{Bonprix.sk} Fashion haul

Krásny deň prajem všetkým. I napriek tomu, že v sobotu bolo počasie neskutočne krásne a pomerne teplé, nedeľa až taká skvelá nebola. Polovicu dňa pršalo, druhú polovicu bolo prevažne zamračené a dokonca sa aj trošku ochladilo. Dúfam ale, že sa počasie tento týždeň umúdri. Každopádne, v nedeľu som si dokončila prípravu na všetky maturitné témy z angličtiny a odpísala si nejaké poznámky z dejepisu.

Včera bol síce pondelok, no štvrtáci na našom gymnáziu mali študentské voľno. V tento deň som si dokončila všetko z dejepisu a slovenčiny. Aby som sa však nejako vymanila spod hory rozličných informácií, rozhodla som sa napísať nový článok. Tentoraz s kúskami, ktoré mi prišli z e-shopu Bonprixshop.eu a ktorých veru nie je málo :)

Hello everyone :) Saturday´s weather was really nice. It was sunny and quite warm. Sunday´s weather wasn´t that amazing. It was cold and raining almost whole day. I hope, that this week it will get better. During the Sunday I finished and printed every single task from an English language and rewrite some stuff from history. Yesterday was Monday but fourth year was having a free day from school. I finished every single task from the history and also from a Slovak language. But I would like to make a little break so I´m writing this article about new clothing, which I got from an e-shope Bonprixshop.eu :)

Na Bonprixshop.eu nájdete mnoho úžasného oblečenia. Nech už sa jedná o tričká alebo blúzky cez rifle a nohavice až po obuv či doplnky. Tovar je naozaj rozmanitý a pre všetky vekové kategórie.

Prvým produktom, ktorý som si pridala do košíka, bolo toto svetloružové vrúbkované tričko s 3/4 rukávmi a vyvýšeným golierom. Objednala som si ho vo veľkosti 32/34. Do takýchto jednoduchých no zároveň elegantných topov som sa zamilovala. Nielenže vyzerajú na postave super, ale ľahko sa aj kombinujú. Tento kúsok je z príjemného materiálu, ktorý môžete nosiť aj v tomto jarnom období, pretože nie je veľmi hrubý.  Postavu tiež pekne vytvaruje.

On this e-shope you can find many wonderful pieces. For example lovely blouses, nice T-shirts, cool jeans and nice jewellery. You can pick your piece from a huge amount of stuff. The first product, which I purchased it this elegant T-shirt in a light pink colour. It has a short turtleneck as well. I ordered it in a size 32/34 which is something between XXS and XS size. I just fell in love with this piece. It looks wonderful on your body and you can wear it with almost everything.

Bonprix.sk

Druhým kúskom, ktorý bol pomerne dlho aj na mojom zozname prianí, bola dlhá jednofarebná sukňa s miernym rozparkom. Nechcela som nič tmavé ani čierne. Avšak chcela som niečo neutrálne, čo sa ľahko kombinuje. Siahla som teda po sivej melírovanej variante. Aj sukňa je vo veľkosti 32/34 a ako môžete vidieť, na postave sedí ako uliata. V páse má všitú gumu vďaka ktorej drží presne tam, kde má. Aj v tomto prípade sa jedná o produkt z príjemného, ľahkého a hlavne elastického materiálu.

Second piece of clothing was the one, which I was having on my wishlish for a really long time. I´m really glad I have it finally. The second thing is this nice midi skirt in a grey colour with a short cut on the side. It´s made from a light and fine material. You can wear it during the spring, summer or autumn. It copies your body really nice. This piece is in the 32/34 size as well.

Bonprix.sk

Aj v prípade ďalšieho kúsku je sivá farba dominantnou. Jedná sa o džersejovú úpletovú bundu, ktorá je ideálna v dňoch, kedy pofukuje chladný vietor. Je z jemného a ľahkého, nekrčivého materiálu.

Na fotografiách nižšie môžete vidieť, že som celkový outfit doplnila o čierne termo legíny, ktoré veľmi pekne vytvarujú každú postavu. Tie som objednávala vo veľkosti 36/38, pretože boli určené pre mamču. Aj preto môžu vyzerať na fotografiách o niečo väčšie a dlhšie. Ideálne sú do chladnejšieho počasia a na zimu.

Another thing is grey colour as well. It´s a light jersey jacket which looks like a cardigan. It´s ideal for days when is kinda chilly and windy. Even this product is made from a light material.
On the photos down below you can also see a whole outfit where I used termo black leggings in a size 36/38. And why this higher number? It´s because I took them for my mom :) They are really warm and you can wear them during the autumn or winter.

Bonprix.sk

No a posledným kúskom, ktorý ste mohli poniektorí vidieť ako prvý už na mojom Instagrame, sú tieto čierne lesklé slip-on poltopánky so strieborným nápisom Yes a ligotavou striebornou mriežkou. Takýto typ obuvi som chcela už niekoľko rokov a keď som ich v e-shope uvidela, musela som ich mať. Rozhodovala som sa medzi veľkosťou 36 a 37, pretože ja mám práve ten problém, že 36 sú mi niekedy malé a 37 sú mi až príliš veľké. I napriek tomu, že sú mi 37 o niečo väčšie, chodí sa mi v nich pohodlne, z nohy nepadajú. Ideálne na teplé počasie.

And the final piece which I ordered are these amazing slip-ons in a black shiny colour. One of them has a silver glitter hashtag sign on itself and another one has a silver sign Yes there. I had wanted them for a long time and I finally got them as well. I´m so happy. They are ideal for these sunny and warm days. I ordered them in a size 37 and they are a bit bigger, but on the other side they are really comfy.

17 comments:

  1. WhatWouldVWear10 May 2016 at 18:19

    Love your selection! They are all so pretty, love!

    xoxo, Vanessa

    www.WhatWouldVWear.com

    ReplyDelete
  2. You look nice! Love these pieces!
    x

    www.fantailflo.com check out my new post!

    ReplyDelete
  3. Nádherné vecičky ♥

    ReplyDelete
  4. Yay for online shopping! Everything looks nice!

    xo
    www.carinavardie.com

    ReplyDelete
  5. in love with the skirt!

    XO Sahra
    Que Sera Sahra

    ReplyDelete
  6. Love your outfits and thanks for translating into English!

    LUXESSED

    ReplyDelete
  7. Cute outfits :)

    www.stylesunrise.co.uk

    x

    ReplyDelete
  8. Cute outfits! They sound really comfortable too :)

    www.lindseyginge.com

    ReplyDelete
  9. That midi skirt with the slit that you picked out is so cute :)

    Mili | Sharmtoaster

    ReplyDelete
  10. I love the slit skirt!

    Tenz,

    www.shesabouthatlife.com

    xxx

    ReplyDelete
  11. You´re welcome and thank you very much :))

    ReplyDelete
  12. Super cute outfit!! Love the skirt and that slit and also the top!

    Stephanie ● Sartorial Diner

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)