{Burberry} Body, Tender

Burberry Body Tender

Pekný deň prajem. Pri jednej z posledných objednávok na Notino.sk som si v košíku, pri finálnom vypĺňaní objednávky, všimla, že sa rozrástla ponuka vzoriek, resp. darčekov, ktoré sú k objednávke zdarma. Rozhodla som sa teda opäť vyskúšať niečo nové a siahla som po maličkej vzorke toaletnej vody Tender, z kolekcie Body, od značky Burberry. I napriek tomu, že to bola pomerne maličká vzorka, vydržala mi pri nosení v kabelke naozaj dlho a bola som s ňou veľmi spokojná. Použila som ju po prvý raz na svoje ústne maturity, popri ktorých ma sprevádzala celý čas :)

Hello everyone. When I was shopping at Notino.sk recently, I realized, that they expand their offer with a few new samples. There were also a sample of a toilet water Tender, from a collection Body made by Burberry, back then. Even if it was just a sample, I was using it many times and was really satisfied with it. I was carring it in my handbang a lot of times and I was using it especially during my school leaving examinations :)

Na začiatok by som ešte uviedla zopár zaujímavých informácií o značke. Burberry sa zrodila v roku 1856, kedy Thomas Burberry otvoril vo svojich 21 rokoch malý módny obchodík v anglickom Hampshire. V 50. rokoch minulého storočia sa značka stala dvorným dodávateľom pre Jej kráľovské veličenstvo Kráľovnú Alžbetu II. Roku 1989 si potom Burberry na základe dobrých skúseností vybral aj Charles, Princ Waleský.

At the beginning I would like to say a few words also about the brand. Burberry was born in 1856, when Thomas Burberry opened his little fashion store in Hampshire. He was only 21 back then. In the 50s of last century this brand has become a main supplier of the royal court. In 1989 was this brand chosen even by Charles, Prince of Wales.

Burberry Body Tender

↓ Čo sa týka vône, skladá sa z týchto zložiek ↓
Hlava: citrón, jablko, palina, broskyňa
Srdce: jazmín, ruža, čaj, santalové drevo
Základ: kašmírové drevo, jantár, pižmo, vanilka

 ↓ Toilet water´s composition ↓
 Head: lemon, apple, wormwood, peach
Heart: jasmine, rose, tea, sandalwood
Base: cashmere wood, amber, musk, vanilla

Pre mňa je to jedna nádherná, romantická, ženská vôňa. Určite patrí k tým ťažším a výraznejším. Hodí sa možno skôr na jeseň a zimu, no ja nemám problém si ju predstaviť ani na jar. Je svieža a pudrová. Zanecháva zmyselnú vôňu na oblečení po dobe vyše štyroch či piatich hodín. Keby tu bola taká možnosť, objednala by som si ju určite znova. Jediné malé mínus, ktoré má, je to, že mám pocit, že práve túto vôňu používa aj moja zubárka, haha. A vy viete, že ja mám z doktorov panický strach!

Moje hodnotenie: 5/5.

For me this is one beautiful, romantic, female scent. It´s really heavy and significant. I would use it mostly in autumn and in winter, but I don´t mind using it even in spring. It´s fresh and powdery. On your clothes it leaves a sensual scen, which holds there during the four to five hours. If I had another opportunity to buy it, I definitely would. But here´s also one tiny minus about this toilet water. I think that this one is the one, which uses also my dentist, haha. And you know, that I really hate doctors!

19 comments:

  1. No musí být skvělá! :) A snad tvoje zubařka stejnou nemá, hehe :D :))

    EVERYTHIN KATE

    ReplyDelete
  2. Markéta Potjahajlová22 June 2016 at 19:12

    Škoda, že ještě nevynalezli vychytávku, jak si přivonět přes síť k vůni. :D Moc ráda bych jí taky vyzkoušela. :)

    http://markpo.com/

    ReplyDelete
  3. taky jsem mela vzorecek od burberry, nevim uz, kde jsem ho vzala, ale vonel naprosto skvele a co me prekvapilo, i desne dlouho vydrzel vonet :)

    ReplyDelete
  4. The World of makeup22 June 2016 at 23:41

    Miluji parfémy, které obsahují santalové dřevo.

    ReplyDelete
  5. Thanks for sharing this post, this can be my reference for perfume shopping, I like the packaging box tho, quite simple yet romantic :)

    xoxo,
    |CHELSHEAFLO|

    chelsheaflo.blogspot.co.id

    ReplyDelete
  6. Eliša Lenulka23 June 2016 at 10:08

    Krásné fotky... A podle složení musí vonět krásně! ;) A s to mínus mě pobavilo. ;D

    ReplyDelete
  7. Not sure if I have smelled this one before but I love everything Burberry.

    LUXESSED

    ReplyDelete
  8. Krásné fotky! :) Já mám ráda spíše sladké, květinové vůně :) Ale tahle kombinace by mě lákala také.. :) Složení zní zajímavě. :)

    ReplyDelete
  9. I have this same perfume and absolutely love it!
    xo
    Siffat
    http://icingandglitter.com

    ReplyDelete
  10. i love Burberry :-)
    http://www.ootdchannel.com/

    ReplyDelete
  11. Burberry is amazing! Thanks for sharing girlie.

    XO, Jessi
    http://www.mywhiteT.com

    ReplyDelete
  12. Musí voňať skvelo! Tiež si na ňu robím zálusk :D

    ReplyDelete
  13. Ďakujem veľmi pekne :)
    No mňa to práve že nepobavilo vôbec, haha. Vždy si na ňu spomeniem s vŕtačkou v ruke :(

    ReplyDelete
  14. Parfémy od Burberry majú naozaj super výdrž :)

    ReplyDelete
  15. No, to by teda mohli! Hlavne pri receptoch a jedle, haha.

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)