{Soaphoria & Johnny Organic Body Scrub}

Krásny deň prajem všetkým! V posledných dňoch sa toho udialo veľmi veľa a čo je dokonca pozitívne je to, že počasie sa nám opäť zmenilo k lepšiemu a krajšiemu. Denné teploty dosahujú po dlhom čase opäť aj 23°C, je slnečno a poniektoré dni sme mohli už pokojne nosiť aj šaty či kraťasy. Takéto pekné počasie ma nabíja energiou a keďže o chvíľu maturujem, naozaj tú energiu potrebujem :)

Čo sa týka dnešného článku, rada by som sa s vami podelila o môj názor na organický šampón od značky Soaphoria s názvom Nutrishamp a na organický telový peeling od značky Johnny Organic. Obe tieto produkty a ďalšie iné môžete nájsť na e-shope Krásna Každý Den, z ktorého ich mám aj ja.

Hello everyone :) Recently a weather has become lovely and nice again. It´s warm and sunny and we can finally wear dresses, skirts and shorts without worrying about our health or getting cold. Daily temperatures are over 20°C which is a huge change against last cold days. Sunny days give me an energy and I really need it now, because a week later I will be taking my school leaving exams. Cross fingers for me, haha :)

In todays article I would like to share my opinion on these two products with you. The first product is a natural and organic shampoo made by Soaphoria, the second one is an organic body cocoa peeling made by Johnny Organic. I have them both from an e-shop Krásná Každý Den :)

Soaphoria Nutrishamp

Moja zásoba šampónov sa pomaly míňa, preto som sa rozhodla vyskúšať niečo nové a hlavne prírodné, čo by moje vlasy veľmi nezaťažovalo. Šampóny od Soaphorie vyzerajú všetky úžasne a dokonca som ich spomínala aj na jednom z minulých zoznamov prianí. Organický šampón Nutrishamp je určený predovšetkým pre suché, poškodené vlasy. Poškodenie mojich vlasov je chvalabohu minimálne, no je pravda, že občas sú veľmi suché a potrebujú o niečo väčšiu pozornosť.

Šampón obsahuje pridanú šťavu z Aloe vera, ktorá zjemňuje textúru a hydratuje vlasy do hĺbky. Vďaka organickému arganovému a jojobovému oleju, panthenolu a výťažku z bylín vlasom navráti ich pevnosť a pružnosť. Vlasy sú po pravidelnom používaní poddajnešie, t.j. dajú sa oveľa ľahšie rozčesať aj bez použitia balzámu a sú chránené proti opätovnému vysúšaniu. V šampóne je cítiť zmes arganového a jojobového oleja v spojení bylinnej arómy. Je to veľmi nevšedná, svieža a exotická vôňa. Pri použití vytvoríte dostatočne veľkú penu, takže ho stačí naniesť úplne máličko :)
Je vegánsky, ručne vyrobený, netestovaný na zvieratách a bez palmového oleja.

Moje hodnotenie: 5/5.


Soaphoria shampoos you could already see in a one of my last wishlists. I really wanted to try at least one of them and I have this called Nutrishamp. It´s an organic, vegan, hand-made shampoo which wasn´t tested on animals. It´s mostly intended for a dry and damaged hair. It contains a juice from Aloe vera, which soothes and moisturizes hair. Thanks to argan and jojoba oil, panthenol and herbal extract your hair will be strong and flexible again. Your hair will be more malleable during regular using, so you can comb or brush them more easily even without using a balsam. It smells nice, fresh and kinda exotic. It makes a huge foam so you don´t have to use a lot of it. Just a bit is enough :)


Johnny Organic Body Scrub

Hovorili ste si niekedy, aké by to bolo, keby ste si na telo nanášali kakaový peeling? Môžem vám povedať, že je to viac než len úžasné. Po peelingoch Johnny Organics som pokukovala už nejaký ten čas a napokon som sa rozhodla pre telový kakaový peeling Antioxidant. V popise píšu, že je sformulovaný tak, aby sa zameral hlavne na problémové partie s celulitídou, striami a akné. Obsahuje criollo kakaový prášok, raw kokosový palmový cukor, himalájsku morskú soľ, extra panenský kokosový olej, vysoko regeneračné oleje a super antioxidačné ovocie Acai, ktoré detoxikuje kožné bunky tým, že absorbuje toxíny. Luxusné zloženie, čo poviete?

Have you ever thought about a feeling you have after putting a cocoa scrub on your body? I can say, that it´s an absolutely amazing and wonderful feeling! I decided to try organic body cocoa scrub Antioxidant made by Johnny Organic. It´s made mostly for a cellulite, striae and acne skin. It contains criollo cocoa powder, raw coconut palm sugar, himalayan salt, virgin coconut oil, highly moisturizing oils and a wonderful antioxidant fruit - Acai.

Po otvorení balíčku sa na vás vrhne lahodná a opojná kakaová vôňa. Počas prvého použitia som bola až trošku smutná, že to nie je nejaký produkt, do ktorého by som sa s chuťou zahryzla, haha. Vôňa prevonia nielen vaše telo, ale aj celú kúpeľňu zároveň. Peeling obsahuje jemné zrniečka, výzorom sú podobné káve. Používam ho tri až štyrikrát týždenne, počas sprchovania, na navlhčenú pokožku. Stal sa jedným z mojich najobľúbenejších produktov, pretože počas nanášania na pokožku ju nedráždi, a to ani v prípade, že je mierne podráždená povedzme napríklad holením. Okrem zanechania hebkej a jemnej pokožky po niekoľko dní mám pocit, že sa zjemnila aj viditeľnosť strií v oblasti pásu, čo ma veľmi teší.

Moje hodnotenie: 6/5.

After opening the package I was kinda dissapointed it wasn´t any food, because it smells so good, so cocoa. You will smell this cocoa scent not just on your body, but also in the whole bathroom. It contains little flecks and it kinda looks like a coffee. I use it three or four times per week, during the shower, on a wet skin. It´s become one of my the most favourite body peelings. It doesn´t irritate skin during putting it on and it´s really soft to skin. Even if you shaved your legs before! My skin is always much softer and finer for a few days and I think it also helped me with my striae a bit. Amazing ♥

5 comments:

  1. Soaphoria má dokonalé šampóny! ♥ Johnny Organics peeling mám tiež, je skvelý ♥ Milujem ho!

    ReplyDelete
  2. These products look and sound amazing!

    Via Sora

    ReplyDelete
  3. Ak budem mať aj naďalej možnosť vybrať si niečo od krasnakazdyden určite to bude nejaký šampon. Mala som tuchy šampon Ponio, ale za par dni sa mi minie a samozrejme budem potrebovať zanho nejakú náhradu. Ďakujem za recenziu, možno ovplyvní môj výber. :-)

    http://alfa-lu.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  4. Rada by som skúsila aj ten na pleť ♥

    ReplyDelete
  5. Som rada, že som trošku pomohla :)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)