{Ziaja Slim} Spevňujúce telové mlieko

Ziaja Slim Spevňujúce telové mlieko

Príjemný a pekný deň vám prajem. V dnešnom článku vám predstavím produkty z kolekcie Slim od značky Ziaja, ktoré sú na trhu absolútnou novinkou. Cieľom tejto kolekcie je, ako už z jej názvu vyplýva, zoštíhlenie a formovanie postavy. Produkty v sebe zahrňujú vlastnosti ako komplexná zoštíhľujúca starostlivosť, anti-celulitídna činnosť, dobrý spevňujúci efekt a iné. Produkty neobsahujú alkohol.

Hlavnou zložkou týchto produktov je foskolín, ktorý stimuluje proces spaľovania tukov, predchádza nahromaďovaniu tukových buniek a redukuje celulitídu. Ďalšími zložkami sú kofeín *semená kávovníka*, teofylín *semená kakaovníka, listy čajovníka čínskeho*, teobromín *kakao* a troxerutín *strom japonskej pagody*.

Kofeín, teofylín a teobromín majú anti-celulitídne a detoxikačné účinky. Karnitín a koenzým-A uľahčujú odstránenie toxínov, zabraňujú opuchom. Troxerutín redukuje opuchy a rozšírené kapiláry, zlepšuje elasticitu ciev. Hydroxyprolín slúži na spevnenie.

Ziaja Slim Spevňujúce telové mlieko

Na recenziu som si vybrala spevňujúce telové mlieko, ktoré sľubuje zoštíhlenie a spevnenie pokožky tela. Je určené pre nepružnú pokožku s prejavmi celulitídy a pôsobí prevažne na miestach so sklonom k celulitíde. Mlieko má teda za úlohu redukovať ukladanie tukov, poskytovať drenážny účinok, zlepšovať mikrocirkuláciu a pružnosť pokožky. Prv som bola voči tejto kolekcii skeptická, ako takmer voči každému produktu, ktorý ponúka takéto niekoľkotýždňové zázraky, ktoré sú niekedy až nereálne.

Balenie som spotrebovala za mesiac aj niečo. Natierala som si ho na celé telo, nielen na postihnuté časti. Musím skonštatovať, že po pravidelnom používaní je pokožka o niečo pružnejšia a hlavne pevnejšia. Mlieko má príjemnú sviežu vôňu a jemný chladivý efekt. Rýchlo sa vpíja do pokožky. Čo sa týka celulitídy, jej príznaky zmenšené určite sú, no to určite nebude len mliekom. Pravidelne cvičím rôzne cviky na zadok a nohy, čiže aj to sa značne pripisuje na konečnom výsledku a veľkú rolu hrá aj strava. Takéto produkty vám môžu k dokonalému telu pomôcť, no nečakajte zázraky ihneď a len tým, že na seba budete natierať "zázračný" produkt. Je potrebné pre to urobiť niečo viac :)

Moje hodnotenie: 4/5.

27 comments:

  1. Ja mám tonizujúci a spevňujúci sprchový gél a keď som ho používala ešte predtým než som začala cvičiť, nerobil nič. No keď som začala cvičiť, bolo vidno výsledky a miznutie celulitídy skôr :) Aj toto telové mlieko sa mi celkom páči, možno by som ho vyskúšala :)

    ReplyDelete
  2. Vypadá velmi dobře, rada vyzkouším👍👍👍

    Andreablog Tu

    ReplyDelete
  3. Maddalena Mariotti29 April 2016 at 13:35

    I adore this brand!

    Love your blog and I am follow you now!

    I hope that you follow me too <3

    ReplyDelete
  4. Katarína Sládečková29 April 2016 at 14:33

    Osobne takýmto prípravkom veľmi neverím a to najmä v prípade, ak človek necvičí. Avšak ak človek pravidelne cvičí, myslím si, že takéto krémiky a prípravky dokážu človeku celkom pomôcť. Bez cvičenia to ale nejde :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    ReplyDelete
  5. Wow looks like a great product.
    My blog: RumelaTheShopaholic

    ReplyDelete
  6. Už len kvôli tej vôni by som si ho znova kúpila, haha.

    ReplyDelete
  7. Surely looks like a good product. Thanks for the review.

    http://missymayification.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  8. ooh, definitely need to try this!
    xx
    http://thedemeler.com

    ReplyDelete
  9. To vyzerá naozaj super ! Od značky Ziaja som ešte nemala žiadny výrobok, ale vyzerá skvelo :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  10. Looks like a great product!

    Rachel xx
    http://www.thedailyluxe.net

    ReplyDelete
  11. Awesome product!

    jointyicroissanty.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. I love this post! Thanks for sharing! Lovely Product

    Check out my new blog update: FREEDOM JAPANESE MARKET: MARCH BOX REVIEW @OHIAMIHT BLOG

    xx Mai

    ReplyDelete
  13. Tak ako hovoríš, takéto výrobky za teba nič neodmakajú, no majú istý účinok, ak sa k tomu pridá niečo aj z našej strany :) Ja som mala niečo také kedysi z Oriflame a tiež to malo asi takéto účinky :) Akurát to bolo dosť cítiť za alkoholom :D

    ReplyDelete
  14. Ja už som na Oriflame kozmetiku zanevrela pred niekoľkými rokmi. A aj na Avon. Už to nie je to, čo to bývalo :(

    ReplyDelete
  15. Určite musíš raz nejaký vyskúšať! :)

    ReplyDelete
  16. Skvelá recenzia. Samozrejme, že takéto produkty samé o sebe nepomôžu, ale toto mlieko vyzerá fajne a ako taká prevencia a doplnok k cvičeniu, správnej strave a dobrému pitnému režimu určite pomôže :)

    ReplyDelete
  17. Sounds like such a lovely product! Thanks for sharing it!

    Rae | Love from Berlin

    ReplyDelete
  18. thefashionsalt3 May 2016 at 21:41

    Looks like a great product!
    ~Lili
    www.thefashionsalt.com

    ReplyDelete
  19. Looks like a great product hun :)


    Love, Aldora

    ReplyDelete
  20. oOoO does it work?? The firming part?

    Tina
    www.justatinabit.com

    ReplyDelete
  21. Veronique Beauty5 May 2016 at 09:36

    O této značce slyším ze všech stran, ale doposud jsem slyšela samé dobré věci. Jednou jsem i stála nad ní a přemýšlela, že něco vyzkouším, ale pak jsem si řekla, že nebudu utrácet. Určitě něco musím v brzké době vyzkoušet :)
    www.veroniquebeauty.cz

    ReplyDelete
  22. Danielle Tsuji5 May 2016 at 16:07

    Sounds like a great product!

    Danielle

    http://www.blushblossom.com

    ReplyDelete
  23. Ziaja je pomerne super značka. Ja osobne ju mám veľmi rada :)

    ReplyDelete
  24. Hm, on the one side, it does, but on the other side, you have to do something also by yourself. Changing your eating habits, working out at least a bit, drinking more water ... :)

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)