* Banggood haul *

Banggood review
Krásny deň vám prajem. Dnes som si po dlhšej dobe znova ráno privstala, pretože som mala prijímacie skúšky na Katedre masmediálnej komunikácie. Mám z toho celkom dobrý pocit, avšak až zajtra alebo v priebehu nasledujúcich dní uvidím, či som medzi prijatými študentmi. Tiež musím poznamenať, že sa oproti minulým dňom troška ochladilo a dnes mi bola vonku naozaj zima. Okrem iného sa však s vami chcem podeliť aj s malým nákupom, ktorý som pred pár týždňami uskutočnila cez e-shop Banggood. Kúpila som si celkom päť vecí, ktoré môžete vidieť aj na obrázku. Nakupovali ste už cez tento e-shop? :)

Hello everyone. Today I had to wake up early because I was having my entrance exams on a Mass media communication department. I have a good feeling about it but I will see results during the next days. Cross fingers for me. I would like to also mention that is has gotten a bit colder than recently. But back to the main topic - I would like to show you what I purchased through a Banggood. Have you ever ordered something from there? :)

Banggood eyeshadow brushes

Banggood eyeshadow brushes

Na e-shope je len jeden problém - že tam nájdete nespočetne pekných a pomerne užitočných vecí za nízke ceny. Môj limit bol 10 dolárov a verte-neverte, ak by som chcela, bola by som si kúpila za takúto sumu aj viac vecí. Mojou prioritou však boli štetce na očné tiene. Zakúpila som si ich v čiernej farbe so zlatou aplikáciou. Sú jemné a hebké. Pracuje sa s nimi naozaj dobre na to, že nestáli ani päť dolárov. Všetky majú biele končeky avšak ten jeden som akosi zabudla umyť, prepáčte :)


When you browse this e-shop you can find pretty and useful stuff for a great price. My limit was 10 dollars and a main priority were eyeshadow brushes which I purchased as you can see down below. They´re really soft, fine and gentle to skin. They didn´t cost even five dollars! They all have a white top but I accidentally forgot to wash this one, sorry.

Banggood eyeshadow brushes

Banggood eyeshadow brushes

Druhým produktom je táto rozkošná linka na oči s tvrdým štetčekom, s dizajnom malej Aziatky, v čiernej farbe. Liniek na oči nie je nikdy dosť - toto tvrdenie sa tuším stalo už aj mojím životným mottom. Vzhľad je naozaj pekný a ešte nestihol zošúchať dole. Linka má perfektnú pigmentáciu - čierno-čiernu farbu. Bez porušenia vydrží na očiach zhruba tri až štyri hodiny, potom je potrebné ju premaľovať. Jediné, čo mi na tomto produkte trošku prekáža, je jej "vôňa". Pripomína mi lepidlo, alebo čosi také, no oči mám chvalabohu ešte na mieste.

The second product I purchased is this super-duper cute eyeliner with a design of an asian girl. I won´t have enough of eyeliners. Ever. I swear. It has amazingly great black pigmentation and it holds on your eyelids without any damage about three to four hours. After this time you should re-paint it again. This eyeliner is just amazing but one thing really matters - its scent. It´s something like a glue or something, but thanks God I still have my eyes on a right place, haha.

Banggood review

Banggood review


Banggood review

Tretím produktom je táto skosená ceruzka na obočie. K takýmto ceruzkám som sa dostala predovšetkým cez Kórejčanky, ktoré si ich veľmi pochvaľovali. A ja už aj viem prečo. Nielenže mi tento odtieň dokonale sedí k mojej prirodzenej farbe obočia, dokážem si ho teraz presnejšie nakresliť, resp. obtiahnuť jeho prirodzený tvar. Takáto ceruzka je naozaj šikovným pomocníkom v každodennom líčení a to hlavne pre tie slečny, ktoré majú s dokreslovaním si obočia menšie problémy.

Third product is this "special" eyebrow pencil in a dark brown shade. I discovered it through Korean women and I already know, why they´re so satisfied with it. It´s just wonderful! This shade matches my natural eyebrow colour perfectly and thanks to its shape, you can draw your eyebrow easily.

Banggood review

Banggood review


Banggood jewellery

No a poslednými dvoma produktmi sú tieto strieborné prstienky s kryštálmi. S pastelovo ružovým a žltým, ktorý má pekné modrasté a fialovkasté odtiene. Veľmi sa mi páči ich jednoduché spracovanie, i napriek tomu, že sú kryštály umelé. Sú ako stvorené na leto a jediná vec, ktorá mi ale trošku prekáža je to, že sú mi trošku veľké a musím si pri ich nosení dávať pozor, aby som ich niekde nestratila.

And the last two products are these incredible silver rings with pastel pink and yellow crystals. Yellow crystal has a nice reflection of shades of blue and purple colour. They´re really pretty even in spite of the fact that crystals are fake. I love them but they are kinda big for my fingers so I have to pay a huge attention if I don´t wanna lose them.

Banggood jewellery

Banggood jewellery

Banggood jewellery

36 comments:

  1. Jé, tak takový nákup by se mi taky líbil! Produkty vypadají krásně :)

    EVERYTHIN KATE

    ReplyDelete
  2. Tá skosená ceruzka vyzerá zaujímavo :) ešte som takú ceruzku nevidela. :D a podobný kryštál mám aj ja, taký ružovkastý, ale náhrdelník. Teda už len prívesok, lebo retiazka sa odtrhla hneď pri prvom použití. Proste aliexpress. :-D

    ReplyDelete
  3. The brushes are so pretty! Great selection!

    xo
    www.carinavardie.com

    ReplyDelete
  4. jéj super tie vecičky vyzeraju :D a krásne fotky máš vlastne robíč nie len pri tomto ale pri všetkých článkoch ♥

    ReplyDelete
  5. Everything looks amazing! My favorite part of your haul would be the gem rings!
    Jessie @ bijou-heart

    ReplyDelete
  6. The crystal rings are too adorable to handle! Definitely look pretty on your fingers.

    http://felishmichelle.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Love these brushes! Great haul!
    Xoxo,
    Love from www.trangscorner.com {a lifestyle, fashion, beauty, and food blog}

    ReplyDelete
  8. Great haul, those brushes look amazing.
    My blog: RumelaTheShopaholic
    YouTube Channel : Latest video

    ReplyDelete
  9. Anna “Wikira” K9 June 2016 at 09:26

    Tento eshop neznám, všechny věci jsou moc krásné. Nejkrásnější jsou oční linky, asijská holčička nemá chybu

    ReplyDelete
  10. So lovely!! :D

    Would you like to follow each other, dear? Let me know ;)

    Love, Marie Roget | Marie Roget Shop

    ReplyDelete
  11. Štetčeky sú krásne haha :D aj tá ceruzka na obočie :) btw. asi by som si aj ja mala kupiť novú, keďže tá stará je dosť tmavá na moje nové blond vlasy haha :DDD

    ReplyDelete
  12. Moje vlasy sú chvalabohu čierne, no ja osobne nemám rada úplne tmavé obočie :) Avšak nikdy nevieš, ako ti to ráno výjde, haha :D

    ReplyDelete
  13. Rozkošná je úplne ♥ Už mi zdobí zbierku :)

    ReplyDelete
  14. Ďakujem veľmi pekne ♥ Si zlatíčko :)) ♥

    ReplyDelete
  15. No áno, pri retiazkach a podobných veciach by som bola trošku opatrnejšia :D
    Ja som si odtiaľ naposledy objednala matný rúž na pery, prstene a blúzku. Blúzka mi doteraz nedošla, ale mňa viera v čínsku poštu neopúšťa :D

    ReplyDelete
  16. It's a good haul! The rings are beautiful. Gemma x
    www.jacquardflower.uk

    ReplyDelete
  17. Great haul! The crystal rings are so cute! Great selection of brushes!

    Ann-Marie | http://facetocurls.com

    ReplyDelete
  18. You've got some really cute makeup and pieces, girlie! I love those makeup brushes especially, I'm a sucker for colored bristles :) Thanks so much for sharing and I hope you're having a great week so far!

    XO,

    Jalisa
    www.thestylecontour.com

    ReplyDelete
  19. Loving all of the pieces!

    My Vogue Style - www.myvoguestyle.com

    ReplyDelete
  20. Eshop nepoznám, ale super nákup. Štetce vyzerajú super a aj ceruzka na obočie ma veľmi zaujala! :) Prijímačky snáď vyšli! :))

    ReplyDelete
  21. Wow, they look fabulous!

    Happy Friday Doll! Kisses,
    BLOG | TAISLANY

    ReplyDelete
  22. eshop neznám, ale pkěn věci a moc se mi líbí ty prstýnky, jsou docela dost originální :)

    Somethingbykate

    ReplyDelete
  23. cute rings !!


    www.sabrinamaida.com

    ReplyDelete
  24. The packaging of that eyeliner is SO cute! Thanks for sharing these products! :)

    Best,
    Christina

    Looks by Lau

    ReplyDelete
  25. those rings look so pretty!

    ReplyDelete
  26. i really like the rings! they look so pretty and cute x

    www.fionnac.com

    ReplyDelete
  27. The crystal rings so cute <3
    http://crazyandkawaiidesu.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. THe ring is gorgeous!

    Visit me too: www.fantailflo.com

    ReplyDelete
  29. Those are some nice brushes, I totally love that ring, its very cute :) x
    www.ambiinwonderland.com

    ReplyDelete
  30. Wow, they all look nice, especially the rings! They're so unique, the crystals look so real and dreamy! <3

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO BLOG|
    |INSTAGRAM|

    ReplyDelete
  31. Ďakujem veľmi pekne :) Podľa všetkého vyšli na oba predmety, no vedieť to oficiálne budem až keď mi príde list domov :)

    ReplyDelete
  32. Krásny haul, zapáčili sa mi najmä tie štetce a prstienky! ♥ Tie sú ozaj magické :)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)