{Maybelline} Great Lash Blackest Black

Maybelline Great Lash Blackest Black recenzia

Všetkým prajem pekný a príjemný deň. Nový týždeň sa začal veľmi dobre a včerajšok som po škole strávila so svojimi spolužiakmi. Pri Kofole. Po dlhšej dobe som konečne niekam vypadla a som nesmierne rada, že som na chvíľku od učenia a iných povinností vypla. Poďme však ale späť k predmetu dnešnej recenzie. Pred pár týždňami som zistila, že sa moje zásoby riaseniek pomaly ale isto míňajú a rozhodla som sa poobzerať po nejakej novej do zbierky. Do očí mi na Notino.sk padla táto ružovo-zelená od značky Maybelline, na ktorú som čítala už viacero pozitívnych recenzií. Rozhodla som sa teda zariskovať a pri najbližšej objednávke si ju hodiť do košíka. Aké sú teda moje dojmy z používania tejto riasenky? :)

Hello everyone :) This week started really great. The first day of it I was hanging out with my classmates a bit after school and I´m really thankful for that, because recently I was just studying, taking photos for the reviews, editing them, writing articles and so on. I had to turn off a bit and just relax. But back to the point of today´s article. Few weeks ago I almost run out of my mascaras so I had to look for another new one. My attention took this one, by Maybelline, called Great Lash Blackest Black mascara. I really liked a design of it and I also read a few of positive reviews. I was curious about trying it so I purchased it after all. So what is my opinion on this product? :)

Great Lash riasenka má pomerne malú a krátku kefku, ktorá dokonale prečeše jednotlivé mihalnice. Tým pádom ich pekne oddelí od seba a zanechá ich pekné čierne. Okrem toho ich viditeľne predĺži. I napriek tomu, že mám rada oveľa objemnejšie kefky, s touto sa mi pracuje napodiv dobre a dokážem ňou pekne mihalnice vytočiť nahor a nalíčiť ňou aj spodné mihalnice. V poslednej dobe si totiž neviem predstaviť deň, kedy by som si nenalíčila aj spodný rad mihalníc. Jednoducho sa mi to opäť zapáčilo a mám pocit, že moje oči vyzerajú o niečo väčšie.

Great Lash mascara has a little, tiny and short brush. Even in spite of this, it can perfectly brush every single one of your eyelashes. They are nicely separate from each other and they have such a nice black colour. You can also see on the photos down below that this mascara can also make them look a bit longer. Even if I like bigger brushes, I can make my eyelashes look really great and curly by using this one. Putting the mascara on my lower eyelashes is easier as well.

Maybelline Great Lash Blackest Black recenzia

Na fotografiách nižšie môžete vidieť mihalnice pred a  po použití riasenky Great Lash. Celkom viditeľný rozdiel, nemyslíte? :) A áno, možno som trošku narcis, haha.

On the photos down below you can see my eyelashes before and after using the Great Lash mascara. Can you see the difference? I guess you can :) And yep, I was quite narcistic during taking these photos, haha.

Maybelline Great Lash Blackest Black recenzia

Maybelline Great Lash Blackest Black recenzia

Maybelline Great Lash Blackest Black recenzia

Maybelline Great Lash Blackest Black recenzia

Maybelline Great Lash Blackest Black recenzia

Ako môžete sami vidieť na fotografiách a koniec koncov aj sami zhodnotiť, riasenka svoje splnila. Mihalnice sú oddelené, natočené, dlhšie a majú peknú čiernu farbu. Taktiež sa opakovanou aplikáciou nevytvárajú na mihalniciach hrudky, čo je ďalšie plus. Keď nad tým tak rozmýšľam, tak nebyť toho, že by som rada vyskúšala pri ďalšej objednávke novú riasenku, určite by som sa k tejto vrátila. Je to jeden z najlepších produktov na líčenie očí, aký som kedy vôbec mala :)

As you can see even by yourself, this mascara is just amazing. It leaves your eyelashes nicely separated, curled, longer and black. It doesn´t make any clumps by using brush more times, which is another plus. I would like to buy this mascara once more because I really love it, but I also want to try another new one, so. It´s the one of the best mascaras I´ve ever had :)

Moje hodnotenie: 6/5.

25 comments:

  1. Tiež ju mám, je skvelá ♥

    ReplyDelete
  2. Čo tak čítam tak väčšina riaseniek od Maybelline sú chválené :D každopádne, ja špirálu nepoužívam, haha, lebo nemám nervy ju večer odličovávať :DDD

    ReplyDelete
  3. Hej no, mne sa tiež riasenka najhoršie odličuje :/

    ReplyDelete
  4. oh wow. you have amazing lashes and the mascara looks really nice

    www.thefashionfraction.com

    ReplyDelete
  5. och, ty si taká krásna aj nenalíčená!!! Tiež som na ňu počula len dobré recenzie, asi ju niekedy vyskúšam :)
    http://drewsbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. This was the first mascara I ever used and even just seeing the packaging brings back memories! Love it!
    Amy xx
    www.callmeamy.co.uk

    ReplyDelete
  7. loving this mascara a lot! i used it sometime ago but i;m going to rebuy it soon x

    darcia.pl

    ReplyDelete
  8. Great review dear! :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  9. Great review!!
    Passa a trovarmi VeryFP

    ReplyDelete
  10. I haven't use this one in years! My mom used to use this one ALL the time growing up, so whenever I would rummage through her makeup, I would always use this one. You've just remained me how amazing this one is, it's one so many awards because it's really amazing and it's proven in your eyelashes, too, which look so pretty! Thanks so much for sharing, beauty, and I hope you're having a great week so far!

    XO,

    Jalisa
    www.thestylecontour.com

    ReplyDelete
  11. Veronique Beauty5 May 2016 at 09:28

    Já zatím od Maybelline zkoušela jen Sensational a tady tu v růžovém obalu jen s jiným kartáčkem. Vypadal ve tvaru šipky a vůbec mi ten tvar nevyhovoval. Tuto jsem zatím nezkoušela, takže možná až dopotřebuji to hromadu co mám doma, tak do ní půjdu :)
    http://www.veroniquebeauty.cz

    ReplyDelete
  12. Woah, that mascara did a great job on your eyelashes. So pretty!
    Love, Fads

    ReplyDelete
  13. Ja som strašne vyberavá, čo sa týka kefiek pri riasenkách.

    ReplyDelete
  14. Haha, thank you very much for this lovely comment ♥

    ReplyDelete
  15. I want to try also another one made by this brand, so we will see :)

    ReplyDelete
  16. I´m glad for bringing your memories back!

    ReplyDelete
  17. Jéééj, ďakujem veľmi pekne :) ♥
    Určite skús, oplatí sa :)

    ReplyDelete
  18. Viem ♥ Aj tvoja recenzia ma navnadila na jej kúpu *///*

    ReplyDelete
  19. Rosanna Briguglio6 May 2016 at 10:27

    I love this mascara, always a classic!
    Have a lovely weekend :)
    Rosanna x
    http://rosesrooftop.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  20. beautiful blog!!!

    http://itsmeieva.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Thank you very much :) Hope you had a wonderful one as well!

    ReplyDelete
  22. This product look amazing :) Wanna try!
    Please check out my blog too. That are absolutely stunning photos!

    violaroth.com

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)