť trošku matnejšia, o niečo viac zjednotená, no hlavne žiarivá. Do rozjasňovacieho efektu som nevkladala veľké nádeje, no mýlila som sa. Tento púder mi naozaj spravil radosť a používam ho takmer každý deň s nadšením. Čo sa týka krytia, kryje minimálne. Ostatne na to nie je ani určený, no minimálne nedokonalosti prekryť dokáže :)

After opening you will smell nice sweet scent, which reminds me a rose scent. Applicator is fine and gentle, applying the powder with it is really easy. Powder has a light, really light, brown colour, which is like made for my pale skin. It also contains little glitters. After application the skin is a bit more matte, skin tone is united and it´s also shiny. After all it´s an illuminating powder. I use it almost every day with such a huge happiness. It covers in a really small amount, but it can covers small imperfections :)

Moje hodnotenie: 6/5.

Holika Holika Naked Face Illuminating Powder review

Zloženie/ Ingredients: MICA (CI 77019), TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), SILICA, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, ZINC OXIDE (CI 77947), TALC, ULTRAMARINES (CI 77007), TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, DIMETHICONE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, LAUROYL LYSINE, METHICONE, GLYCERYL CAPRYLATE, HYDROGENATED LECITHIN, IRON OXIDES (CI 77491), IRON OXIDES (CI 77492), FRAGRANCE(PARFUM), IRON OXIDES (CI 77499), CALCIUM CARBONATE, DIPHENYLSILOXY PHENYL TRIMETHICONE, ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL, PERSEA GRATISSIMA (AVOCADO) OIL, LINUM USITATISSIMUM (LINSEED) SEED EXTRACT, OLEA EUROPAEA (OLIVE) FRUIT OIL, BUTYLENE GLYCOL, WATER, HYALURONIC ACID, SODIUM HYALURONATE, HYDROLYZED HYALURONIC ACID, CEREUS GRANDIFLORUS (CACTUS) FLOWER EXTRACT, PHENOXYETHANOL.


Holika Holika Naked Face Illuminating Powder review

34 comments:

  1. andrea jalčáková28 June 2016 at 17:32

    Prídem ťa okradnúť :D :D ale nie robím si srandu. pekne si to napísala a keby som mala toľko peňazí tak si tiež kúpim :) vyzerá skvelo ♥

    ReplyDelete
  2. Vypadá úžasně! :) Od této značky jsem zatím nic nezkoušela :)

    EVERYTHIN KATE

    ReplyDelete
  3. Clara Enit Vávrová28 June 2016 at 21:28

    Páni, to vypadá vážně pěkně. Zrovna mi došel pudr a tenhle vypadá fakt božsky... Stejně jsem si chtěla něco objednat, protože bych potřebovala něco dalšího, tak uvidím. Ale vážně, vypadá krásně :D A až teď jsem si všimla té laňky dole v rohu xD

    ReplyDelete
  4. Markéta Potjahajlová28 June 2016 at 22:24

    Obal je vážně luxusní. Teď jeden takový hledám. Musím uznat, že recenze má šmrnc a hlavně jsi se trefila i do mého vkusu, co se týče líčení. Mám totiž taky světlou pleť a rozjasňující věcička se mi teď v létě bude hodit. :)

    ReplyDelete
  5. pudr co voni po ruzich? wau husty! ja mam pudr taky s labutenkou a krome toho, ze se mi desne libi slovo labutenka miluju, jak je mekkoucka :)

    ReplyDelete
  6. Alyce Wonderland29 June 2016 at 12:24

    I love how nicely Korean cosmetic products are packaged. :D This one is so pretty and sleek! I really like the sound of this illuminating powder, would love to try it!

    ADVENTURES IN WONDERLAND

    ReplyDelete
  7. Škoda, že já rozjasňovače nepoužívám :) Ale pokud se někdy pro něj rozhodnu, tak zkusím tuhle značku :)

    ReplyDelete
  8. Are the powders any good? I've always liked to try the holika holika products xx

    Bollianaxo | Student's Lifestyle Blog

    ReplyDelete
  9. Congratulations on the graduating! What a nice treat to buy for yourself :) Sounds like it ended up being an amazing powder.

    http://www.thewanderingkitsune.com/

    ReplyDelete
  10. Ten proste musím skúsiť ♥

    ReplyDelete
  11. The powder looks so beautiful!

    LUXESSED

    ReplyDelete
  12. I love Holika Holika, I had never seen this powder before but their Bb creams are my favorite.

    Cy | http://www.dulcedemango.com/

    ReplyDelete
  13. This powder sounds amazing and the packaging is beautiful! Congratulations on graduation!!

    http://thecourtneydiaries.com

    ReplyDelete
  14. Loving the packaging and the scent sounds beautiful! x

    Viva Epernay | £100 Asos Voucher Giveaway! | Vote For Me - Beauty Blogging Awards

    ReplyDelete
  15. Thank you very much honey! I really appreciate it ♥

    ReplyDelete
  16. Holika Holika is just an amazing brand!

    ReplyDelete
  17. Je neskutočný ♥ A tá lahodná vôňa a dizajn <3

    ReplyDelete
  18. This one makes my face brighter and lighter ♥

    ReplyDelete
  19. Ani ja rozjasňovače ako také nepoužívam. Zdá sa mi to zbytočné. Teda aspoň pre mňa. Ale tento púder som chcela vyskúšať už naozaj dávno :)

    ReplyDelete
  20. I just love the korean products designs ♥

    ReplyDelete
  21. Je ako detská prdel, haha. Prisahám. Taká je mäkká a hebká ♥

    ReplyDelete
  22. Ďakujem veľmi pekne ♥ Takéto komentáre sa čítajú najlepšie :)
    Som rada, že som ti trošku pomohla s výberom a ukázala niečo nové.

    ReplyDelete
  23. Haha, ten jelenček je tam už nejaký ten rok.

    ReplyDelete
  24. Haha, tá srnka je tam už nejaký ten rok.

    ReplyDelete
  25. Opováž sa! Všetko, len nie tento púder, haha :D
    Ja som si naň tiež našetrila. Nie som zvyknutá toľko míňať na akúkoľvek vec, nie to ešte na jeden kozmetický produkt :)

    ReplyDelete
  26. The packaging looks absolutely cute! I actually didn't know Holika Holika had a makeup range, I thought they only did skin care products. Thanks for sharing, x
    Rivania | The Glam Unicorn

    ReplyDelete
  27. How cute! The packaging is so pretty...! <3
    I love illuminating powders!

    xoxo

    Ileana

    Novelstyle Blog

    ReplyDelete
  28. I am obsessed with anything illuminating. Thanks for sharing this product!

    http://www.thebeautybeau.com

    ReplyDelete
  29. I have to admit, that I fell in love with this packaging ♥

    ReplyDelete
  30. Yeah! They have also BB creams and other stuff ♥

    ReplyDelete
  31. Len Dela Peña Parent28 July 2016 at 00:16

    Amazing products!!! Love it! Thanks for sharing babe!
    Much love, Len
    http://www.lenparent.com

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)