{Ryor} Telové mlieko s amarantovým olejom & Charismo parfém

Ryor Telové mlieko s amarantovým olejom

Všetkým prajem pekný deň. So značkou Ryor som už niekoľko skúseností v minulosti mala a musím povedať, že je to naozaj kvalitná značka kozmetiky, do ktorej sa naozaj oplatí investovať. Čo sa týka produktov, obľúbila som si hlavne telové mlieka. Telové mlieko je pre mňa neoddeliteľnou súčasťou po každom sprchovaní. Moja pokožkatendenciu vysúšať sa aj v lete, takže preto je pre mňa dôležité ju pravidelne vyživovať a hlavne hydratovať. Telové mlieko s amarantovým olejom nájdete na e-shope Zdraví-krása.cz spolu s ďalšími skvelými produktmi, a to nielen od značky Ryor :)

Aktívne látky z amarantového oleja, ktoré sa v tomto telovom mlieku nachádzajú, pomáhajú obnoviť prirodzený ochranný film pokožky a zároveň ju hydratujú. Mlieko je určené pre všetky vekové kategórie a primárne pre suchú pokožku. Má veľmi príjemnú, sladkastú, kvetinovú vôňu a vodnatú konzistenciu, vďaka ktorej sa vpíja do pokožky už po niekoľkých sekundách. Ako stvorené pre dni, keď sa niekam ponáhľate alebo nemáte chuť čakať, pokiaľ sa produkt dostatočne vpije do pokožky.

Toto mlieko sa nestalo mojim favoritom len pre jeho nádhernú vôňu alebo dokonalú hydratáciu, ktorú vďaka nemu pokožka dostáva. Ďalším jeho plusom je, že nedráždi pokožku. T.j. ak ho použijete na podráždenú pokožku napríklad po holení, nemusíte sa báť žiadneho pálenia či svrbenia. A toto je jeden z faktorov, ktoré sú u mňa jednoznačne rozhodujúce, keďže s väčšinou produktov určených na starostlivosť o telo takýto problém, bohužiaľ, mám.

Moje hodnotenie: 5/5.

Ryor Telové mlieko s amarantovým olejom

K tomuto produktu mi pribudla aj maličká vzorka parfému No. 6 od značky Charismo. Zaujal ma hneď už vďaka svojmu popisu. Milujem ženské kvetinové vône a hlavne tie, ktoré v sebe majú akokoľvek zakomponovanú vôňu ruže. A ako by som vôňu popísala? Pokiaľ ste už mali niekedy možnosti privoňať si k parfému od Chloé, Roses de Chloé, presne takúto vôňu nesie aj tento parfém. Nemohla som tomu uveriť, ako veľmi sú si podobné. Povedala by som dokonca, že sú priam identické. Pokiaľ by som si teda mala vybrať, určite by som siahla po tejto, oveľa lacnejšej, alternatíve. Na oblečení vydrží zhruba štyri hodiny. Je to jednoducho ženská romantická vôňa, vďaka ktorej sa za vami otočí nejeden chlap ;)

Hlava: Zimolez, pomarančový kvet, ylang ylang, hyacint, orgován, kokos, bergamot, aldeydes, šťavnatá broskyňa
Srdce: Jazmín, ruža, narcis, tuberóza, koreň kosatca
Základ: Oakmoss lišajník, santalové drevo, ambra, pižmo, céder

6 comments:

  1. Vyzerá ozaj krásne! :)

    ReplyDelete
  2. Natálie Holzknecht14 May 2016 at 18:08

    Já mám s Ryorem jen samé dobré zkušenosti. Vyzkouším :)

    ReplyDelete
  3. Looks like a very nice product!

    Thanks for sharing!

    Andrea.

    Seize your Style

    ReplyDelete
  4. Looks pretty cool :) I wish I understood something, though :D xx

    BeautyPepTalk
    Make sure you enter my huge celebration giveaway :)

    ReplyDelete
  5. this product looks and sounds lovely <3

    ReplyDelete
  6. Aww this product look so cute and lovely. x thank you for sharing

    http://birdiethgirl.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)