{Notino.sk} Cosmetic haul

Notino.sk

Všetkým prajem pekný deň. Piatok som si neskutočne užila ♥ Zúčastnila som sa 43. výročia školského festivalu s názvom Kalamajky a keďže sme tento rok bola jediná trieda, ktorá sa ho zúčastňovala po celé štyri roky štúdia na gymnáziu, dostali sme dokonca aj tortu ♥ Po Kalamajkách sme sa vybrali do Europubu. Ja s G*, a pár ďalšími spolužiakmi, sme sa stretli ešte večer, keď sme sa rozhodli poctiť našou návštevou kalamajkový ples, ktorý bol oficiálne náš posledný za tieto štyri roky. Aby som však neodbočila od prvotnej témy článku, teraz vám ukážem produkty, ktoré som si pred niekoľkými týždňami objednala z Notino.sk.

Hello everyone :) I enjoyed this Friday so much ♥ I participated in the 43th anniversary of our school´s festival called Kalamajky and I´m really happy about it. In the end of the whole festival we got also a wonderful and delicious cake because we were the only class, from the fourth year, which was participating there during these whole four years. After that we went into Europub. In the evening, some of us also met on the ball as well. But back to the point of this article. I would like to show you what my last order from a Notino.sk contained. Are you ready? :)

Prvým produktom sú Wilkinson Sword Xtreme 3 holiace strojčeky, ktoré sú jednoducho neskutočné. Mne osobne dokážu pri opakovanom používaní vydržať aj viac ako pol roka. Čepieľky sú naozaj ostré ale zároveň šetrné k pokožke. Pokiaľ už teda nemáte chuť a silu používať klasické jednorázovky a nechcete kupovať drahé strojčeky na opakované použitie, skúste tieto. I napriek tomu, že sú jednorázové, vydržia naozaj dlho. Nájdete ich aj v cenovo výhodných baleniach, akým je napríklad aj toto.

First product which I would like to show you are these amazing shavers by Wilkinson Sword Xtreme 3. One package can be used even during the half of the year even in spite of that these ones are made for only one using. They´re really sharp but on the other hand gentle and fine to your skin. You can find them also in a convenient package, for example like this one.

Moje hodnotenie: 6/5.

Wilkinson Sword Xtreme 3

Tuhý deodorant od Dove s názvom Go Fresh som objednala pre maminu. Ja tieto tuhé nepoužívam. Už asi rok používam výhradne guličkové a prírodné. Vzdala som sa tak aj rôznych sprejov, ktoré len zbytočne zaťažujú naše ovzdušie.

Nedokázala som si opäť neobjednať RawMeo čokoládové guličky s proteínom, ktoré som opisovala už v článku Zdravé mlsanie. Doplnila som ich ešte o čokoládovú tyčinku, ktorá bola naozaj lahodná. Chutila mi oveľa viac ako tá čokoládová s proteínom. Čo sa týka posledného produktu určeného na konzumáciu, zaobstarala som si ešte BIO lieskové oriešky, ktoré boli veľmi chutné a spestrili aj moju desiatu do školy.

I don´t use anti-perspirants like this one but I ordered it for my mom because she loves it. Dove is a good brand and she´s satisfied with it very much. She also likes its fresh scent. On the other side I use only natural roll-ons.

I couldn´t make an order without something yummy so I purchased another RawMeo chocolate balls with a protein and for this time, ordinary chocolate bar which was delicious as well. The last product ,from this category, were these BIO organic hazelnuts which I used also in my school snacks :)

Dove Go Fresh

Lifebar Rawmeo

Lifefood BIO

Rozhodla som sa tiež vyskúšať ďalšiu linku v pere, ktorou je táto Bambi Black od Dermacolu. Recenziu očakávajte v najbližších dňoch a k objednávke som taktiež dostala túto maličkú zubnú pastu ako darček. Posledným produktom, ktorý som si objednala, bola táto lícenka od Makeup Revolution v odtieni Treat, ktorá má jemne oranžový nádych. Túto lícenku jednoducho milujem a dávam jej 5/5.

I decided to try another eyeliner pen and for this time I purchased one from a Dermacol - Bambi Black. I just love this one and I will share my thoutghts in another article which will be soon on blog! The last cosmetic product is a blusher by Makeup Revolution in a shade Treat which has kinda light orange colour. It´s been my the most favourite blusher ever! And this mini toothpaste I got as a gift for making an order there.

Dermacol Bambi Black

Makeup Revolution Blush Treat

14 comments:

  1. I love Dove products!

    XO, Jessi
    http://www.mywhiteT.com

    ReplyDelete
  2. I use that blush and the cucumber dove deodorant too! Such great products.

    ❤︎
    Dakota D.
    http://fannypacksandvisors.com

    ReplyDelete
  3. RawMeo guličky vyzerajú super, aké boli? Ja som si akurát včera objednala z netu nejaké proteínové snacky haha aby som mala niečo na zakusnutie pred fitkom !! :D

    ReplyDelete
  4. Taktiež milujem parfums ♥ Krásne vecičky :)

    ReplyDelete
  5. Great post. Well done

    You have a interesting blog.

    I hope you will like mine

    xoxo

    www.welovefur.com

    ReplyDelete
  6. I like the cucumber dove deodarant for summer it's so fresh and nice!

    XoXo,

    Tamara - LoveofMode.com

    ReplyDelete
  7. Parfums je jeden z mojich najobľúbenejších e-shopov ♥ Ak nie úplná topka ♥

    ReplyDelete
  8. Karolína! Máš tam aj odkaz na recenziu! :D Haha, výborné boli, neskutočne ♥ Lahodné, fajné. Akurát mali troška viac sacharidov než som čakala, no nič závažné.

    ReplyDelete
  9. Michellee Cheung10 May 2016 at 01:58

    cute haul~
    following you back now ^^
    www.mishcheungx.blogspot.co.uk

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)