{Lifefood, PURYA!} Raw & Organic Proteins

Pekný a príjemný deň prajem. Ako ste si už mohli všimnúť, predvčerom som sa rozhodla zmeniť pôvodný jarný dizajn, ktorý som mala na blogu niekoľko týždňov. Cítila som, že blog už potrebuje zmenu a táto zmena sa mi nesmierne páči. Posledné dni ste si na blogu mohli prečítať aj zopár nových recenzií na kozmetické produkty všetkého druhu. Aj preto som sa rozhodla tieto články trošku obmeniť a dnes vám prinesiem jeden s fitness tématikou. Bude sa jednať o malú ukážku raw a prírodných proteínov, ktoré môžete nájsť na e-shope Notino.sk a z ktorých niektoré sú dokonca aj vegánske. Ja mám momentálne doma ešte banánový proteín, ktorý musím rýchlo spotrebovať, no už teraz rozmýšľam, že vyskúšam niektorý z nižšie uvedených.

Predtým ale, než prejdeme na samotné produkty, povedzme si v krátkosti, čo to proteín vlastne je. Proteíny, t.j. bielkoviny, sú jedným zo základných výživových prvkov, ktoré naše telo potrebuje hlavne pre dostatok energie. Používajú sa najmä na doplnenie potrebnej dennej dávky pri úkonoch, ktoré naše telo zaťažujú o niečo viac než pri normálnych podmienkach, t.j. pri cvičení, posilňovaní.

  

LifeFood Superfoods raw vanilkový proteín s mladým jačmeňom a macou: Základom sú proteíny z konopných, slnečnicových a tekvicových semiačok. Extrakt z jačmeňa je zdrojom enzýmov a minerálov. Prášok maca podporuje vitalitu. Celkový podiel bielkovín je 38%.

LifeFood Superfoods raw ovocný proteínZákladom ako v prvom prípade sú opäť proteíny z konopných, slnečnicových a tekvicových semiačok. Obsahuje aj proteín z chia semiačok. Obsahuje banánový, malinový a jahodový prášok a ďalej je to prášok z baobabu a sušená šťava z červenej repy. Celkový podiel bielkovín je 30%.

LifeFood Superfoods raw kakaový proteín so spirulinou: Jeho základ je tvorený proteínmi z rovnakých semiačok. Obsahuje však aj zelenú spirulinu. Nielenže obsahuje vysoký podiel bielkovín, je aj zdrojom vitamínov a minerálov. Proteín obsahuje kakaový prášok. Celkový podiel bielkovín je 33%.

Z vyššie uvedených produktov je mojim favoritom jednoznačne ovocný proteín, ktorý obsahuje rôzne ovocné prášky a medzi nimi aj jahodový. Jahodový a vanilkový proteín som v minulosti už mala, no musím povedať, že jahodový bol jeden z najlepších ♥ Poďme sa ale ešte pozrieť na vegánske proteíny.


PURYA! Vegan Protein proteín z tekvicových jadierokNeobsahuje laktózu ani lepok. je vyrobený zo semienok tekvíc , ktoré boli pestované v prísne kontrolovanom ekologickom poľnohospodárstve v Rakúsku. Obsahuje 45% bielkovín. Ideálny na rôzne experimentovanie do kuchyne :)

PURYA! Vegan Protein ryžový proteín: Je to ľahko stráviteľný BIO proteín bez chemických prísad a rovnako ako v prvom prípade, ani tento neobsahuje laktózu ani lepok. Obsahuje ale bohaté zastúpenie dôležitých minerálov, tukov, cukrov aj bielkovín v rastlinnej forme.

14 comments:

  1. {Lifefood, PURYA!} Raw & Organic Proteins

    ReplyDelete
  2. V lete prechádzam na vegánstvo, takže tento článok mi veľmi pomohol! :) Určite vyskúšam ten vegánsky proteín, musí byť strašne chutný! ♥

    ReplyDelete
  3. Všetky vyzerajú super, no asi by som siahla presne po tom ovocnom alebo jahodovom :D Ocko mal doma istý čas vanilkový, no nechutnala som ho (už to bolo trocha dosť dávno) :)

    ReplyDelete
  4. Vanilkový je super! Taký fajný, sladučký ♥ Teda, určite to záleží aj od danej značky, ktorá ho vyrába, ale poväčšine je naozaj fajn :)

    ReplyDelete
  5. Som rada a držím palce, Monči ♥

    ReplyDelete
  6. Vija Turatriková1 May 2016 at 19:01

    Vôbec som o takomto niečom nepočula, no asi tiež by som siahla po tom ovocnom :D
    CAROLINE

    ReplyDelete
  7. You're so healthy!!! I tend to eat a lot of veggies and all but seeing your post really inspired me to really stop eating junk food haha >.< Thank you for stopping by my blog ^-^

    Jessie @ bijou-heart

    ReplyDelete
  8. Diana Horsfall3 May 2016 at 04:59

    interesting post

    http://www.queenhorsfall.com/

    ReplyDelete
  9. Great post! Love the health inspo!

    Best,
    Christina

    Looks by Lau

    ReplyDelete
  10. Veronique Beauty5 May 2016 at 09:32

    O Raw proteinech jsem slyšela, ale zatím nikdy nezkoušela. Vypadají moc zajímavě, i jejich obaly. Asi bych šla do toho ovoceného. Zní chuťově nejlépe :)
    http://www.veroniquebeauty.cz

    ReplyDelete
  11. Môj favorit ♥ Ale ani ten tekvicový a ryžový nemusia byť zlé, keď ich použiješ do nejakého jedla :)

    ReplyDelete
  12. Hehe, thank you! Veggies and fruit are the best :3
    You´re welcome, I love your blog! I´m also following you :)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)