{Missha & Holika Holika Wishlist}


Krásny deň prajem všetkým. Akademický týždeň zbehol ako voda a i napriek tomu, že som sa na predmety pripravovala počas roka, aj počas tohto týždňa, mám pocit, akoby mi všetko vyfučalo z hlavy. Už si pomaly nie som istá ničím. Ani tým, ako sa volám, haha. Každopádne, počas tohto víkendu sa už naplno pustím do dejepisu a slovenčiny. Z dejepisu maturujem hneď v pondelok a hneď ako prvá z celej skupiny. To bude sranda, písať si prípravu, keď tam nik iný nebude. V utorok ma čaká informatika, v tejto skupine som ako druhá v poradí. No a v stredu posledné dva predmety - slovenský a anglický jazyk. Toľko k mojej maturite a teraz sa poďme pozrieť na to, ktoré produkty by som chcela v blízkej dobe určite vyskúšať :)

Hello everyone :) This week I was mostly just at home, because this week I´ve been studying for my school leaving exams. Even I was studying for almost each lesson of all of my subjects, I feel like my head is still somehow empty. This weekend I´m gonna start with a history for 100% because my first exam is on Monday, from history and I´m the first one from a whole group. It´ll be kinda funny write notes in front of them all, haha. On Tuesday, I will be taking an exam from an IT, where I´m second one. And on Wednesday I will be taking last two exams - from Slovak and English language. But now, let´s look at products I would like to try in the future :)

* niekto sa prepočítal a miesto čísla osem napísal hneď 10, jups *
* I somehow forgot that between the numbers 7 and 10, are also 8 and 9, haha. *
Kórejská kozmetika

Missha a rovnako aj Holika Holika patria k jedným z najznámejších kórejských značiek kozmetiky vôbec. Kórejská kozmetika vyniká predovšetkým svojim zložením, ktoré obsahuje viacero prírodných látok a čo najmenej chémie. Je šetrná k pleti a dokáže s ňou hotové zázraky. Veď nie nadarmo si ju kupuje čoraz viac žien z rôznych kútov sveta. Missha začala svoje pôsobenie niekedy v roku 2000 a Holika Holika až v roku 2010. Obe značky ponúkajú vysoko kvalitné produkty za dostupné ceny, ktoré sú vyrobené z vysoko kvalitných ingrediencií. Zabezpečujúcich tak starostlivosť o krásu každej ženy. Okrem kozmetickej kvality sa mi na kórejskej kozmetike páči aj rozmanitý dizajn ich produktov. Pre mňa, ako spotrebiteľku, je určite dôležité aj to, ako produkt vyzerá. Veľmi ma teší, že je táto kozmetika dostupná aj na Notino.sk.

Missha and Holika Holika are ones from the most famous korean cosmetic brands. Korean cosmetics is famous all over the world mostly because of its composition, which contains mostly natural components. There is a minimum of chemical ones. It´s gentle to skin and it makes real miracles! Both brands offer products of a high quality for an affordable price. Except the composition I also love its design. Korean cosmetics has such a lovely and cute design sometimes. I´m really glad that this cosmetics is available on a Notino.sk.

1. Holika Holika Aloe 92% sprchový gél s aloe vera // shower gel with an aloe vera
Zásoby sprchových gélov sa míňajú a tento vyzerá naozaj sľubne. Pekné zelené balenie zaujímavého tvaru a navyše obsahuje aj extrakt z Aloe vera. Vrámci tejto kolekcie tiež môžete na e-shope nájsť čistiacu penu a telový gél.

I really need to buy another shower gel because I will run out of my current one soon. This one has a nice green packaging and also contains an aloe vera extract. On the Parfums you can also find a cleansing foam and a body gel from this collection.


2. Holika Holika Sweet Cotton zmatňujúci púder SPF 27 // matte powder SPF 27
Nad zmatňujúcim púdrom som rozmýšľala veľmi dlhý čas a napokon mi padol do oka tento. Má veľmi pekný odtieň a dokonca aj ochranný faktor SPF 27.

I was thinking about getting one for such a long time and I finally made a decision. I want to try this one because of its nice shade and it also contains SPF 27 factor!


3. Holika Holika Pig Nose pleťová maska proti čiernym bodkám // skin mask against blackheads
No nie je ten dizajn rozkošný? Na túto masku som videla veľa recenzií a určite by som ju chcela skúsiť na vlastnej koži. Koniec koncov tak najlepšie zistíte, či naozaj funguje alebo nie.

Its design is so adorable, don´t you think? I read a lot of reviews on this product and I definitely want to try it myself.


4. Missha Juicy Farm Very Berry Blueberry sprchový gél // shower gel
Ďalší sprchový gél, no tento má vôňu čučoriedok, ktoré milujem. Na leto bude podľa mňa ideálny.
Another shower gel, with a blueberry scent. Ideal for summer.


5. Missha Milk Tint lesk na pery // lipstick
Farby na pery či už od Holiky alebo od Misshy sú známe snáď po celom svete. Niektoré z nich sú natoľko úžasné, že po opakovanom natretí vytvoria na perách matný efekt. Tento by som chcela určite v ružovom odtieni.

Missha is nowadays famous also thanks to matte lipsticks. This one is an ordinary one and I would be happy for a pink colour ♥


6. Missha Pure Source plátenná maska so spevňujúcim účinkom  // canvas mask with a firming effect
Podľa recenzií sú naozajstným zázrakom. Síce to vyzerá trošku smiešne, ale pokiaľ to spĺňa to, čo má, tak prečo nie? A spevňujúca maska sa vždy hodí.

They´re really famous among young people. It should be a good experience to try it myself even if it looks kinda funny.


7. Missha Pure Source plátenná maska s hydratačným a upokojujúcim účinkom // canvas mask with a moisturizing and soothing effect 
Inou maskou z tejto kolekcie je táto s hydratačným a upokojujúcim účinkom. V posledných dňoch si náznaky nervozity a stresu odniesla bohužiaľ aj pleť a bolo by naozaj vhodné sa jej nejako odvďačiť.

Another mask from this collection but this one is made for a moisturizing and soothing your skin. Recently my skin was suffering a lot because of my school leaving exams and because of a lot of stress I had to endure. So I would like to thank it somehow ♥


10. Missha Nightglow Mask maska s fluorescenčným svetelným efektom // mask with a fluorescent lighting effect
No a posledným produktom je taktiež maska, tentoraz taká, akú som ešte nikde nikdy nevidela. Zaujala ma hneď na prvý pohľad a musím povedať, že jej používanie môže byť celkom aj sranda. Hlavne ak náhodou vaši spia a vy sa v nej prechádzate po byte, haha.

The last product, which took my attention, is this Nightglow mask. I haven´t ever seen something like this in my life. It can be also funny when your parents are already sleeping and you start to walk in a flat, haha.

14 comments:

  1. Beautiful post my dear! I will be very glad if you will come to me! Kisses )) SUMMER LOVE http://blondelafemme.blogspot.ru/2016/05/summer-love.html SONG IN MY HEART http://blondelafemme.blogspot.ru/2016/05/song-in-my-heart.html

    ReplyDelete
  2. Krásny wishlist ♥ Tú maskú by som chcela aj ja, musí byť skvelá :D

    ReplyDelete
  3. Značku Missha mám veľmi rada, a hlavne ich perfect cover bb cream.

    ReplyDelete
  4. Nad tou pleťovou maskou od Holiky som rozmýšľala, asi ju vyskúšam. :) A Missha rúž by som hneď brala. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    ReplyDelete
  5. I just purchased the Pig nose mask and I can't wait to give it a try. I hope it lives up to all the hype.
    x Rivania | The Glam Unicorn

    ReplyDelete
  6. I have a Holika Holika eyeliner and really love it! Asides from that, I haven't tried any other products by these two brands-- although I would love it. Thanks for sharing more info about some of their products :)

    Mili | Sharmtoaster

    ReplyDelete
  7. I've seen these around my local Missha and Holika Holika stores but I haven't got them unfortunately. I should try to get the Nightglow Mask, it looks os awesome!

    xx Bash |   go say   H E Y   B A S H

    ReplyDelete
  8. Karolína Berešová4 June 2016 at 10:10

    z řady Pig Nose jsem měla cukrový peeling a byl výborný! :) také si chci pořídit nějaké další plátýnkové masky - moc mě baví.

    ReplyDelete
  9. Oh God, I wish I could see some local shops even in our republic, haha.

    ReplyDelete
  10. Oh, an eyeliner? ♥ It must be amazing then *///*

    ReplyDelete
  11. Onedlho bude na blogu recenzia na tieto dve masky od zn. Missha a aj na tú od Holika Holika :)

    ReplyDelete
  12. Ja makeup ani BB krémy nepoužívam, ale počula som naň neskutočne dobré ohlasy ♥

    ReplyDelete
  13. Ja už by som chcela vyskúšať tú Nightglow, haha.

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)