{Ziaja Cupuaçu} Sprchové mydlo a suchý olej

Ziaja Cupuaçu

Prajem všetkým pekný a príjemný deň. Ako som už spomínala v recenzii na šampón s výťažkami z kozieho mlieka, na blogu sa objavia ešte dve recenzie o produktoch značky Ziaja, ktoré sú na Slovensku úplnou novinkou. Tento článok bude jedným z nich a bude sa týkať kolekcie Cupuaçu, ktorá obsahuje výťažky zo vzácnych semien amazonskej palmy. Znie to zaujímavo, však? Poďme sa teda pozrieť na produkty, ktoré som testovala.

Hlavnou zložkou týchto produktov je olej cupuaçu, ktorý zjemňuje a vyživuje pokožku, robí ju pružnejšou a hebkejšou. Koktejl rôznych olejov ako sú napríklad palmový, mandľový, makadamiový a olej z brazílskych orechov pokožku dokonale premasťuje, hydratuje a skrášľuje. Obsahujú taktiež bambucké maslo a skvalén.

Ziaja Cupuaçu sprchový gél

Prvým produktom, ktorému som neodolala a chcela ho vyskúšať, je sprchový gél, ktorý vyzerá ako tmavý karamel a ktorý vonia veľmi sladko. Celkovo má kolekcia Cupuaçu nevšednú, sladkastú, exotickú vôňu po orechoch. povedala by som. V skratke - jeden veľký luxus nielen pre vaše telo, ale aj pre vaše zmysly. Obsahuje prírodné pH a vyživujúce emulzie, ktoré pomáhajú pokožke regenerovať sa. Jemne pokožku čistí a zabraňuje jej vysušeniu. Jeho konzistencia je stredne hustá, no v spojení s vodou a ľahko rozotiera a vytvára jemnú penu. Okrem očisty ponúka aj lahodnú exotickú vôňu, ktorá sa na vás bude držať ešte počas spánku.

Moje hodnotenie: 5/5

Ziaja Cupuaçu


Ziaja Cupuaçu

Ziaja Cupuaçu Suchý olej

Druhým produktom, ktorý som v rámci tejto kolekcie obdržala, bol suchý olej na telo, tvár aj vlasy. Suchý olej je skvelá voľba pre tých, ktorí nemajú radi mastnú a lepiacu sa konzistenciu klasického oleja. Ďalšou výhodou je dávkovanie vo forme spreju. Určený je prevažne pre suchú až dehydratovanú pokožku, ktorú vďaka svojmu zloženiu hydratuje a zjemňuje. Vstrebáva sa pomerne rýchlo, takže sa nemusíte báť, žeby ste si zamazali oblečenie. Čo sa týka vlasov, je vhodný pre suché, poškodené vlasy, ktoré sa ťažšie rozčesávajú.

Olej som pôvodne chcela používať iba na vlasy, no rozhodla som sa, že ho budem používať aj na telo. Pri testovaní na vlasoch som dávkovač stlačila niekoľkokrát a následne si jemne olejovitú tekutiny votrela do vlasov. Nechala som ju na vlasoch pôsobiť niekoľko hodín, ako všetky oleje, ktoré som doteraz používala. Vlasy som si umyla večer, pred spaním a ráno ma prekvapili pekné, lesklé, jemné vlasy, ktoré nebol problém rozčesať. Odporúčam ho však nanášať na vlasy vo veľmi malom množstve, ak nechcete mať mastné vlasy.

Čo sa týka vône, vonia rovnako úžasne ako produkt vyššie. Pokiaľ teda hľadáte lacnejšiu alternatívu oleja na vlasy, ktorý vaše vlasy vyživí, dodá im lesk a hebkosť, určite sa poobzerajte po tomto (:

Moje hodnotenie: 5/5

Ziaja Cupuaçu

Kde môžete nakúpiť produkty Ziaja?
Eshopy: www.ziaja.sk * www.dobrakozmetika.sk
Kamenné predajne: Shopping park Aupark Košice,
Obchodné centrum FORUM Poprad,
Nákupné centrum CITY ARENA Trnava,
novootvorená predajňa v OD PRIOR Trenčín.

22 comments:

  1. Ten suchý olej by som naozaj rada vyskúšala! Musí to byť pôžitok ♥

    ReplyDelete
  2. Esraa Bassiouny10 April 2016 at 17:41

    Great pictures.
    http://dressmecasual.blogspot.com.eg/

    ReplyDelete
  3. vyzerá to super a možno aj ten olej vyskúšam :)

    ReplyDelete
  4. Seems nice.
    Love it.

    Have a great day!

    http://www.thebandwagonchic.com/

    ReplyDelete
  5. Olej je super a ako krásne vonia ♥

    ReplyDelete
  6. Ani si nevieš predstaviť aký! *q*

    ReplyDelete
  7. Love the photos!

    XO, Jessi
    http://www.mywhiteT.com

    ReplyDelete
  8. tak toto vyzera super, a stale hladam nieco super vyzivne a hydratacne
    galantosfun

    ReplyDelete
  9. Sounds like great products! Thanks for sharing!

    Xoxo,
    Love from www.trangscorner.com {a lifestyle, fashion, beauty, and food blog}

    ReplyDelete
  10. They seem to be great products , I would like to test them :3

    Thanks for sharing! Love from Brasil!

    ReplyDelete
  11. Vyzerá to super! O tejto značke som zatiaľ nepočula :)
    carolineett.blogspot.sk

    ReplyDelete
  12. I love your blog!

    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    INSTAGRAM

    ReplyDelete
  13. Ziaja je pomerne známa, ale tak už o nej aspoň vieš, haha.

    ReplyDelete
  14. Škoda, že sprchový už nemám, bol neskutočný ♥
    Aspoň mi ale ostal ešte olej ♥

    ReplyDelete
  15. Looks great! Thanks for sharing :)

    Love, Aldora

    ReplyDelete
  16. Looks like a great product!! Nice post. :)

    Best,
    Christina

    Looks by Lau

    ReplyDelete
  17. Looks like a great product! Have a lovely day! xxx

    www.naomella.com

    ReplyDelete
  18. I haven't used these before but it sounds like a good one . Thanks for reviewing .

    www.stylenbeautylounge.com

    ReplyDelete
  19. Great review! Have a great week! xx
    lovelywoodland.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for every lovely comment, visit nad follow ♥
Love you all ♥
Have a nice day ! ;)